עבור לתוכן
  • חדשות

    דלפה מפת המדבר החדשה בPlayer Unknown's Battlegrounds

    העדכון האחרון גרר אכזבה אבל נראה שהאופק מובטח

    אם מדברים על המשחקים ששינו את 2017 מקצה לקצה, אפשר לתת לPlayer Unknown's Battleground (או בקיצר PUBG) הרבה מאוד קרדיט, המשחק שבר את שיאו האישי ועוד הרבה שיאים אחרים עם משחקיות מיוחדת במינה וקהל כל כך גדול שקשה להאמין שהוא עדיין לא שוחרר.

    עם עדכון 1.0 שיצא לאחרונה לשרתי הבדיקה הפומביים ובו נוספו הטיפוס, שרבים חיכו לו ואפילו שינו את הנשקים שיעבדו על עקרונות פיזקליים שונים (התנגדות האוויר, מרחק וכו').

     

    אחד מהדברים הכי מפתיעים שדווקא לא יצאו למשחק היא מפת המדבר המיוחלת שרבים כבר מצפים לה והשחקנים שראו שהיא אינה יצאה אוכזבו מעט מהעדכון, אבל כשיש שחקנים מאוכזבים תמיד יש מישהו בReddit שיציל את המצב, ולכן אחד מהמשתמשים הצליח לחלץ מהעדכון עותק של המפה והיא נראית מבטיחה.

     

    1CmBfZY-compressor.thumb.jpg.f16d9f71e0366dc6138ad365860a443c.jpg

     

    איך אפשר להתאכזב ממפה שהשמות בה הם כמו Punishment (עונש), Hard Luck ׁ(מזל קשה) או Murderland (ארץ הרצח)?

    אולי השמות שנויים במחלוקת אבל בהחלט אפשר להסכים שהמפה הזו מביאה סגנון שונה למשחק, עם שמות כאלה ואווירה מדברית אפשר להרגיש טוב מאוד בפעם הבאה שאתם הולכים לרצוח 100 איש בדרך לניצחון.

     

    אמנם אין כל כך הרבה ים במפה אבל זה בהחלט לא מנע מהמפתחים להוסיף כלי ים חדש, עוד משתמש בReddit הצליח לחלץ מהמשחק פרטים על כלי תחבורה ימי חדש רק שהפעם מדובר במשהו שונה מהסירה האיטית שאליה התרגלתם אלא דווקא משהו שנראה כמו אופנוע ים.

     

    z89WJTU-compressor.png.7c85aa4f28dc38906cb1662fcc366a7d.png

     

    נראה שבעדכונים האחרונים והבאים אחריהם, המפתחים מבצעים ניסיונות ענק בשביל להפוך את המשחק לכמה שיותר מציאותי אז גם אם התאכזבתם ולא קיבלתם את מה שרציתם מהעדכון האחרון תמיד תזכרו שיש עוד הרבה בדרך.

    • אהבתי 5
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...