עבור לתוכן
  • סרטים וסדרות

    צפו בטריילר הראשון לקפטן מארוול

    היכרות ראשונה עם קרול דנברס

    הטריילר הראשון עבור הסרט הבא ביקום הקולנועי של מארוול כבר כאן: מבט ראשוני על קפטן מארוול הוצג הבוקר בתכנית "בוקר טוב אמריקה" ולאחר מכן שוחרר ביוטיוב.

     

    אזהרה - מכאן ספוילרים לנוקמים: מלחמת האינסוף

     

    ישנה ציפייה מרובה לקראת קפטן מארוול לאחר סצינת הסיום של הנוקמים: מלחמת האינסוף. בסצינה הזו, שמופיעה לאחר הקרדיטים, ראינו את ניק פיורי, המנהל לשעבר של ארגון הביון S.H.I.E.L.D, שולח הודעה באמצעות מכשיר ביפר לפני שהוא מתמוסס לאבק, לאחר שת'אנוס משמיד חצי מהחיים ביקום. לפני שהסצינה מסתיימת, אנחנו מקבלים הצצה למסך של הביפר, שמראה את הסמליל של קפטן מארוול. לכן אפשר להסיק באופן כמעט ודאי שקפטן מארוול הולכת לשחק תפקיד משמעותי בעלילה של סרט הנוקמים הבא.

     

    בתחילת החודש, המגזין האמריקאי הנודע Entertainment Weekly הפיץ כתבה גדולה מאוד על הסרט, והציג את קרול דנברס (המגולמת על ידי השחקנית ברי לארסון) בחליפה של קפטן מארוול בפעם הראשונה. הכתבה הציגה לראשונה גם כמה פרטים חדשים על הסרט, והסבירה שהסרט מציג את דנברס כאשר היא כבר עם כוחות העל שלה (כלומר - בשונה מסרטים אחרים ביקום הקולנועי של מארוול כמו איירון מן ודוקטור סטריינג', הסרט לא סובב סביב איך השיגה דנברס את כוחות העל שלה). היא עוזבת את כדור הארץ כדי להצטרף לצוות המכונה Starforce, שאותו מובילה דמות  המגולמת על ידי השחקן ג'וד לאו. בכתבה גם פורסם שקפטן מארוול תיתקל ברונאן (המגולם על ידי לי פייס) - אותו פגשנו לראשונה בשומרי הגלקסיה, ואת הסקרולים (Skrulls), גזע חייזרי משנה צורה שכבר מזמן מהווים נבלים בחוברות קומיקס של מארוול. עלילת הסרט מתרחשת בשנות ה-90 ותכלול גם את ניק פיורי הצעיר (המגולם על ידי סמואל ל. ג'קסון) ואת הסוכן פיל קולסון (המגולם על ידי קלארק גרג), והיא תכלול גם את זמנה של דנברס כטייסת בחיל האוויר האמריקני.

     

    captain-marvel-759.jpg

     

    כפי שאפשר לראות בטריילר, דנברס חוזרת לכדור הארץ. היא מציינת שיש לה זכרונות של זמנה בכדור הארץ, אך נראה שאיבדה את רוב הזיכרון שלה מתקופה זו לאחר שהצטרפה לצוות Starforce. נראה שהיא עוקבת אחרי מישהו, ונראה שהיא מגייסת בעל ברית בדמותו של ניק פיורי, שנראה פחות מריר וציני מאשר הגרסא המבוגרת יותר שלו אותה בפגשנו לראשונה באיירון מן ויתר סרטי היקום הקולנועי של מארוול עד היום.

     

    התגלית הגדולה ביותר מהטריילר היא הדרך שבה יספר הסרט את סיפור העבר של קפטן מארוול: השיבה הביתה עבורה מעוררת זכרונות, ומספר סצינות מהילדות שלה ומהטירונות שלה בחיל האוויר האמריקני מוצגות בטריילר. 

     

    קפטן מארוול יוצא לאקרנים ב-7 במרץ 2019.

    YourGame

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...