עבור לתוכן
  • עדכונים

    מטוסים בפורטנייט? העונה השביעית כבר כאן!

    מטוסים, מפה חדשה, מצב משחק חדש ועוד המון מחכה לכם כבר עכשיו במשחק!

    היום(6.12), יצאה העונה השביעית של מוד ה- Battle Royale במשחק המצליח בכל הזמנים Fortnite.

    בעדכון החדש שהגיע ביחד עם העונה החדשה יצאו המון דברים חדשים וביניהם מצב משחק חדש, מטוסים ועוד..

    אז לפני שנתחיל, אני מזמין אותכם לצפות בטריילר לעונה החדשה:

     

     

     

    האפשרות הגדולה ביותר שיצאה ביחד עם העדכון היא האפשרות לשחק במצב המשחק Creative. במצב המשחק החדש ניתן לבנות על מה שתרצו ללא הגבלת אמצעים, להילחם עם חברים, לבנות מפות משוגעות, להשתמש במבנים ומפות מוכנות ועוד המון דברים חדשים.

    כרגע, רק בעלי ה- Battle Pass יכולים ליצור את האי שלהם אך גם חברים ללא באטל פאס יכולים להיכנס לאי. האופצייה להיכנס לפתוח אי תפתח לכולם ב- 13 לדצמבר.

     

     

    בנוסף, למצב המשחק Battle Royale נוספו מטוסים הנקראים X-4 Stormwing. במטוס יש מקום לארבעה נוסעים ונהג אחד. בנוסף, במטוס מכונת ירייה שבדומה למכונת הירייה שיצאה לפני מספר עדכונים, יכולה להתחמם ולמנוע שימוש לזמן מסויים. אפשרות מגניבה נוספת שנוספה למטוסים היא ה- Barrel Roll המפורסם. ניתן לעשות גלגול עם המטוס על ידי לחיצה בעמיים על כפתור הסיבוב(Roll)

     

    Fortnite%2Fpatch-notes%2Fv7-00%2Foverview-text-v7-00%2FBR07_Social_Stormwing-1920x1080-8ca2d8dab3afdb8d23f41993b718edd0db5a57ce.jpg

     

    העדכון הגדול הבא הוא העדכון למפה. בטריילר היה ניתן לראות קרחון גדול מגיע למפה וכמו שכולנו ציפינו, המפה הפכה למושלגת. בנוסף לאזור המדבר שנוסף בעונה 5, התווסף איזור שלגי חדש שמביא איתו מקומות חדשים הנקראים: Polar Peak, Frosty Flights ועוד המון מקומות חדשים ומעניינים.

     

    vgizay2TfXKyn4FkYRLhNH-650-80.jpg

     

    והעדכון הגדול האחרון שנוסף למשחק הוא ה- Ziplines. ברחבי האיזור המושלג ניתן למצוא חוטים תלויים שניתן לעלות עליהם ולרדת בעזרת מהרים או להגיע ממקום למקום במהירות.

     

    Screenshot_4.png

     

    ועכשיו החלק שכולנו חיכינו לו, אולי אפילו יותר מכל השאר: ה- Battle Pass. כמו בעונות 3-6, גם בעונה הזאת יש 100 רמות שהשחקנים עולים בהם ככל שהם משחקים יותר ומשלימים משימות. הדבר החדש שהתווסף השנה ל- Battle Pass הם ה- Wraps. בדומה למשחקים אחרים, העטיפות משנות את צבעי הנשקים והרכבים השונים במשחק וגם אותם משיגים במהלך הבאטל פס. כמו בשנים קודמות, ניתן לקנות את הבאטל פס ב- 950 VBucks.

     

     

     

    אז מה קיבלנו בעונה החדשה? מטוסים, עטיפות, מפה חדשה, Ziplines, מוד חדש ועוד המון שינויים!

    ל- Patch Notes המלאים של העונה החדשה לחץ כאן

     

    מה דעתכם על העונה החדשה? שתפו אותנו בתגובות!

    Steve

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...