עבור לתוכן
  • אירועים

    כל ההפתעות מMinecon 2018

    minecon 2018 הסתיים לפני ימים ספורים והביא איתו מספר רב של עדכונים חדשים

    לאחר העדכון הגדול ביותר בתולדות מיינקראפט (The Update Aquatic), שהוכרז שנה שעברה בכנס Minecon 2017, נראה ש-Mojang לא תצליח להתעלות ולהביא משהו משמעותי יותר מהעדכון הימי. בניגוד למחשבה זאת הצליחה החברה לגבור על הרושם שנוצר, והכריזו על משחק חדש מעולם המיינקראפט, עדכון חדש ועוד..

     

    רשימת העדכונים שMojang פרסמה ארוכה מאוד. בין כל העדכונים החלטנו לשים בראש הרשימה את המשחק החדש שהוכרז.

    למשחק קוראים MINECRAFT: DUNGEONS והמשחק נראה בעיקרון ספין אוף (Spin-off) פשוט למיינקראפט. המשחק עצמו מתרחש בעולם המיינקראפט הרגיל רק בגרסה קודרת ואפלה. במשחק אתם תוכלו לצאת להרפתקה עם עד 3 חברים במסע עמוק מתחת לאדמה. שם תלחמו במפלצות, יצורים מהגיהנום וכל מה שיארוב לכם בהמשך.

    על הדרך תאספו נשקים מיוחדים, תתקדמו במהלך הסיפור ותחקרו לאט לאט את מעמקי העולם בו אתם נמצאים.

     

     

    דבר נוסף שMojang הכריזו הוא עדכון 1.14 שנקרא VILLAGE AND PILLAGE.

    איך אפשר שלא להתייחס בראש ובראשונה לפנדות חמודות שהולכות להסתובב בג'ונגלים הסבוכים של עולם המיינקראפט, לא ידוע לנו עליהן הרבה חוץ משיאכלו קני סוכר ויראו מתוקות להפליא.

    בנוסף לכך, בעדכון יש חלק עיקרי לוילג׳רים. בכל ביומה (Biome) יזדמנו ויליג׳רים עם עיצוב יחודי. על מנת שהשחקנים יוכלו להבדיל בקלות בין עיסוקם של הויליג׳רים - לכל וילי׳גר יהיה עיצוב שונה בהתאם לעיסוק שלו.

     

    מה שאולי ילהיב אתכם במיוחד הוא שב1.14 יצא רובה קשת (crossbow) למשחק. בניגוד מקשת רגילה הוא מחזיק מעמד יותר זמן עד לשבירתו. חלק מהויליג׳רים יזדמנו איתו על מנת שיוכלו להגן על עצמם. יחד עם זאת הולכים לצאת למשחק מבנים נוספים, שיזדמנו רנדומלית במפה עם אוצרות חבויים. חלק גדול בעדכון הם גם הPillagers and Beasts, שתי מוטציות שנראות כמו עיוותים לויליג׳ר. עדיין לא ברור באיזה צד הם, של הויליג׳רים או שהם בכלל עצמאים.

     

    השנה כמו שנה שעברה נתנה האפשרות לשחקני המיינקראפט להיות חלק ממקבלי ההחלטות בנוגע לעדכון 1.14. כל שחקני המיינקראפט יכלו לבחור ביומה אחת מבין שלוש, שתזכה ל״שיפוץ״ גדול. הביומה הנבחרת הייתה הטייגה (Taiga). בנתיים ידוע לנו על כך שיתווספו מובים חדשים, אשר יזדמנו בביומה הנבחרת ואיתם יגיעו פירות יער שאותם מובים יאכלו. דבר אחרון שיצא בעדכון הוא מוד חדש שנקרא ״אי הידע״, בו תוכלו עם כלל העולם לשחק משחקי יצירתיות או סתם תוכלו לתת ליצירתיות שלכם להתפרע.

     

     

    אז מה חשבתם על כל מה שהכריזו בכנס minecon 2018? ולמה אתם הכי משתוקקים שיצא כבר?

    שתפו אותנו בתגובות

     

     

    • אהבתי 1
    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    מיינקראפט זה משחק שלא מפסיק להפתיע 

    עם זה בעידכונים שלו ועם זה בתוכן שלו

    אין פלא שזה עדין משחק מצליח!

     

    תודה רבה על הפרסום

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...