עבור לתוכן
  • אירועים

    מה מצפה לנו ב-E3 2018?

    משחקי המשך לכותרים האהובים עלינו הכוללים את Splinter Cell, Assassin's Creed ועוד...

    E3 2018 ממש מעבר לפינה וכבר עלו המון השערות ושמועות, וההכרזות ממש לפנינו.
    חלק מן המשחקים הגדולים של האירוע - Call of Duty: Black Ops 4, Battlefield V וגם Rage 2 כבר הוכרזו בשבועות האחרונים המובילים אל האירוע, אך זה לא אומר שב-E3 לא יהיו הפתעות שממתינות לנו. לפי השמועות הרצות, יש המון דברים שיכולים לקרות.

     

    שמועות והדלפות כבר צפויות מראש, למרות שהשנה שעברה הייתה מלאה בהמון הדלפות. 2018 עדיין לא הייתה כלכך רעה בקטע הזה (כשלא מכלילים את הטעות של Walmart קנדה) למרות שעדיין יש מספיק זמן בשביל שמצב זה ישתנה (וזה בהחלט התחיל להשתנות). היו המון שמועות וחדשות לגבי מה שנראה ב-E3, ואנחנו קיבצנו חלק מהדברים הגדולים בשבילכם למטה. חלק מהדברים הרבה יותר אמינים מן האחרים, כמו תמיד.

     

    אירוע ה-E3 של השנה (לא רשמית) יוצא לדרך עם אירוע ה- Pre E3 של המפתחת Electronic Arts הנקרא EA Play בתאריך ה-9 ליוני. לאחר אירוע זה יוחזקו מסיבות עיתונאים ממספר חברות שונות, שמשם עיקר החדשות של E3 ייחשפו.

     

    להלן השמועות וההדלפות:

    Fortnite מגיע לנינטנדו סוויץ' - 

    לוח הגבלות גיל קוריאני חשף מה שיכולה להיות הפתעה לאירוע ה-E3 הקרוב: פורט של Fortnite לנינטנדו סוויץ'.

    הרישום לא מודיע בדיוק באיזה מצב משחק מדובר- Save the World או מצב ה- Battle Royale הפופולארי, אך קשה לדמיין שאחד מהם לא יצליח להגיע.

     

    ת×צ×ת ת××× × ×¢××ר âªFortniteâ¬â

     

    Overcooked 2, Paladins ועוד - 

    בזמן שהדלפות מ- 4chan לא כלכך אמינות, התמונה שצפה ברחבי האתר ככל הנראה אמיתית.

    התמונה מראה שמות של מבחר משחקי נינטנדו סוויץ' שככל הנראה יפורסמו באירוע ה-E3. זה כולל משחקים שכבר הוכרזו כמו Mario Tennis Aces, אבל התמונה גם מראה את Fortnite (שהוצג למעלה), Paladins והמשחק Overcooked 2. המשחקים Paladins ו- Fortnite יהיו פורטים של המשחקים הקיימים, בעוד שהמשחק Overcooked 2 עוד לא הוכרז - ישנה האפשרות שהמשחק יהיה זמין גם למחשב האישי, Xbox One והפלייסטיישן 4 בנוסף לנינטנדו סוויץ', במידה והוא אמיתי.

     

    Assassin's Creed Odyssey - 

    במקור המשחק הודלף בתקרית Walmart קנדה שבה הודלפו כ-9 משחקים המתוכננים ל-E3 וגם הרחבות נוספות (הקישור למעלה), אך לאחרונה המפתחת Ubisoft לא אהבה את הרעיון של שמועות שיצופו הרבה לפני האירוע, ולכן החליטה לאשר שהמשחק Assassin's Creed Odyssey אמיתי. המפתחת פירסמה קליפ באורך 5 שניות בטוויטר שמראה שני אנשים מתוך המשחק, ואחד בועט את השני כמו בסרט "300". המפתחת אישרה אך ורק את השם, ולכן נצטרך לחכות ל-E3 בשביל לגלות עוד פרטים.

     

    ת×צ×ת ת××× × ×¢××ר âªAC odysseyâ¬â

     

    Borderlands מגיע לפלייסטיישן 4, Xbox One ומקבל שחרור מחודש למחשב האישי - 

    כבר ידענו שמשחק Borderlands חדש יגיע בסופו של דבר, במידה ושמו יהיה Borderlands 3 או לא, המפתחת Gearbox מכחישה שהמשחק יוכרז ב-E3, והמפתחת 2K לאחרונה עיכבה משחק לא מוכרז, שככל הנראה הוא משחק ה- Borderlands ההוא. אך זה נראה ש-E3 לא יהיה לגמרי מחוסר בחדשות לגבי Borderlands, עקב אתר דירוגים קוריאני שדירג את Borderlands: Game of the Year Edition לקונסולות הפלייסטיישן 4, Xbox One ולמחשב האישי (לצערי לא מצאתי שום דבר מתוך האתר כי כמו הגבלת הגיל ל-Fortnite הוא נמחק).

    למרות שככל הנראה לא ממש אמין, רוב הזמן אתרי הגבלות גיל הם מקור אמין.

     

    ת×צ×ת ת××× × ×¢××ר âªBorderlands GOTYâ¬â

     

    Gears of War 5, Just Cause 4 ועוד - 

    הרבה ציפיות לאירוע ה-E3 הקרוב יצאו לדרך במכה אחת, רשתות קנייה היו ידועות בהדלפה של דברים מפעם לפעם, אך האתר של Walmart קנדה (קישור למעלה) נראה כי הוא הדליף די הרבה עם הדלפה אחת.

    מספר רב של שמות משחקים עלה לאתר בחודש מאי האחרון, כולל Rage 2 (הוכרז כבר), משחק Assassin's Creed חדש (אושר כבר, ניתן לראות למעלה), Gears of War 5, המשחק Dragon Quest 2 וגם Just Cause 4.

    המספר הכולל, בשילוב עם כמה שגיאות כמו Forza "Horizons" 5, להפך מהמשחק שבאמת הוא הבא בסדרה, Forza Horizon 4 גרם לזה להיראות לא נכון. אך עם זאת, למפתחת Bethesda הייתה תגובה די מוזרה לכל העניין, וקצת לאחר מכן ראינו שהמשחק Rage 2 אכן ייקרה (ומאז גם Lego DC Super-Villains). שני משחקים שאכן התגלו כנכונים לא אומרים ששאר המשחקים גם כן אמיתיים ולא טעויות או שומרי מקום, אך זה כן נותן אמונה לשאר המשחקים להיות אמיתיים.

     

    משחק חדש מסדרת Splinter Cell ייחשף - 

    משחק נוסף שנראה בהדלפה הגדולה של Walmart הוא משחק שהכותרת שלו היא פשוט "Splinter Cell". זה יכול להוביל לשום דבר חוץ משומר מקום, אך המפתחת Ubisoft ועוד איך השאירה מעריצים של הסדרה מלאי ציפייה לגבי חדשות בנוגע למשחק.

    כשעוקבים אחרי תגובות המנהל של המפתחת Ubisoft איב גילמוט (Yves Guillemot) של שנה שעברה, המפתחת שחררה עדכון בסגנון Splinter Cell למשחק Ghost Recon Wildlands מוקדם יותר השנה. זה לא רק נתן סוג של עלילה למשחק חדש של Splinter Cell אלא גם החזיר את קולו של סאם פישר שמדובב על ידי מייקל איירונסייד (Michael Ironside), וזה לא נראה כאילו Ubisoft הביאו אותו רק בשביל תפקיד קטן.

     

    ת×צ×ת ת××× × ×¢××ר âªSplinter Cellâ¬â

     

    Star Fox מקבל משחק מירוצים חדש ששמו Grand Prix - 

    סדרת Star Fox לא הייתה פעילה רבות בשנים האחרונות חוץ מהמשחק לקונסולת ה- Wii U ששמו Star Fox Zero, אבל דבר זה יכול להשתנות בעתיד הקרוב. לפי הדלפות שפורסמו באינטרנט ולפי דיווח של Eurogamer, המפתחת Retro Studios שפיתחה את Metroid Prime ואת Donkey Kong Country חוזרת ובגדול, בכך שהיא עובדת על משחק מירוצים ששמו Star Fox: Grand Prix. לפי משתמש הפורום Reddit ששמו DasVergeben טוען שישלב אלמנטים של F-Zero ושל Diddy Kong Racing, שיכלול מצב הרפתקה ועולם Hub.

     

    ת×צ×ת ת××× × ×¢××ר âªStarfoxâ¬â

     

    Cyberpunk 2077 (או עוד משחק של המפתחת CD Projekt Red) יהיה שם - 

    אנחנו כבר יודעים שהמפתחת CD Projekt Red שפיתחה את טרילוגיית Witcher ותפתח את המשחק Cyberpunk 2077 תהיה נוכחת ב-E3.פרסום באתר הרשמי של E3 מוקדם יותר השנה הראה שהמפתחת תציג משחק RPG חדש, למרות שמאוחר יותר פרסום זה נמחק. המפתחת עדיין לא הכריזה את תכנוניה לאירוע- ואם יש לה מה להציג בכלל, אבל למעריצים האצבעות כבר משולבות שהמשחק Cyberpunk סוף סוף יוכרז כמו שצריך.

     

    ת×צ×ת ת××× × ×¢××ר âªCyberpunk 2077â¬â

     

    נינטנדו תכריז על ה-N64 Classic Edition

    למרות שלא ספציפית מדובר ב-E3, היו שמועות רבות על ה-N64 Classic Edition מאז יציאת ה-NES Classic. עם יציאת ה-NES Classic והעוקבת שלה ה-SNES Classic שהוכיחו להיות הצלחה ענקית, זו לא תהיה הפתעה שנינטנדו תמשיך בסדרה זו בכך שתביא לנו את הגרסה הקטנה של הקונסולה האהובה Nintendo 64 לשוק. תיוקי מסחר חדשים גם כן אמרו שזה משהו שנינטנדו אכן שוקלת, ונינטנדו תהיה המקום האמין ביותר לגבי השחרור שלה.

     

    אירוע ה-E3 2018 יתקיים בתאריך ה-12 ביוני ויימשך עד התאריך ה-14 ליוני. האירוע ייקח מקום במרכז הכנסים של לוס אנג'לס.

    מה דעתכם? מה אתם הייתם רוצים שיוכרז באירוע ומה אתם רוצים שיהיה אמיתי בין השמועות? ספרו לנו את דעותיכם בתגובות!

    • אהבתי 5
    Dong

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...