עבור לתוכן
  • חדשות

    נחשף המשחק הבא בסדרת המשחקים Call Of Duty!

    מפתחי סדרת המשחקים הפופולרית Call Of Duty מקשיבים למעריצים וחוזרים אחורה בזמן לימי מלחחמת העולם השנייה!

     
    כבר הרבה זמן רצו שמועות ופרסומים אבל לפני יומיים זה פורסם רשמית, הכותר הבא של סדרת המשחקים Call Of Duty יתעסק במלחמת העולם השנייה!.
     
    Activision לא פרסמה יותר מדי פרטים אבל היא כן הודיעה שב-26 לאפריל (יום רביעי) בשעה 20:00 יערך שידור חי באתר של Call Of Duty, אנחנו כן יכולים להגיד לכם שהחברה המפתחת של המשחק היא Sledgehammer Games, מוכר לכם השם? כן, זאת אותה החברה שיצרה גם את Call Of Duty: Advanced Warfare. מנכ"ל חברת Sledgehammer Games, פרסם בטוייטר:
     
    עוד בחודש מרץ, פרסמו כמה תמונות של Call Of Duty: World War 2 שאפשר היה לראות בהם את חוף אומהה בזמן הפלישה לעיר נורדמדי שבצרפת. ביחד עם התמונות היה ציטוט של חברת Activision שהודיעה שסדרת המשחקים "תחזור למקורות" מה שרמז לנו שהפרסומים אמיתיים, זה עוד לא סופית אבל את כל הפרטים נגלה ממש בקרוב! (רביעי)
     
    58fa4afc0ba0b86a1d8b5043-1600
     
    כל משחקי Call Of Duty יצאו בסביבות נובמבר, לכן אנו מעריכים שגם המשחק החדש בכותר יצא בערך בנובמבר 2017. אבל זאת נוכל לגלות רק ברביעי.
    לדעתי, זה טוב שActivision סוף סוף מקשיבה למעריצים וחוזרת אחורה בזמן, מה שיכול להעלות את רמת ה"hype" מהמשחק. אני מאמין שהמשחק כן יצליח השנה אם יעשו אותו כמו את המשחקים הישנים יותר(Modern Warfare, World At War וכו').
     
    מה דעתכם? המשחק יצליח?
    נשמח לשמוע בתגובות!
     
     
     
    Steve

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...