עבור לתוכן
  • eSports

    דרמה בליגת האוברוואטץ': שחקן הושעה עקב הערה הומופובית

    שחקן מהליגה הושעה לאחר שהפנה הערה הומופובית כלפי שחקן בקבוצה המנצחת

    העונה הראשונה של הליגה רק התחילה וסיומה עדיין לא נראה באופק וכבר הספיקה להיות סערה ראשונה בכל הקשור לספורטיביות של הספורט.

     

    פליקס "xQc" לנגייל, שחקן בתפקיד הטנק של קבוצת ה"Dallas Fuel" עורר סערה רבה לאחר שאמר הערה הומופובית המופנית לשחקן מהקבוצה "Houston Outlaws" שנצחה את קבוצתו של פליקס כמה שעות לפני במשחק בו הוא לא השתתף.

    במהלך סטרים רגיל שעלה כמה שעות לאחר הנצחון, לנגייל טען כי לאחר הנצחון, השחקן אוסטין "Muma" ווילמוט מהקבוצה היריבה השתמש וצחק לאחר הנצחון בביטוי קליט המיוחס אל לנגייל כדי להתגרות בו, לנגייל בחר להחזיר לו תגובה בסטרים: "תחזור לשם. תמצוץ *** שמן. בטח תאהב את זה" ההערה הופנתה כלפי ווילמוט בידיעה מלאה שהוא "יצא מהארון" בפומבי ולכן התגובה עוררה סערה.

    התגובה בסטרים (זהירות: שפה בוטה):

     

     

    התגובה הרשמית של הליגה לא המתינה לבוא והשחקן הושעה ל4 המשחקים הקרובים של הקבוצה ונקנס בסכום של 2,000$. כמה שעות אחר כך יצאה תגובה רשמית להשעתו של פליקס מפי קבוצתו בחשבון הטוויטר שלה:

     "אנחנו תומכים בהחלטה של הליגה להשעות את השחקן, בנוסף להשעייה מ4 המשחקים הקרובים של הליגה, נשעה אותו עד לסוף השלב הראשון. אנחנו מאמינים בלעבוד עם השחקנים שלנו כדי לעזור להם להפוך למתחרים, למקצוענים וחברי הצוות הטובים ביותר." הקבוצה מוסיפה וכותבת "נעניק משאבים נוספים לאימונים כדי לתמוך בפליקס ולעזור לו להשתפר כשחקן מקצועי שמבין את העקרונות של הקבוצה, של חבר הקבוצה ושל הליגה. אף אחד לא רוצה לראות את פליקס מצליח יותר מאיתנו, זו התקווה שלנו שהוא יוכל לחזור לקבוצתו עם התשוקה, התחרותיות והריכוז שמצריך המשחק בליגה".

     

    הקבוצה חזרה עם תשובה שנויה במחלוקת שרחוקה מלתמוך בשחקן שלה, אמנם הטיפול היה מוצדק אך הקבוצה עשתה את הדבר ההפוך מתמיכה וחיזקה את הרצועה מאוד סביב פליקס, עקב ההשעייה שהחליטה הקבוצה להטיל על פליקס נראה אותו חוזר לשחק רק בסוף פברואר.

     

    • אהבתי 4
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    לא הבנתי.. xqc מושע בגלל שאמר למישהו בלייב **** או במשחק הכללי וגם אם ניסו להתגרות בו זה לא אומר שגם השחקן השני צריך להענש?

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים

    xqc ידוע ברייג' שלו במשחק אבל להשעות אותו מהליגה בגלל משהו שהוא אמר בלייב זה טיפה מוגזם

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים

    כע... xQc מאוד עצבני ואפשר ליראות בכמה מהסירטונים שלו אותו מקלל אנשים אחרים רק בגלל שהם לא ''באו לא בטוב'' אבל גם Muma לקח צד לא טוב הוא יודע ש- xQc יש לו פתיל קצר ולא היה צריך להתגרות בו בכל מקרה שני הצדדים לא צדקו בדברים שהם עשו ו xQc כן מגיע לו את הבאן שהוא קיבל בעקבות האמירה ההומופובית שהוא אמר 

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...