עבור לתוכן
  • PC

    זמן לניסויים: מפה חדשה לזמן מוגבל שוחררה ל - League of Legends

    מצב משחק חדש שוחרר ל - League of Legends

    אם המילים Deathfire Grasp, Force of Nature ו- Heart of Gold אומרים לכם משהו, זה כי אתם משחקים League of Legends כבר כמה שנים לפחות, וכל השמות הללו הם של חפצים שכבר מזמן נקברו בבין העלמין של Riot Games. עכשיו, החפצים הללו, בנוסף לאחרים ולכמה חדשים חוזרים במצב משחק חדש בשם Nexus Blitz, ששוחרר לאחרונה וישאר לארבעה שבועות. 

     

    "נקסוס בליץ" (Nexus Blitz) הוא האחרון בשורה ארוכה של מצבי משחק כיפיים ומהירים ששוחררו ב-League of Legends בעונות האחרונות, והקהילה העולמית כבר החלה בהתנסויות שכן מדובר במפה חדשה לחלוטין ובגרסת אלפא בלבד.

     

    המצב החדש שוחרר, בשלב זה, בגרסאת "אלפא" בלבד - כלומר, גרסא ראשונה אשר מכילה גרפיקה שעדיין בתהליכי עבודה ומוגדרת בגדר "ניסוי" בלבד - שאחריו יוחלט האם להמשיך את הפיתוח על מצב המשחק או לעבור לפרויקט אחר. למרות זאת, ב - Riot Games הבטיחו שנקסוס בליץ יהיה מאוזן מבחינה משחקית. כך למשל, Siphoning Strike, יכולת ה - Q של Nasus, שידועה כזו שלוקח המון זמן להביא לפוטנציאל המלא שלה במצב המשחק הרגיל (Summoner's Rift), כבר קיבלה שינויים המיועדים רק למצב המשחק החדש.

     

    מצב המשחק החדש גם מחזיר עטרה ליושנה בדמות חפצים שכבר נשכחו ממזמן (כמו למשל Deathfire Grasp, Wriggle’s Lantern, Heart of Gold — שקיבל את השם החדש “Heart of Targon”) וחפצים אחרים שאינם מופיעים ב-Summoner's Rift אך כן במצבי משחק אחרים (כמו Ghostwalkers ממצב המשחק Butchers Bridge), בנוסף לכמה חפצים חדשים לגמרי שטרם נראו במשחק. מצב המשחק החדש עשוי גם לשמש כזירת ניסויים לחפצים לפני שהם יוצאים (או חוזרים, הותיקים שבינינו יכולים רק לקוות) למפת Summoner's Rift.

     

    image.jpeg

    המפה החדשה של Nexus Blitz. שלושה ליינרים ושני ג'אנגלרים בכל קבוצה

     

    מצב המשחק החדש מציג לראשונה מפה אידיאלית שמיועדת לשני ג'אנגלרים בכל קבוצה, כאשר את שני הליינים (Lanes) מכסים שלושה שחקנים נוספים. בנוסף, במרכז המפה ממוקמים שלושה באפים (Buffs) הדומים למקביליהם במפה הרגילה: Blue Buff, Red Buff ובנוסף Rift Herald שמעניק גם הטבות של Baron Nashor לקבוצה שמצליחה לקחת אותו.

     

    אחד מהמאפיינים הבולטים של מצב המשחק החדש רואה אור כשחקן מצליח להרוג כמה שחקנים מבלי למות, מה שגורם לו לעלות באש - באף שמקנה חיזוקים משמעותיים מאוד (כמו Cooldown Reduction אפילו מעבר לתקרת ה-CDR המקסימלית ועוד) אך גם הופך את השחקן לקל יותר להריגה (25% יותר נזק שמתקבל מאויבים) מה שאומר שאם יש נגדכם Syndra שעולה באש, עדיף להתרחק בכל מחיר (שלא לדבר על Veigar).

     

    ב-Riot Games עדכנו שהם יעקבו באופן צמוד אחר ההתפתחויות וההצלחה של Nexus Blitz, במיוחד בכל מה שקשור לאיזונים בין הדמויות. אפשר לקרוא עוד על מצב המשחק וכל השינויים שהוא מביא איתו בקישור הזה, אך הכי מומלץ פשוט להתחיל לשחק!

     

    • אהבתי 3
    YourGame

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...