עבור לתוכן
  • חדשות

    MXM סוגרים את שעריהם

    האם ז'אנר הMOBA כבר לא פנוי למשחקים חדשים?

    Master X Master (או בקיצור MXM) הוא משחק מבית NCsoft (ידועה על משחקים כמו AION, Guild Wars 2 ועוד) שיצא ביוני האחרון והציג לז'אנר הMOBA מכניקות ומפות שונות ובעיקר ידוע על האפשרות בו להחליף בין 2 דמויות תוך כדי שהמשחק מתקדם.

    המשחק מכיל כ-40 דמויות (Masters) ועוד מאות תלבושות וחפצים שונים מכל הסוגים, למרות שהוא משתייך לז'אנר מסוים, המשחק מביא את נקודת המבט שלו ומציג אלמנטים מאוד מוכרים דווקא מתחום הMMO RPG כמו לובי משותף, מלחמות כנגד מפלצות (PVE), גילדות ועוד.

     

     

    אך כמה שהמשחק באמת מציג את נקודת המבט השונה והמיוחדת שלו הוא כנראה בחר בז'אנר הלא נכון, הז'אנר שהוא משתייך אליו הוא ז'אנר הMOBA שכבר ידוע שנשלט חזק בעיקר על ידי המשחקים League of Legends וDota 2 ומאז גדולתם של שני המשחקים, התווספות משחק לז'אנר וצפייה לקהל מעריצים גדול ושונה היא כמעט ואינה אפשרית.

    לכן במכתב שכותבים המפתחים של המשחק הוא יסגור את שעריו לגמרי ב31 בינואר 2018.

     

    המכתב מציין דברים שהם יחסית קשים על הMOBA ועל עולם המשחקים בכלל:

    "אנחנו אסירי תודה על הקהילה שהתפתחה סביב MXM ועל התמיכה שלכם למשחק. ראינו את MXM כאתגר לסטטוס-קוו, כשינוי מכניקות שיחייה מחדש את ז'אנר הMOBA וימשוך שחקנים חדשים שרוצים לבחון את הגבולות העליונים של היכולות שלהם - אבל בסוף, זה לא היה מספיק כדי להתגבר על הענקים המבוססים (התייחסות לLoL וDota 2).  זה בהחלט היה מכבד להיות חלק מהיצירתיות והתשוקה של הקהילה - סרטוני האומנות, המדריכים, המשחקיות התהווה והמטא כשמאסטרים חדשים הוצגו, התחרויות ברמה הגבוהה ועוד, תודה רבה"

     

    MXM ניסתה לשנות מעט את עולם הMOBA, לגרום לצמיחה של מתחרים חדשים בתחום ואפילו לפתוח את הז'אנר לרעיונות ופיתוחים חדשים אך נראה שהם נתקלו במחסום, אם אתם מעוניינים לנסות קצת את המשחק אתם תמיד יכולים עד ה31 בינואר 2018, עד תאריך הסגירה השחקנים יזכו לגישה מלאה להכול ועוד הרבה בונוסים קטנים, מי שכבר הכניס כסף למשחק יקבל החזר כספי (בתנאי שהעסקה בוצעה אחרי ה30/8.

    • אהבתי 1
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...