עבור לתוכן
  • חדשות

    לכבוד השנה החדשה: כל המשחקים החמים לקראת 2019

    שנת 2018 מתקרבת לסיומה ומביאה איתה המון משחקים מעניינים. סיכמנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת.

    שנת 2018 מתקרבת לסיומה, ובפתח נמצאת עונת הגיימינג, התקופה בה מיטב המשחקים יוצאים לאור. השנה נראה, שעונת הגיימינג שופעת במשחקים שקהל הגיימריים רק מחכה להתמכר אליהם. לכבוד עונת הגיימינג המתקרבת הכנו עבורכם רשימה מסודרת של כל המשחקים הנחשקים ביותר, שהולכים לצאת לקהל הרחב עד סוף 2018.

     

    המשחק הראשון ברשימה הוא לא אחר מאשר Shadow of the Tomb Rider. לאחר שנים ארוכות ללא לארה קרופט המותג זוכה למשחק המשך.  SQUARE ENIX הודיעו על כך שהמשחק ״Shadow of the Tomb Rider״ יהיה האחרון בסדרה לפחות לזמן הקרוב. המשחק עוקב אחר סיפור של כת עתיקה ומסוכנת, שמחפשת חפצים בעלי כוחות מיסטים רבי עוצמה אשר יעזרו להם להרחיב את כוחם ולהיות בעלי השפעה בכל העולם. אתם בתור לארה קרופט תצאו להרפתקה מלאת סכנות ואקשן. כמו בכל משחק עם לארה קרופט תנסו למנוע מן הכת להשיג את אותם חפצים מכושפים. המשחק יהיה זמין לכל הפלטפורמות ב14.9 .

     

     

    שני ברשימה נמצא Assassin's Creed Odyssey המשחק ה -15 בסדרה אשר עורר עניין רב בין מעריצי הסדרה וגם בין קהל הגיימרים עצמו.

    המשחק עצמו מתבלט מקודמיו בסדרה במספר דברים. העובדה שהתוספה פונקציית RPG בה השחקנים מחליטים החלטות שמשפיעות על המשך המשחק והחדשות הגדולות - המפה של Assassin's Creed Odyssey גדולה ב65% מהמפה של קודמו בסדרה (Assassins Creed Origns) דבר שיוצר אבן שואבת לאוהבי הז׳אנר של משחקי העולם הפתוח. הפעם המשחק שואב אותנו ליוון העתיקה להילחם בעולם המיתולוגיה היוונית.

    המשחק יהיה זמין לרכישה ב - 2/10 

     

     

    Red Dead Redemption 2 הוא המשחק השלישי ברשימה וכנראה גם המשחק שאליו הכי הרבה מצפים.  Red Dead Redemption 2 מהווה משחק הקדם לRed Dead Redemption . המשחק עצמו בא מז׳אנר העולם הפתוח ובא מהאמא והאבא של ז׳אנר העולם הפתוח "RockStar", יוצרת המשחק Grand Theft Auto. המשחק בנוי כמו קודמו ב״סדרה״ אך מביא איתו מגוון פונקציות חדשות וסיפור שלם חדש. המשחק עדיין מתרחש אי שם באחד המדבריות השוממים באמריקה והולך לצאת לציבור הרחב ב - 26.10 לכל הפלטפורמות.

     

     

    במקום הרביעי ברשימה נמצא just cause 4 המשחק השלישי ברשימה מז׳אנר העולם הפתוח. just cause ידוע כמיוחד  בז׳אנר העולם הפתוח. הגיימרים נוטים להגיד על המשחק כי הוא מתנהל כמו GTA V רק על סטרואידים קשים במיוחד. במשחק יש לכם אך ורק יעד אחד ואותו אם ניחשתם הוא לקיים כמה שיותר כאוס.. ניתן לראות לפי הטריילר את הפיזיקה המשגעת ואת הגרפיקה המלהיבה ש avalanche studios הצליחו לייצר.  נוסף על כך הוסיפו פונקציה שמטרתה היחידה היא לעורר כאוס נוסף בקנה מידה עצום, ומה זאת אותה פונקציה אתם שואלים? טורנדו. avalanche studios הצליחו לגרום למנוע שלהם להריץ טורנדו שלם שעובד לפי הפיזיקה היחודית שלהם מה שעורר ציפייה ענקית מצד הגיימרים למשחק. המשחק יצא לאור בתאריך ה4/12 

     

     

    אחרון ברשימה נמצא fallout 76 שבא, תאמינו או לא, גם הוא מז׳אנר העולם הפתוח. המשחק מהווה שינוי גדול מקודמיו בסדרה במספר דברים. אחד מהם הוא העובדה שזה המשחק בו עבר הזמן הקצר ביותר מהפיצוץ הידוע של סדרת fallout. המשחק מפנק את השחקנים בפונקציית מולטיפלייר מה שהרבה שחקים ציפו וקיוו לו. נוסף על כך bethesda הרחיבה את המפה באופן עצום ויצרה את המפה הגדולה ביותר בסדרת fallout מה שיוצר אצל מעריצי הסדרה התרגשות גדולה במיוחד. המשחק יהיה זמין לרכישה ב- 14/11

     

     

    אז מה דעתכם לגבי עונת הגיימינג של השנה? והאם אתם הולכים לקנות אחד מהמשחקים ברשימה?

    שתפו אותנו בתגובות

    • אהבתי 1
    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...