עבור לתוכן
  • חדשות

    הצבעת פרסי הסטים ומכירת הסתיו החלה, מה עשה לכם את השנה?

    מכירת הסתיו מביאה איתה אלפי כותרים בהנחה יחד עם הצבעת פרסי הסטים

    "יום שישי השחור" מביא איתו אינספור הנחות בעשרות אלפי אתרים שונים ברחבי האינטרנט וגם בישראל ואיך אפשר שסטים לא יצטרפו לחגיגה ויביאו יחד איתם את מכירת הסתיו השנתית המפורסמת שהפעם נותנת אלפי כותרים מוזלים שמהם אפשר לקנות.

    כל המשחקים, מהחדשים ביותר ועד הדור הישן של הסטים מוצעים כעת בהנחה משמעותית וכאן ההזדמנות לקחת עותק משלכם למשחקים שתמיד רציתם.

     

    יחד עם המכירה התחילה ההצבעה הפומבית לטקס פרסי הסטים השני שמאפשר לכם לבחור כל משחק בחנות (בלי קשר אם יש לכם אותו) ולהציע אותו לכל קטגוריה מתוך 13 קטגוריות שונות.

    הנה הקטגוריות:

    פרס ה"העולם עצוב מספיק אז בואו פשוט נסתדר ביחד" - בואו נודה באמת, 2017 הייתה שנה לא קלה וזו ההזדמנות של המשתמשים להעמיד לפרס את המשחק שלא כלל בו מלחמה או קונפליקטים מסוימים.

     

    פרס ה"בחירות משנות" - פרס שניתן למשחק שמעמיד לשחקן כל כך הרבה אפשרויות שונות ומגוונות, אם שיחקתם במשחק ונוכחתם לדעת שלא חייב לשחק אותו "לפי הספר", לשנות אותו קצת,  משחק שמעמיד בפניך 31 אפשרויות שונות להיכנס לתוך מאורה אז כנראה שהוא מתאים לקטגוריה.

     

    פרס ה"רודף אותי בחלומות" - פרס שניתן למשחק שלא רק רודף אותך בחלומות אלא אוכל אותך מבפנים ונמצא איתך בכל מקום שהולך, משחק ששיחקת בו ולא יוצא לך מהראש.

     

    פרס ה"אין התנצלות" - הפרס הזה ניתן למשחק שלא משנה לך החסרונות בו או הדברים שכביכול אמורים להפריע למשתמש, האהבה שלך אליו היא אהבה ללא תנאים ואי אפשר לשנות את זה.

     

    פרס ה"תבכה הרס ותשחרר את כלבי המלחמה" - המשחק בקטגוריה הזו לא חייב לכלול את הפיצוצים הגדולים ביותר, המשחק מציע משהו שונה והרבה פוטנציאל להריסת הטבע והכל, אתה מחולל הרס וכאוס ואף אחד לא יגיד לך מה לעשות.

     

    פרס ה"השהייה של חוסר האמונה" - אם נהיה כנים, יש משחקים די משוגעים שם בשוק, סיפורים הזויים, דמויות מטורפות והרבה מאוד חוסר הגיון בכל מה שנעשה, הפרס ניתן למשחק שאם תדבר עליו סתם, מחוץ לנושא מסוים אתה תשמע משוגע אבל באותו רגע המשחק, הכל נשמע הגיוני לגמרי.

     

    פרס ה"נשמת ויטרוביוס" - הפרס ניתן למשחק עם הדמות האהובה ביותר, זה יכול להיות אדם, חייזר, אנשי חתול ואפילו מצרך מזון.

     

    פרס ה"חסר תיאור" - המשחק הוא.... תאמת הוא יותר סוג של... זה כזה שילוב של...., אם דיברתם על משחק מסוים וככה נשמעתם ייתכן שהוא מתאים לקטגוריה הזו, הפרס הזה ניתן למשחק שאי אפשר לתאר אותו בכל מיני דרכים שניסיתם.

     

    פרס ה"וואוווווו אחי!" - פרס שניתן למשחק שהרס את כל החושים והטריף אתכם ברגע המשחק, מכל זווית.

     

    פרס ה"יותר טוב משציפיתי" - פרס הניתן למשחק שכל כך השתוקקתם לקנות, עשיתם הזמנה מוקדמת, עקבתם אחרי המשחק בהדיקות ואפילו עקבתם צעד צעד ברגע ההורדה שלו אבל ברגע שהתחלתם לשחק בו הוא באמת הטריף את כל החושים, פרס שניתן למשחק שהציפיות הגבוהות שלכם ממנו היו נמוכות מדי.

     

    פרס ה"עשה זאת בעצמך" - בקטגוריה הזו אתם בוחרים משחק ומדביקים לו קטגוריה שאתם המצאתם.

     

    הגיע הזמן להצביע!

    • אהבתי 2
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...