images.jpg.e55e0f85585df53d215efc5c317d06a2.jpgApex Legends הוא משחק מחשב חינמי, מקוון ומרובה משתתפים, שפותח על ידי Respawn Entertainment ופורסם על ידי Electronic Arts. המשחק מתרחש באותו יקום של Titanfall. ב־4 בפברואר 2019 החלה הפצתו של המשחק עבור פלטפורמות Microsoft Windows ,PlayStation 4 ו- Xbox One. שבוע לאחר ההשקה, היו לו יותר מ-25 מיליון הורדות ולמעלה מ-2 מיליון שחקנים מחוברים למשחק בו זמנית

Apex Legends הוא משחק עלילה אשר השאיל מושגים ממשחקי היריות בגוף ראשון, המתרחשים 30 שנה לאחר האירועים של Apex .Titanfall 2 שונה בעיקר ממשחקי העלילה על ידי שילוב Legends, המוגדרים מראש כגיבורים עם יכולות ייחודיות ליפול לתוך תפקידים שונים כגון עבירה, הגנה, תמיכה ופיוס. שחקנים מקובצים לתוך חוליות של שלושה, כל שחקן יבחר אגדה ייחודית בתורו, וכל משחק תואם עד ל־20 קבוצות מתחרות. כל הצוותים מתחילים ללא ציוד, והם טסים מעל מפת המשחק דרך Dropships מכיוון אקראי שממנו הם נופלים לכל נקודה על המפה שהם יכולים להגיע אליה. כל הצוותים סורקים את מפת המשחק על מנת למצוא כלי נשק, תחמושת וציוד אחר, בעודם נלחמים להיות הצוות האחרון שחיה, כל זאת תוך שהייה באזור בטוח מתמיד על המפה. לשחקנים אשר חוסלו נופלת כרזה המאפשר להם לחיות מחדש אם חבר היחידה שלהם מספק את זה כדי לתחילת המגדלור. ל- Apex תכונות והן צ'אט קולי יחד עם חברי היחידה וגישות לפקודות חכמות חזקות המאפשרות לשחקן לשנות את תכונות מפת המשחק כמו כלי נשק, יריבים, או נקודות ראלי. 
Apex Legends הוא משחק וידאו אשר נתמך באמצעות Microtransactions, ונותן לשחקן את האפשרות להתאים אישית את האופי הנבחר שלהם באמצעות פריטים קוסמטיים רבים עבור Legends, כלי נשק, קווים קוליים, ובאנרים במשחק. פריטים קוסמטיים חדשים ניתן להרוויח מפתיחת Apex Packs, את גרסת המשחק של תיבות השלל המכילות מבחר אקראי של פרסים, או ההוצאות במטבע המשחק להכנת חומרים, אשר נרכשים באמצעות Apex Packs. אפשר להרוויח Apex Packs בחינם כאשר השחקן עולה רמות ניסיון. בנוסף, שחקנים משיגים בחינם מטבעות Legends עבור זמן משחק כמו ברמות הניסיון, אשר משמשים כדי לפתוח Legends חדשים ופריטים קוסמטיים מסוימים. המטבע האחרון הוא מטבעות Apex אשר מקבלים אותם כאשר קונים אותם בכסף במציאות, אשר ניתן להשתמש בהם כדי לקנות Apex Packs, פתיחת Legends, או רכישת קוסמטיקה ספציפית. Respawn מתכננת להציע קרב עובר בעתיד של המשחק אשר לתגמל שחקנים עם פריטים קוסמטיים עונתיים חדשים על ידי השלמת האתגרים בתוך המשחק.

קרדיט:wikipedia

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים