עבור לתוכן
  • חדשות

    פורסמו פרטים נוספים לגבי המשחק Life is strange 2.

    Life is strange 2 הולך ומתקרב ומוציא טיזר עם הרבה פרטים מעניינים

    Life is strange, אחד המשחקים האהובים בעולם הגיימינג יצא לפני שנתיים והדהים את כולם עם משחקיות מצויינת וסיפור מתוסרט היטב.   כנראה שהדבר שכבש את מעריצי הסדרה היה החיבור לדמויות ולכל העולם של Life is strange. לאחר ההצלחה של המשחק SQUARE ENIX

    הוציאה לאחר שנה בלבד משחק נוסף, שעוסק בעבר של קודמו בסדרה, ובתוך זמן קצר כבש גם הוא מספר רב של מעריצים.

    לאחר שנה נוספת הוכרז בE3 השנה שיצא לשוק משחק שני ל Life is strange . בנוסף לידיעה זאת שריגשה את המעריצים SQUARE ENIX הודיעו על כך שבעוד זמן קצר הולך לצאת משחק חינמי וקצר שאמור להיות קשור ל Life is strange 2. לפני כחודשיים המשחק החינמי יצא לאור.

     

     

    כשהמשחק יצא הוא עורר יותר שאלות מאשר תשובות.  המשחק ברובו היה נדוש לחלוטין, והחלק היחידי בו עם משמעות היה הסוף, בו כריס גיבורו הראשי של המשחק, נפל מגובה רב ובהפתעה גמורה עף באוויר באיטיות עד שהגיע לקרקע בבטחה.אחרי סצנה זאת ראו את שכניו של כריס מנופפים לו לשלום מצידה השני של הגדר, מה שגרם לשחקנים רבים לחשוב שדווקא השכנים הם אלה שהיו אחראים לתעופה הפתאומית של כריס ודווקא הגיבור הראשי חסר כוחות לחלוטין.

     

    ובנוסף square enix פינקו אותנו לפני ימים אחדים בטיזר מסקרן במיוחד לגבי Life is stramge 2. 

     

     

    בטיזר ניתן לראות מכונית בה נמצא שוטר נוסע בכביש. בזמן הנסיעה אפשר לראות חלק מהעולם החדש של Life Is strange. כשהמכונית התחילה לנסוע אפשר לשמוע במכשיר קשר בקשה לבדוק ארוע מסוים שמתרחש.  כשהמכונית מגיעה לאזור המדובר ניתן לשמוע בקשר בחור נוסף שמעיד על כך שהוא נמצא 10 -10 כלומר לחימה מתבצעת . לאחר שהשוטר מגיע למקום  שומעים דיון קצר בין השוטר לבין בחור צעיר.

    בחור צעיר: אני לא עשיתי שום דבר

    השוטר: הכל הולך להיות בסדר

    פתאום ללא סיבה צועק הבחור הצעיר: להתוכפף ! באותו רגע עוברת רוח חזקה מאין כמוה והופכת את המכונית ואת השוטר גם יחד. לאחר מכן הלוגו של המשחק מופיע על המסך וברקע שומעים את השוטר קורא לתיגבורת.  על המסך רואים טקסט בו כתוב ״הכל יחשף״ ומתחת לטקסט מצורף תאריך

    (ה -20/8) שבו כנראה כל הפרטים יובהרו.

     

    אז מה אתם חושבים לגבי הטיזר החדש שנחשף? ועל מה אתם חושבים שLife is strange 2 יהיה מבוסס?

    שתפו אותנו בתגובות

    • אהבתי 1
    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...