עבור לתוכן
  • חדשות

    Luigi's Mansion 3 ו- Animal Crossing מגיעים לנינטנדו סוויץ'

    המשחקים המצופים ביותר סוף סוף נוחתים בדור החדש של הקונסולות

      היום שודר ה- Nintendo Direct, שידור חי של נינטנדו שבו חושפים ומעדכנים לגבי משחקים ודברים נוספים שעתידם לבוא לקונסולות שלהם. בין כל מה שנחשף, השאירו לסוף השידור חדשות ששימחו המון מעריצים. לצפייה בשידור המלא:

     

     

    נחשפה כמות נכבדת ביותר של משחקים חדשים לקונסולות ה- 3DS והנינטנדו סוויץ', ביניהם משחקים חדשים של קירבי (Kirby), האחים מאריו (Mario Bros), יושי (Yoshi) וכמובן חזרתם של משחקים מסדרת Final Fantasy. אך הדובדבן שבקצפת הגיע בסוף של השידור, שבו נחשפו שני כותרים חדשים לסדרות המשחקים Animal Crossing ו- Luigi's Mansion שיבואו בשנת 2019.

    בנוסף להכל, דיברו על שירות ה- Nintendo Switch Online, החל מהתאריך ה- 18.9.19 יידרש תשלום לשחק במצבי Multiplayer בקונסולה ובתמורה לכך אנשים שיירכשו את השירות יקבלו בכל חודש הטבות בחנות, משחקי NES ועוד המון הפתעות שיחשפו בהמשך.

    "ההכרזות לנינטנדו סוויץ' רק ימשיכו לבוא" אומר דאג באוסר (Doug Bowser) מנהל המכירות והשוק של נינטנדו אמריקה, "עם משחקים חדשים בסדרות של Animal Crossing ו- Luigi's Mansion, וגם כמות ענקית של משחקים מהשותפים שלנו באמת יש משהו לכל אחד בספריית המשחקים הגדלה של הנינטנדו סוויץ' ".

    שני המשחקים החדשים של Animal Crossing ו- Luigi's Mansion יצאו בשנת 2019, וכל שאר המשחקים אשר הוצגו שם יגיעו במשך 2018, אקסקלוסיבית לקונסולות ה- 3DS והנינטנדו סוויץ'.
    מה אתם חושבים על המשחקים החדשים שיצאו לנינטנדו סוויץ'? האם לכם יש נינטנדו סוויץ' משלכם? ספרו לנו בתגובות.

    • אהבה 1
    Dong

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...