עבור לתוכן
  • חדשות

    Assassin's creed odyssey הוכרז רשמית כמשחק RPG

    בניגוד לשאר משחקי הסדרה, Assassin creed החדש יכיל החלטות אשר הבחירות בהן יכולות להביא השלכות לגבי העלילה.

    assassin's creed odyssey הכותר אשר הוביל מהפכה בסדרת המשחקים הידועה והביא איתו מגוון של מכניקות מאוד מפתיעות ומשמעותיות לסדרת המשחקים כגון קרבות מלאות אקשן בלב הים,סיפור עמוק יותר,חקר הים, העובדה שהגיבור הראשי לא הולך להיות מתנקש בכלל,ובנוסף החזרת הדמות מאבסטרגו מהמשחק הקודם למשחק נוסף. 

    לפני כיומיים אחרי הרבה המתנה מצד קהל המעריצים התבררה כנכונה העובדה שלמשחק החדש בסדרה תהיה מכניקת RPG בה השחקן יוכל להחליט החלטות אשר ישנו את המשך העלילה. למי שלא ברור הפירוש של המילה RPG ההסבר פשוט מאוד - Role-playing game, כלומר משחק תפקידים אשר אתם חיים את חיים של הדמות הראשית.

     

     

    בנוסף המשחק מתייחד משאר הסדרה בשל העובדה שבתחילת המשחק ניתנת האופציה לבחור איזו דמות תרצה לגלם בהמשך המשחק (״ ALEXIOS / KASSANDRA ״) אפילו כשבחירת הדמויות מתנהלת בין בת לבן בחירה זאת איכשהו תשפיע רק בקצת על המשך עלילה, האופציה הזאת שהוכרז עליה כבר בE3 רק הוסיפה לשמועות שהמשחק הולך לצאת כמשחק RPG. 

     

    אף על פי שרק לפני כיומיים ה- 26/7 הוכרז רשמית המשחק הולך להיות בעל החלטות והשלכות היה ברור מהדמו שהוצג בE3 שיהיה את האופציה לבחור את הסדר בו הדמות שלך תדבר, מה שעורר  שמועות לגבי כך שבעתיד הולך להיות במשחק את מכניקת הRPG בעלת ההחלטות והשלכות. מה שהתברר לפני כיומיים כעובדה ולא כשמועה.

     

     

    אז מה אתם חושבים לגבי הכותר החדש בסדרת המשחקים? האם לדעתכם השינויים שהמשחק מביא איתו הם טובים לסדרת המשחקים או שלא?

    שתפו אותנו בתגובות

    • אהבתי 3
    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...