עבור לתוכן
  • חדשות

    The Update Aquatic יגיע למיינקראפט כבר באביב 2018!

    אירוע המיינקון חוזר עם חדשות מפתיעות שיפיצו חיים באוקיינוס

    מאז ומתמיד היה נדמה כי עם כל העולמות, המפלצות והחיות שקיימות ביקום של מיינקראפט, תמיד בצורה מסוימת האוקיינוס והמים נשכחו לגמרי במהלך כל העדכונים וכי נראה שמאז תחילת הבנייה של המשחק המים היו אחד הדברים שהכי פחות השתנו ולכן גם הכי פחות שינו את אופן המשחק.

    בעדכון 1.8 יצא הניסיון הראשון להחיות את האוקיינוס והוסיף אל המשחק את מבני המים המפוארים עם הבוס החדש שהקנה עוד תנאי בדרך לסיום המשחק אך בכל זאת האוקיינוס הרגיש ריק, האוקיינוסים עדיין נשארו ריקים כי המבנים הם יחסית נדירים ועדיין לא הייתה התחושה הזו של חווית משחק מלאה.

     

    ככל הנראה זה הולך להשתנות בעדכון 1.14 שיתמקד ברובו בהוספות האלה, העדכון ילך תחת השם The Aquatic Update וכשמו כן הוא מתכוון להחיות את האוקינוס ולהגביר את חווית המשחק וכנראה גם את האתגר ואת יצר ההרפתקה של השחקנים.

     

    נשק חדש יצא למשחק והוא הקלשון (Trident), הקלשון יתפקד כנשק לכל הדבר פרט לעובדה שהוא יהיה ניתן לזריקה, ברגע שהנשק ייזרק הוא יעשה את הנזק שלו אך לא יחזור אלא אם כן הוא מקבל את השיפור Loyalty שבעזרת השיפור הזה בעת זריקת הנשק ולאחר הפגיעה הוא יחזור ליד של מי שזרק אותו.

    עוד שיפור אפשר יהיה Riptide שאם הנשק נזרק בעת שחייה, השחקן הזורק יקבל דחיפה קדימה ויתקדם יותר מהר, אותו דבר פועל גם בזמן גשם (לכל הכיוונים).

     

    החלק העיקרי בעדכון יהיה כמובן החייאת האוקינוס, ואיך האוקיינוס יכול להיות חי בלי דגים?

    אם עד עכשיו הדגים היו סתם חפצים רגילים שהייתם יכולים רק לדוג ולבשל הם עכשיו יהיו מובים לכל דבר, כל הדגים שעד עכשיו דגתם כמו דג הליצן, הסלמון ועוד יהיו ניתנים לראייה ואפילו יהיה אפשר לתפוס אותם עם דלי, שכן הגיע הזמן למבנים של אקווריום.

    התוספת השנייה היא צמחי המים, אצות, אלמוגים וכנראה שעוד בהמשך, האלמוגים הוצגו כבלוקים שלמים במגוון צורות בעוד שעל האצות לא ידוע הרבה פרט לעובדה שהן יהיו ארוכות ויצמחו למעלה.

    תוספת המים השלישית וכנראה העיקרית למשחק הרפתקני שכזה היא מבני המים.

    ידוע לנו כרגע על הספינות הטרופות שיהיו עמוק מתחת למים ויחזיקו בתוכן אוצרות שונים ועל הקרחונים שיופיעו הרבה באוקיינוסים הקפואים.

    יחד עם הספינות נוסף מוב חדש והוא הדולפין שיהיה ניתן לעקוב אחריו והוא ידריך למקומות שבהם נמצאים אוצרות (האם זה אומר על יציאה של עוד מבנים?).

     

    כחלק מהמיינקון הוכרזה תחרות של מפלצות שבהן התחרו 4 מפלצות שצופי המיינקון נאלצו לבחור אחת מבניהן שתיווסף למשחק והמלפצת שנבחרה היא Mob B או כמו שקוראים לה "המפלצת של שמי הלילה", המפלצת תעוף בלילה בלהקות של 3-4 ותרד לתקוף שחקנים שלא ישנו הרבה זמן.

     

    לסרטון ההכרזה המלא:

     

    • אהבתי 7
    • אהבה 1
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    תודה על הפרסום

    לפי מה שרשמת נראה שהולך להיות עיר חדשה באוקיינוס אולי אטלנטיס יש מצב חחח אבל סוף סוף הם שמו לב וטוב שכך

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים

    מאז שהבן אדם הזה החליף את Notch המשחק נהרס הרעיונות שלו סבבה אבל רובם טיפשיים..

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...