עבור לתוכן
  • PC

    Maplestory 2 יוצא ב10 באוקטובר!

    הגירסה המחודשת והתלת-מימדית של המשחק שהשפיע על חיי כולנו קרוב מתמיד

    מייפלסטורי (Maplestory), המשחק ששבה אנשים רבים וחגג השנה 15 שנים ליציאתו בוחר לראשונה לגוון ולוותר על הייחודיות שלו בהיותו דו-מימדי ובהשקה מיוחדת בלוס אנג'לס הוכרז כי מייפלסטורי 2 שיהיה משחק תלת מימדי בסגנון המשחק המקורי יצא לקהל הרחב ב10 באוקטובר.

    הביטא הסגורה של המשחק הזה התנהלה כבר מספר חודשים בפרקי זמן שונים ורק מספר אנשים בר מזל זכו לקבל טעימה מהמשחק הבא עלינו.

     

    המשחק החדש יכלול אלמנטים רבים מהמשחק הישן וככל הנראה ישאב הרבה השראה מהסיפור המקורי, נוסף על כך רוב המפלצות גם לקוחות מהמשחק המקורי כך שהחוויה הכביכול חדשה היא במסווה להחזיר את המשחק לימי הזוהר שלו.

    מאז יציאתו של המשחק מיליוני שחקנים שיחקו בו ועברו חוויות רבות אך בשנים האחרונות למרות כל השינויים והישארות המשחק במצב של פיתוח מתמיד נראה כי קהל השחקנים הולך ומצטמצם, כך שאת צעד זה ניתן לפרש כניסיון מיוחד להחזיר את האנשים לחוויה הישנה והמיוחדת.

     

    character-creation-compressor.thumb.jpg.768f3be18e357d79242686553631a978.jpg

     

    אך אל תתנו למראה עיניים להטעות, עם המשחק החדש מגיעות הצעות ואפשרויות מיוחדות, כבר עם יציאת המשחק יצא קלאס חדש ושמו Runeblade, יחד עם זאת מפתחי המשחק מבטיחים מערכת צמיחה והתפתחות (של הדמות) שאין שנייה לה ועם אפשרויות בניית עולמות ואינספור אפשרויות עיצוב שונות לדמויות, נראה כי לא חסר במשחק אף לא פרט אחד.

     

    וכשמדברים על מערכות מיוחדות איך אפשר שלא להשמיט את הטרנד שכובש לאחרונה את עולם הגיימינג והוא ז'אנר הבאטל רויאל, גם מזה המפתחים טרחו שלא להתעלם והחל מהיום יהיה ניתן ליצור דמות במשחק שתישמר לפתיחתו הרשמית של המשחק ולשחק במוד הבאטל רויאל המיוחד של מייפל סטורי "Mushking Royale" שהזוכים בו יזכו בפרסים מיוחדים למשחק שישארו איתם לתמיד.

    • אהבתי 4
    • הממ 1
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...