עבור לתוכן
  • עדכונים

    העדכון החדש של Fortnite מביא איתו נשק חדש בתמורה לנשק אהוב אחר

    תתגנבו בצללים עם הנשק החדש

    עדכון חדש של פורטנייט נחת אצלנו וכמו כל עדכון Epic Games ממשיכים להביא לנו תוכן חדש שרק מרענן את חווית המשחק. את כל השינויים הראשיים נסכם לכם פה.

     

    שינויים במצב ה- Battle Royale כוללים:
    נשק חדש! Supressed Assault Rifle: הנשק הזה הוא גרסא מושתקת של ה- SCAR שקיים במשחק, הנשק מגיע בנדירויות Epic (סגול) ו- Legendary (צהוב \ זהב) וניתן להשיגו מהרצפות, ממכונות מכירה, Supply Drops ותיבות. הנשק הזה נותן לכם דיוק מטורף בתמורה לשליטה נכונה בהדק שלו. 

    עזיבתו של ה- Drum Gun: כמו תמיד, כשהמפתחים מכניסים משהו חדש לרוב הם לוקחים משהו אחר בתמורה, והפעם זה היה ה- Drum Gun האהוב. בעדכונים האחרונים ה- Drum Gun שומש כמעט תמיד לצד של שוטגאן כלשהו, זה היה שילוב מנצח. אז ככל הנראה זה הוביל לעזיבתו בסופו של דבר. 


    ת×צ×ת ת××× × ×¢××ר âªrip drum gunâ¬â

     

    שינויים במצב ה- Save the World כוללים: 
    אתגר ה- Horde השישי! כמו בכל שבוע יש אתגר חדש של ה- Horde, והשבוע האתגר הוא להילחם נגד מלא Assassin Husks- בזמן שלשחקנים אין מגן כלל!
    אך עם המכשול, מגיע בסופו של דבר הפרס- כשתשלימו את האתגר בפעם הראשונה אתם תקבלו גישה לדמות החדשה: Field Agent Rio- דמות מסוג Outlander בנדירות Mythic!
    עם כניסתה של Field Agent Rio יש גם Subclass חדשה שמגיעה איתה: Rook. ל- Rook יש יכולת חדשה שבאה איתה: Phase Cannon: הגבירו את הנזק של הנשק שבו אתם משתמשים ותנו לו את אלמנט האנרגיה- הנזק הבסיסי של אותו הנשק ייגדל ל-60 ויתווסף לו אלמנט האנרגיה- אך אם הנשק יוחלף, ככה תיעלם הגברת הכוח שלו עד שתוכלו להשתמש בה שוב.

     

    StW05_Social_FieldAgentRio.jpg

     

    עוד עדכון הגיע שהביא לנו תוכן חדש, אמנם זה לא עדכון שהביא הרבה תכנים חדשים אך אנחנו עדיין שמחים עם הדברים החדשים שהביאו לנו, ואנחנו תמיד מצפים לראות מה העדכון הבא יביא איתו.
    מה אתם חושבים על הנשק החדש? האם אתם עצובים על עזיבת ה- Drum Gun? ספרו לנו בתגובות!

    Dong

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...