עבור לתוכן
  • חדשות

    התפתחויות מגה חוזרות אלינו ב- !Pokémon: Let's Go, Pikachu! & Let's Go, Eevee

    הדור הראשון נאמן לעתיד

    לאחר שהוכרזו, עלו שאלות ותיאוריות רבות לגבי כל מיני דברים שיהיו במשחקי Pokémon: Let's Go. אחת מן השאלות שעלו היו לגבי התפתחויות המגה ואם הן יהיו חלק מהמשחקים. לאחרונה, הודלפה התשובה שרבים חיכו לה.

     

    התפתחויות מגה הוצגו לראשונה במשחקי Pokémon X&Y וגרמו להרבה שינויים בשיטות קרב בין אנשים ושינו בכללי את חוויות המשחק. לאחר מכן, התפתחויות מגה חדשות הוצגו במשחקי Pokémon Omega Ruby & Alpha Sapphire. היו המון חילוקי דעות לגבי התפתחויות מגה, כי חלקן היו חזקות מידי והרבה פוקימונים כבר לא היו בשימוש עקב שימוש באותן התפתחויות מגה.

    אבל בכל מקרה, צורות מגה שינו את המשחק ואנשים שנדבקים לדור הראשון בלבד (Genwunners) שנאו את העובדה ששינו פוקימונים מן הדור הראשון עם התפתחות מגה. אך עכשיו, הם יצטרכו להתמודד עם העובדה.

    לאחרונה פורסמו הדלפות במגזין CoroCoro, מגזין יפני שבו כל ההדלפות לגבי משחקים יפנים ואנימות שונות תמיד נמצאות, חשף לנו שלשלושת הפוקימונים ההתחלתיים של הדור הראשון- וינוזאור (Venusaur), צ'אריזארד (Charizard) ובלאסטויז (Blastoise) תהיה התפתחות מגה, מה שיוצר המון שאלות: אם לשלושת ההתחלתיים יש התפתחות מגה, האם התפתחויות מגה שנחשפו בעבר של פוקימוני דור ראשון- פיג'וט (Pidgeot), אלאקזאם (Alakazam), גנגאר (Gengar) ועוד ייכנסו גם כן? או אם יש התפתחויות מגה במשחק, האם נראה התפתחויות מגה חדשות שייכנסו למשחק?

     

    Screenshot_4.thumb.png.7852b7ae65ef3a5f557fcfd2f6d07b89.png

     

    בנוסף, ניתן לראות במגזין תמונות שמראות קרבות מכון של המכונים של ברוק, מיסטי וסמל סרג' (Lt. Surge באנגלית), ובנוסף ניתן לראות קרב נגד צוות רוקט, רק שהפעם זה יהיה קרב כפול. תמונות אלו מראות לנו כמה המנוע הגרפי של משחקי פוקימון התפתח עם השנים, ורק נותן לנו את הרצון לשחק בו כבר.

     

    המשחקים !Pokémon: Let's Go, Pikachu! & Let's Go, Eevee יצאו בתאריך ה-16 בנובמבר לקונסולת הנינטנדו סוויץ'

    מה אתם חושבים על פוקימון? האם אתם אוהבים התפתחויות מגה? שתפו את דעותיכם בתגובות!

    

    • אהבתי 3
    Dong

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...