עבור לתוכן
  • E3

    E3 2018 - סיכום מסיבת העיתונאים של Nintendo

    Super Smash Bros, Metroid 4 ועוד המון דברים שבטוח ישמחו אותכם.

     

    

      

    אתמול בערב נינטנדו סגרה את שרשרת מסיבות העיתונאים שקרו באירוע ה- E3 2018 עם כמה הכרזות גדולות משל עצמה שכוללות את Super Smash Bros, Fire Emblem, Metroid 4 ועוד.

     

    הפסקה הראשונה כמובן לא תסכם לכם את כל הדברים שהיו במהלך מסיבת העיתונאים, תמשיכו לקרוא ותגלו דברים שיפתיעו וישמחו אותכם. ניתן לראות את מסיבת העיתונאים המלאה בסרטון המצורף.

     

    Daemon X Machina

    משחק חדש לקונסולת הנינטנדו סוויץ' נחשף אתמול ושמו Daemon X Machina - חליפות רובוטיות ענקיות נלחמות אחת בשניה בשביל להיות המנצחות הגדולות במשחק החדש ומלא האקשן הזה. צפו בטריילר:

     

     

    

     

    Fire Emblem: Three Houses

    כותר חדש בסדרת משחקי Fire Emblem נחשף אמש - Fire Emblem: Three Houses הוא שמו של הכותר החדש ביותר מסדרת Fire Emblem, משחק האסטרטגיה מלא האקשן של Nintendo. מעריצים וותיקים של הסדרה שמחו כאשר ראו את הטריילר שעלה לאט לאט למסך. צפו בו:

     

     

    

     

    Fortnite: Battle Royale

    המשחק שכבש את העולם זמין כבר עכשיו ב-eShop - אומנם זה הודלף קצת לפני, אך כולם עדיין שמחו לראות שהמשחק הפופולארי ביותר כרגע נחת גם בנינטנדו סוויץ'. צפו בטריילר:

     

     

    

     

    Octopath Traveler

    דמו חדש למשחק Octopath Traveler יגיע בקרוב לקנוסולת הנינטנדו סוויץ' - משחק ה- RPG הגדול והיפייפה מהמפתחת Square Enix מגיע בקרוב מאוד לנינטנדו סוויץ', אך לפני זה מגיע דמו נוסף ומלא דברים שלא ראינו בדמו הקודם. צפו בטריילר: 

     

     

    

     

    !Pokémon: Let's Go, Pikachu! & Let's Go, Eevee

    הפוקימון האגדי מיו (Mew) יינתן לכל אחד הרוכש את שלט ה- Pokéball Plus - המפתחת Nintendo הציגה ביחד עם ההכרזה על !Pokémon: Let's Go, Pikachu! & Let's Go, Eevee את שלט ה- Pokéball Plus שמדמה פוקדור. הרבה חשבו שהשלט החדש הוא סתם ליופי ולא נותן שום בונוס, אך אתמול Nintendo הכריזה שכל מי שקונה את שלט ה- Pokéball Plus ייקבל את הפוקימון האגדי והנדיר מספר 151- מיו. צפו בקטע מתוך Nintendo Treehouse: 

     

     

    

     

    Super Mario Party

    משחק Mario Party חדש נחשף לנינטנדו סוויץ' והוא ממש "סופר" - המשחק החדש בסדרת משחקי Mario Party ששמו Super Mario Party מציג מגוון פעילויות חדשות שאפשר לעשות עם מספר מסויים של קונסולות נינטנדו סוויץ'. צפו בטריילר:

     

     

     

    Xenoblade Chronicles 2

    DLC חדש למשחק Xenoblade Chronicles 2 מגיע - ה- DLC החדש יוסיף עוד לסיפור של המשחק וצפוי לצאת בספטמבר. צפו בטריילר:

     

    

     

    Super Smash Bros Ultimate

    המשחק שכולם חיכו לו חוזר ובענק - לאחר הצצה פצפונת שניתנה באחד מן השידורים החיים של Nintendo, אתמול המפתחת סגרה את מסיבת העיתונאים עם חשיפה ענקית למשחק. המשחק נבנה כולו מחדש וכל הדמויות שאי פעם היו בכותר כלשהו של Super Smash Bros חוזרות. דמויות שונות קיבלו כמה וכמה שינויים, תוספות, עיצובים מחודשים ועוד. בנוסף, בתור בונוס לאחר ההכרזה Nintendo החליטה לחשוף משתתף חדש לגמרי בסדרת משחקי Smash Bros, לאחר שנים על גבי שנים של בקשות מן מעריצי הסדרה, Nintendo החליטה להוסיף את האויב מסדרת משחקי Metroid ושמו הוא ריידלי (Ridely). צפו בטריילר החדש:

     

     

    

     

    מסיבת העיתונאים של Nintendo בהחלט גרמה לנו לשמוח ובהחלט סגרה את שרשרת מסיבות עיתונאים כמו שצריך. 

     

    מה דעתכם? מה אתם חושבים על מה שהוצג במשך מסיבת העיתונאים? מה הציפיות שלכם למשחקים שיגיעו לנינטנדו סוויץ' בעתיד? ספרו לנו בתגובות!

    • אהבתי 1
    Dong

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...