עבור לתוכן
  • חדשות

    PlayerUnknown's Battlegrounds בצניחה חדה

    שחקני PlayerUnknown's Battlegrounds מצטמצמים ומגיעים למספר של פחות ממיליון אנשים זמינים ביום שלם פעם ראשונה השנה

     

    ההובלה של פורטנייט בשוק ה - Battle Royale גדולה ומסיבית במיוחד. חלק מהתסמינים להצלחה המסחררת הזאת ,תלויים בהצלחות של חברות אחרות בשוק. דוגמא חזקה במיוחד לתסמינים אלו היא הכישלון הגדול של Realm Royale, שהפסיד 95% מהשחקנים שלו בכמה חודשים בלבד. לאחר הכישלון הגדול של Realm Royale נראה שהמשחק המתחרה של פורטנייט PlayerUnknown's Battlegrounds יורד לאט לאט לאותה נקודה. 

     

    ניתן לראות את הירידה של PlayerUnknown's Battlegrounds בשוק בשל עובדה בולטת במיוחד. PUBG מאבד שחקנים בקביעות. ההוכחה הגדולה ביותר לכך היא שלאחרונה מספר השחקנים אשר היו זמינים ביום, ירד מתחת למיליון. זאת פעם ראשונה השנה. למרות גודל הדבר אפשר לראות שנתון זה לא קריטי במיוחד, בכך שכמות השחקנים ירדה רק ב40,000 איש מספר השחקנים הנותרים (960,000) ממש לא מובן מאליו ומרשים כשלעצמו. אך עדיין, כשמדובר באחד המשחקים הכי נחשקים בשוק הBattle Royale  מספר זה לא מדגדג את הפוטנציאל של ז׳אנר ה - Battle Royale . יחד עם זאת, זו עדיין מסה מרשימה של שחקנים פעילים. 

     

    jpg.jpg.a115c7352d4b4cb6d0addec6c17c258a.jpg

     

    בואו רגע נסתכל על הצד החיובי לגבי PlayerUnknown's Battlegrounds. הנתונים שהבאנו נוגעים אך ורק בקשר לPC, מה שאומר שבשאר הפלטפורמות אין דאגה לגבי מספר השחקנים ולא היה אף שינוי בעל השפעה. לזכות PlayerUnknown's Battlegrounds נציין שבמכשירים הניידים PUBG mobile עוקף במכירות את פורטנייט בכל צורה. סה״כ PUBG mobile הצליח להשיג 100 מיליון הורדות בApple+Android ולעומת זאת Fortnite Mobile השיג סה״כ סכום של 20 מיליון הורדות בלבד. 

     

    לפי הנתונים האלה ניתן לראות בקלות את הסיבה הכל כך מסחררת להצלחתו של Fortnite Battle Royale. הנתונים בPC מראים על כך שפורטנייט, משחק חינמי אשר כמעט כל מחשב יוכל להריץ משיג פי 4 מכירות מאשר PlayerUnknown's Battlegrounds, משחק אשר עולה סכום כסף וזקוק למחשב חזק שיוכל להריץ אותו. לעומת זאת ישנם את המכשירים הניידים בהם כל שני המשחקים הנ״ל ניתנים להרצה בקלות ושניהם בחינם לחלוטין. בהתחשב בנתונים אלו התחרות היא שווה בין שני המשחקים. 

     

    אז באיזה צד אתם נמצאים, פורטנייט או PUBG? והאם אתם משחקים בכלל באחת הגרסאות לMobile?

    שתפו אותנו בתגובות

    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    כל דבר שיעיף את הפורטניט 

    אבל למרות כל משחקי הבאטל רויאל שיש היא עדין מובילה שזה השיג אדיר

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...