עבור לתוכן
  • חדשות

    Overwatch בתרומה המונית לחקר סרטן השד

    בואו ותתרמו את חלקכם לחקר סרטן השד ועזרו להציל חיים

    בצעד שונה ומיוחד במינו, אוברוואטץ' (Overwatch) הוציאו סקין חדש למרסי (Mercy) בצבע ורוד ובאירוע מלא בסטרימים של הסטרימרים הבולטים מהמשחק שכולו בשביל העלאת המודעות לסרטן השד וגיוס תרומות לעמותה שנוסדה בשביל חקר סרטן השד.

    פרטים בסרטון:

     

     

    האירוע שונה מאירועים אחרים, הוא לא יכלול משחקים מיוחדים או משהו מיוחד פרט לסקין ולפריטים נוספים בתוך המשחק אלא רובו יקרה בפלטפורמת הסטרימים טוויץ' ויכלול סטרימים שמטרתם המרכזית היא גיוס תרומות שילכו כולן לחקר סרטן השד לעבר תרופה. בנוסף לכך, צופים בשידורים האלה בין אם תרמו או לא תרמו יזכו בחפצים בתוך המשחק בהתאם למספר השעות הכולל שצפו בשידורים האלה (נספר יחד עם כל השידורים) ע"פ הטבלה הבאה:

     

    1VS8GG4GH61S1525400697173-compressor.jpg

     

    האירוע יימשך עד ה21 במאי שזה יהיה גם התאריך האחרון שיתאפשר בו להשיג את הסקין המיוחד, את הסקין קונים בעלות של 15$ וכמו בשידורים, כל קנייה של הסקין תלך כתרומה ישירות לעמותת BCRF (עמותה לחקר סרטן השד) ובליזארד (Blizzard) התחייבה למספר מינימלי של 250,000$ כתרומות לעמותה.

     

    סרטן השד הוא מסוגי הסרטן הנפוצים ביותר והוא גובה מחיר כבד מהרבה מאוד נשים ומשפחות, הגיע הזמן לתרום ולשים סוף למחלה הנוראה הזו.

    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...