עבור לתוכן
  • eSports

    6 קבוצות חדשות הצטרפו לOverwatch League

    קבוצות חדשות מכל קצוות העולם מגיעות כדי להיות המנצחות הבאות של הליגה

    עוד בתחילת חודש אוגוסט סיקרנו את חתימתן של שתי קבוצות חדשות בOverwatch League, אחת מאטלנטה שבארה"ב ואחת מגואנז'ו שבסין, לכך התייחסו עוד טרם סיום העונה צוות הליגה שהם מעוניינים להחתים לפחות 6 קבוצות חדשות שיתווספו ל-12 הקבוצות מהעונה הראשונה בליגה, היום אנו נוכחים לדעת שעוד 6 קבוצות חדשות (בנוסף לשתי הקבוצות הקודמות) יחתמו בליגה כך שהיא צפוייה להתחיל עם 20 קבוצות את עונתה הבאה (מתוכן 8 חדשות).

     

    בין הקבוצות החדשות יש קבוצה חדשה מוושינגטון הבירה שבארה"ב, שתי קבוצות חדשות מסין מהערים צ'נגדו והאנגג'ואו, קבוצה חדשה מאירופה שתשתייך לפריז שבצרפת ולראשונה גם 2 קבוצות חדשות מקנדה: מונקובר וטורנטו.

    "העונה הראשונה של ליגת האוברוואטץ' הייתה הצלחה רבה" אומר בובי קוטיק, מנכ"ל Activision Blizzard. "בעונה האחרונה בלבד, מעריצים בזבזו כ-160 מיליון שעות בצפייה בשחקני האוברוואטץ' הטובים בעולם מתחרים. אנחנו נרגשים להוסיף 8 בעלי קבוצות מאירופה, סין וצפון אמריקה לקבוצת הבעלים בליגה. כרגע יש לנו 20 מבעלי הקבוצות הטובים ביותר בספורט המקצועי"

     

    עוד בעת החיפושים להרחבתה, בכירים בליגה דיברו הרבה על מתיחת הגבולות שלה ועל הרצון להתפרש על כמה שיותר מקומות ויבשות, שכן בעונה הראשונה כללה הליגה 12 קבוצות שמתוכן רק 3 לא ממוקמות באמריקה הצפונית, למרות שדובר על הוספת רק 2 קבוצות השנה, נוספו 4 קבוצות מאמריקה הצפונית. "עכשיו, כשאנחנו מסתכלים לעונת 2019 ומעבר לכך, אנחנו מוסיפים 8 קבוצות חדשות שיעזרו לנו לפתח את הליגה באזורים חשובים בכל העולם." אומר פיט ולאסטליקה, מנכ"ל ליגות הספורט האלקטרוני של Activision Blizzard. "אנחנו יודעים שההבדל בין ליגה טובה לליגה מצויינת הוא הבעלים שלה, והגדרנו רף גבוה בעונתנו הראשונה עם הרמה הגבוהה של קבוצות הניהול."

     

    שמות הקבוצות ושחקניהם עוד טרם ייחשפו אך צפויים להיחשף בזמן הקרוב טרם תחילת העונה הבאה של הליגה.

    • אהבתי 1
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...