עבור לתוכן
  • חדשות

    יצרנית כלי רכב צבאיים תובעת את מפיצת Call of Duty

    AM General תובעת את Activision על שימוש ברכב צבאי המיוצר על ידה במשחקיהם

    AM General היא יצרנית כלי תחבורה רב-שימושיים לצבא ארה"ב ולעוד צבאות ברחבי העולם, החברה ידועה בעיקר לפי הרכב הייחודי שלה ושמו HMMWV (ראשי תיבות של רכב גלגלי רב-תכליתי בעל ניידוּת גבוהה) או בכינויו Humvee.

    החברה שחררה תביעה כנגד Activision, המפיצה הרשמית של סדרת משחקי Call of Duty בשל שימוש חוזר במהלך הרבה ממשחקיהם ברכבים מסוג Humvee ללא אישור החברה.

     

    AM General מאשימה את Activision ברווח עצום על חשבון החברה ועל בלבול הלקוחות שחושבים שAM General קשורה ליצירת המשחק, חשוב לציין שבמהלך כתיבת התביעה, התייחסה החברה לתיאור השואף למושלם של המשחק לדמות את הרכב מבחוץ וגם מבפנים (יש שלבים שצריך לטפס אל הרכב).

    "הנתבעים לקחו מיליארדי דולרים בהכנסות ממעשיהם הלא חוקיים ובמהלך זה פגעו באופן בלתי הפיך בAM General על ידי גרימת בלבול משמעותי, והטעייה מפורשת של הציבור ודילול המוניטין של המוצרים המפורסמים של AM General"

     

    במהלך כל התביעה AM General מאשימים את המפיצה שוב ושוב בשימוש לא חוקי במוצריהם ורווח כספי על חשבונם תוך כדי מתן דוגמאות מוצגות ממשחקיהם השונים והרכב הזה ואחרים בסדרה הופיעו בהרבה משחקים מאז יציאתה ב-2003.

    לכתב התביעה המלא, תודה לSDNY Blog.

    • אהבתי 2
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...