עבור לתוכן
  • חדשות

    משחק ההמשך לDoom נחשף והוא נראה מבטיח

    Doom Eternal נחשף באירוע חגיגי וכדאי לכולנו להתחיל לפחד

    המשחק האקשן המפחיד ביותר חוזר למסכים, בעיצומו של הQuakecon, בת'סדה (Bethesda) דיברו על המשחקים החדשים שנזכה לראות בזמן הקרוב, בין המשחקים נמנו: Quake Chmpions וRage 2 המיוחלים אך המשחק האחד שהצליח לגנוב את ההצגה עוד טרם חשיפתו המלאה לציבור היה Doom Eternal.

    Doom Eternal ישמש כמשחק המשך לכותר המצליח מ2016 תחת אותו השם (Doom) שהיה מהפכני ומיוחד בהצגה של משחק ישן שחודש לגרפיקות הכי עכשוויות ולאקשן שלא יבייש משחקים דומים שנים אחר כך, הפעם id Studios (מפתחת המשחק) מקבלת הזדמנות שנייה בבניית משחק מהסוג הזה וזוכה ליישם את הבעיות מהמשחק הקודם.

     

     

    סטודיו הפיתוח כבר הבטיח כי הגיבור הראשי של סדרת המשחקים יהיה חזק מאי פעם בהשוואה לכל שאר משחקי דום (Doom) וכמות השדים תהייה רבה בהתאם, כך שהמפתחים דואגים ליצור אקשן תמידי לשחק בבית ותחושה בלתי מנוצחת (למרות שזה כמובן רק כדי להטעות).

    משחק הדום החדש נותן אפשרויות רבות ואינטראקטיביות לשחקן, חלקן טרם נחשפו אך בהחלט יש למה לצפות מפני שמשחק הדום החדש מאפשר לשחקן "לפלוש" למשחק של מישהו אחר ולהיכנס בתור אחד השדים וכמובן לרדוף אותו ולהקשות עליו בסיום המשימות.

     

    חשוב לציין כי צוות הפיתוח עבד רבות שכמויות השדים במשחק יגדלו ובכך גם הוסיף שדים חדשים שטרם נחשפו והחזיר שדים שנעלמו ממשחקים קודמים, בנוסף עבדו גם על אפשרויות חדשות לנוע במפה ביעילות ובמהירות רבה.

    במשחק זה יתנהל סיפור אחר ששונה מקודמיו וככל הנראה יתנהל בכמה ממדים וכוכבים שונים ולא רק יתנהל על גיהינום במאדים, ולכן המפתחים כמובטח דאגו שהגיהינום יגיע גם לכדור הארץ והפעם בשונה משאר משחקי דום נזכה לראות ולשחק במשחק תוך כדי שהוא מתנהל במקום בו אנו גרים.

    חלק מהתוספות החדשות והמיוחדות למשחק:

    אין ספק שלפחות במבט ראשוני נראה כי צוות הפיתוח עמל קשה על המשחק והפיק הרבה לקחים מהמשחק הקודם והמיוחד בסדרה, עם התנהלות כזו ועם הבטחות כאלו ללא ספק המטרה היא לשבור כמה שיאים ולהגיע לטופ משחקי המחשב כמה שיותר מהר.

    המשחק יצא למחשב האישי, לאקסבוקס, לפלייסטיישן 4 ולנינטנדו סוויץ', תאריף היציאה אינו ידוע.

    לסרטון החשיפה המלא:

     

    • אהבתי 1
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...