עבור לתוכן
  • חדשות

    המפתח הראשי של Fallout 76 n מדבר על חווית המולטיפלייר הייחודית

    "זה בהחלט הדבר הייחודי שלו", טוד הווארד שופך אור על המשחק המיוחד מאחורי הקלעים

    כשההודעה הראשונית בכנס הE3 על המשחק הבא בסדרת Fallout ועל המולטיפלייר שלו, לא היה אפשר להישאר אדישים, חוויה זו תהייה הפעם הראשונה של בת'סדה (Bathesda) ביצירת משחק מרובה משתתפים. בת'סדה התפארה מאז היווסדה ביכולתה יוצאת הדופן ביצירת משחקים לשחקן יחיד שהתאפיינו בסיפורים מיוחדים תוך גרימה לקהל רב מאוד של שחקנים לבזבז שעות על משחקים אלו, בחרה לתת בפעם הראשונה הזדמנות למשחק מרובה משתתפים בכותר הבא בסדרת Fallout.

    כיוון שהמשחק The Elder Scrolls Online לא פותח בסטודיו של בת'סדה לא נחשיב אותו כמשחק מרובה משתתפים של החברה.

     

     

     

    בראיון מיוחד לעיתון The Guardian מדבר טוד הווארד על פיתוח המולטיפלייר במשחק ועל האופן הייחודי בוא הוא יבוא לידי ביטוי.

    "אנחנו נמנעים מהמילה 'הישרדות', בגלל שאנשים מייד חושבים על משחקים כמו DayZ וRust, והשוואות אלו לא מדוייקות למה שעשינו. אם אתם חושבים על המודים של ההישרדות שהכנו בFallout 4, יש לזה תחושה דומה." במשחקי ההישרדות האלו יש תמיד את המקרה שבו יבוא שחקן מנוסה ממך ועם יותר שעות שיהרוג אותך מיד וייקח ממך את ההתקדמות שביצעת במשחק, הווארד מגיב להשוואה הזו "לא, זה לא כיף. זה כיף למי שהרג אותך אבל לא בשבילך... למות זה כבר רע מספיק במשחק בגלל שאתה מפסיד זמן, ולא הרגשנו שאנחנו צריכים להוסיף עונש נוסף. רצינו לוודא שאתה לא מאבד את ההתקדמות שלך"

     

    המולטיפלייר במשחק יהיה נרחב, אמנם לא יגיע למאות שחקנים אך בהחלט שם כמה עשרות ביחד, בידכם ההחלטה האם להיות חברותיים או עוינים עם שאר האנשים במפה, שכן יהיה ניתן לקיים מלחמות (לעתים אף להשתמש בנשקים גרעיניים).

    כשהווארד מתייחס לעבר של המשחק ובת'סדה בכללי הוא בהחלט מחזיק מהמשחק ציפיות רבות אם כי חשוב לו להיות זהיר עם דעת הקהל על זווית שונה כזו של המשחק "אנחנו רוצים להיות זהירים עם המעריצים שלנו ואנשים אחרים ששואלים 'האם ככה Fallout יראה לתמיד?' זה בהחלט לא. זה בהחלט הדבר הייחודי שלו. היה לנו את הרעיון וזמן רב חשבנו חשבנו שאנחנו צריכים לנסות אותו... אנחנו לפעמים מפחדים מלעשות אותו כמו שהמעריצים שלנו מפחדים שנעשה את זה. אבל אנחנו חייבים לנסות לעשות דברים חדשים".

    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...