עבור לתוכן
  • PC

    Valve משנה את כללי התוכן בסטים

    Valve עושים מאמצים רבים כדי לשפר את חווית הקנייה והתוכן בחנות המקוונת

    Valve, החברה האחראית על חנות המשחקים הנפוצה "Steam" (סטים) שחררה מוקדם יותר היום פוסט בבלוג שלהם ובו הם מסבירים על הצעדים ברצון שלהם להפוך את החנות להרבה יותר גלובאלית, נגישה ומתאימה לכל סוגי המשתמשים כחלק מהצעדים לשיפור חווית המשתמש.

    כחלק מצעדים אלו, תוכלו שלא כמו בעבר, לסנן תכנים מלאים ממפתחים מסויימים או ממפיצים מסויימים שאינכם מעוניינים לראות או להיות חשופים לתוכן מהם. בנוסף לכך, בחברה בחרו להחמיר בפילטרים שהמשתמש בוחר, אם בעבר משתמש יכל לבחור 3 תגים של משחקים שהוא לא מעוניין לראות, המערכת הייתה משתמשת במידה הזה כ"המלצה" ומסננת חלק מהמשחקים, אך הפעם בחרו בValve להגדיל את הבחירה ל-10 והפעם המערכת תהייה "אגרסיבית" הרבה יותר ותסנן כל תוכן שבו מופיעים תגים אלו.

     

    יחד עם זאת, מצאת העדכון, המשתמש יוכל לנהל את התכנים למבוגרים שהוא רואה תחת שליטה יותר טובה, לשם כך נוספו 2 אפשרויות למשחקים עם התכנים האלו לחנות. הראשונה תהייה בקשר לתכנים שהם לא קשורים בתכנים מיניים או אלימים אך נכנסים בכל זאת לקטגוריה של "תוכן למבוגרים" ולכן סינון זה יהיה בנפרד, האפשרות השנייה היא סינון לגמרי של תכנים למבוגרים מכל הסוגים ואפשרויות אלו כמובן נותנים להורים הרבה יותר שליטה על תכנים שילדיהם נחשפים אליהם. בכל זאת, לא נשללת לגמרי האפשרות של צפייה בתכנים האלו של המשחקים תוך השמת דגש על ההקשר ושלא ניתן להכליל את כל התכנים ולכן כשהמשתמש ירצה לראות דף של משחק שאותו ביקש לא לראות, יופיע מסך ובו תיאור קטן של המפתחים על התוכן.

     

    9764c030553e7a669636680a48e6a2da89d1252c.jpg.f3de062a875730d39a13c8e63ae249c9.jpg

     

    הדבר האחרון שצוין בפוסט הוא המאמצים הרבים של החברה לסנן תוכן שאותו הם מסווגים כטרול ולטפל במפתחים של תוכנות אלו, בין אם זה להרוויח כסף ממשחקים שהם לא באמת משחקים או סתם להשיג "Trading Cards" בסטים וזהו עוד צעד משמעותי בהפיכת סטים לחנות טובה, ייחודית ומיוחדת.

    • אהבתי 1
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    אני עדיין לא מצליח לחפש מישחקים בסטים באיזה קטגוריה זה?

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...