עבור לתוכן
  • עדכונים

    העונה השישית של Fortnite Battle Royale התחילה!

    אי מעופף מעל Loot Lake, סקינים חדשים ועוד המון הגיעו עם העדכון החדש!

    היום(27.9), יצאה העונה השישית של המשחק המפורסם ביותר בכל הזמנים, Fortnite Battle Royale.

    כבר מהרגע הראשון שנכנסים למשחק אנחנו נכנסים לתחושה אפלולית יותר, זאת בעקבות הטריילר שמופיע לנו בכניסה למשחק:

     

     

    בטריילר ניתן לראות את האגם(Loot Lake) שהחליף את צבעו חזרה לצבע המקורי שלו לאחר שהשתנה לצבע סגול-שחור בעקבות הקובייה שנכנסה לתוכו, אך הדבר העיקרי שניתן לראות בטריילר זה שהאי האמצעי באגם עלה לאוויר ומתחתיו קובייה, קובייה דומה לזאת שעברה במפה בשבועות האחרונים. כאשר אנו נכנסים למשחק ניתן לראות על המפה את האי החדש ובנוסף לכך, סימנים כההים. סימנים אלה נוצרו במקומות בהם היה שדה מגנטי שנוצר מהקובייה. בנוסף, התווספו שדות חיטה במקום הנבטים שהיו בחווה של Fatal Fields, הוסיפו שם לכפר הוויקינגים ושינו במעט את Wailing Woods.

     

    jhuuUHZTdfzNmvqoxNvtnh-650-80.jpg

     

    כאשר נוחתים באי המעופף באגם ניתן להבחין במעין מערבולת במים. מערבולת זו נוצרה מהקוביה הנמצאת בתחתית האי. כאשר קופצים מן האי ניתן לפתוח מצנח אך באזור המערבולת יש מין התנגדות וכאשר מגיעים לפתח המערבולת(למים) המערבולת "דוחפת" את השחקן חזרה לגובה.

    ניתן גם ללכת על המים במערבולת עד שמגיעים לפתח ושם השחקן נדחף בחזרה לאוויר ופותח מצנח.

     

    download_(2).png

     

    דבר חדש שנוסף בעדכון זה הם ה- Shadow Stones, המאפשרים להיות רוחות רפאים למשך 45 שניות. כאשר השחקנים רוחות רפאים הם לא יכולים להשתמש בנשקים אך כאשר הם עומדים במקום הם הופכים לבלתי נראים. בנוסף, לרוחות כוח אחד מיוחד בעזרתו הם יכולים לעבור דרך חפצים. במידה ומכוונים עם הכוונת ניתן לעצור את ההשפעה מוקדם יותר.

     

    fortnite-shadow-stones-580x334.jpg

     

    גם בעונה השישית ניתן לקנות את ה- Battle Pass. זה יעלה 950 VBucks וכאשר קונים את ה- Battle Pass מקבלים 2 דמויות(ללא לעלות שום שלבים): Clamity ו- Dj Yonder. את שניהם ניתן לשפר באמצעות משימות שונות שניתן למצוא באזור ה- Challenges במסך הראשי. ל- Battle Pass 100 שלבים(Tiers) ועל מנת לעלות שלב יש לקבל 10 כוכבים.

     

     

     

    2 אפשרויות חדשות ב- Battle Pass. האפשרות הראשונה היא המוזיקה. בהמשך השלבים ניתן לקבל שלל מוזיקות שונות אותם ניתן לשים במשחק במקום המוזיקה האייקונית של פורטנייט. האפשרות השנייה היא חיות המחמד. חיות המחמד הם תיקים אותם ניתן לסחוב איתך לכל מקום. יש שלושה סוגים של חיות מחמד: Bonesy, Scales ו- Camo. החיות מתאימות את מצב הרוח בהתאם לסיטואציה בה השחקן נמצא, כמו כן הן גם מגיבות לסיטואציות השונות.

     

    E33ZmJkdpJE3M8T4jvMUAd-650-80.jpg

     

    שינוי אחרון הוא שמספר נשקים הוצאו מהמשחק לטובת שינויים ואולי יחזרו בהמשך. הנשקים עדיין זמינים במצב המשחקייה(Playground). רשימת הנשקים: (Light Machine Gun, Bouncer, Remote Explosives(C4 וה- Impulse Grenade.

     

    מה דעתכם על העונה החדשה? נשמח לשמוע בתגובות!

    Steve

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...