עבור לתוכן

TaloBetza

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    1665
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    7

TaloBetza זכה בפעם האחרונה ב 6 במאי 2020

לTaloBetza היה את התוכן עם הכי פופלארי!

3 עוקבים

אודות TaloBetza

  • יום הולדת 10/23/2008

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    טל איש המערות
  • משחקים אהובים
    Minecraft
  • תוכנת דיבור מועדפת
    TeamSpeak
  • מקצוע
    מעצב

קישורים חברתיים

  • Discord
    Tal#2020

על עצמך

  • תחביבים
    לעצב ולשחק במחשב

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

TaloBetza's Achievements

YourGame Average

YourGame Average (7/17)

90

כמות מוניטין כללית

  1. הוא ישראלי? סתם רוצה לדעת
  2. השרת מת.. יש עדכונים? עושים משהו? או שסגרו תשרת? הסבר ?
  3. אמ באתי לביקור ואני כבר פה מסתבר מ 5 באוקטובר 2018 ._.
  4. TaloBetza

    ...

    כן, הם פרסמו את זה עוד לפני הרבע. אמרו שבאזור אפריל 20201 אמור לצאת על פי המעצריצים, אבל אין כרגע תאריך קבוע שמח לעזור
  5. שלום! מה נשמע לא הייתי פה הרבה זמן בכל מקרה. אוברווטץ 2 הודיעו עליו לפני כמעת שנה. ועוד כל מני דברים שאני רוצה להודיע עליהם. -------------------------------------- אוקיי.. וואו - אוברווטץ 2 לפני בערך שנה היה את הבלייזקון - כנס של כל המשחקים של Blizzard. וכמובן שאחד מהם - אוברווטץ. הם עדכנו לגבי זה שהכריזו "אוברווטץ 2" הם לא ידעו מתי, כמה יעלה המשחק. סתם עדכנו- אין להם שום מידע על מתי ויצא מהשחק החברה בליזרד. חברה מאוד גדולה - יש להם מספיק כסף אם כל המשחקים שקונים אצלם כמובן. יש לאוברווטץ באזור ה 100 מתכנת. שלמשחק ברמה כזאת. ממש אבל ממש לא מספיק - הם יכולים לתכנת לעוד מתכנתים. אבל הם לא עושים את זה מסיבה כלשהי, לפי דעתי המשחק היה צריך כבר לצאת. (אני לא איזה מתכנת שאני יכול להגיד את זה) --------------------------------------- עדכון כללי אוברווטץ - אוברווטץ הפסיקו לעשות עדכונים גדולים כבר מעל לשנה! כמובן חוץ מעדכונים כמו: לשפר דמויות, לעשות "באף" לדמויות וכל זה.. עא לא הייתי פה מלא זמן
  6. וואו! איזו נוסטלגיה אחרי כמעת חצי שנה שלא הייתי פה.. באתי לעשות פוסט קטן על העדכון של הקיץ המטורף! יצא מלא סקינים 2 מודים חדשים שקשורים ללוסיו בול ופה אני אדבר על זה ? אז בוא נתחיל! --------------------------------------------------- אוקיי, קודם כל רציתי להגיד שהאיוונט יצא מטורף נתחיל בלדבר על המוד החדש - לוסיובול רמיקס? אז מה יש במוד? במוד יש כמו המשחק הרגיל אבל אין כדור אחד יש כמה כדורים, לא כמו במשחק הרגיל שיש גול רואים ריפליי של הגול פשוט מתעדכן בתוצאות, ------------------------------------------------ אממ? מפות חדשות? זה מאתגר? אוקיי, אז נוספו מפות, לא לא כמו פעם רקע שונה וכל זה הפעם זה בתוך המשחק? כן! נוספו עוד דברים שיגרמו לכם לקושי במשחק ומאתגר. כרגע נוספו 2 מפות אני חושב, -------------------------------------------- סקינים אוי הסקינים.. סקינים הפעם איכזבתם אז בוא נעבור ואני אגיד למה לא אהבתי. *זה רק סקינים לגנדרי* הסקין באמת יצא מכוער היא כאילו בלי נעליים? ולמה יש סימן של כפכפים ברגליים? -------------- הדמות החדשה ? אין לי מילים זה פשוט לא. --------------------------- מווא סקין אכותי ===--=== בגלל שאני עצלן לכו לראות לבד את ה 2 סקינים שנשארו! ===--=== תודה, טל ?
  7. TaloBetza

    שלום :)

    מה נשמע ?
  8. יש עוד חוץ מאלה אבל בגלל ההגבלות של האתר אי אפשר לשלוח, אני מאושר.
  9. @_Fishy_ סנייפר נצולף ומצליף בילדי פלוצנייט 24/7 עם לייזר מהעניים
  10. טוב אז דיסקורד עשו לי על המסך שאני צריך לשים תאריך לידה ואני בן 12.. ועכשיו יש לי בעיה ואני צריך לאשר מישהו אפשר עזרה? אם מישהו רוצה לעזור בטים ספיק אני ב 2 סלוטס המשתמש שלי כבר 3 שנים..
×
×
  • צור חדש...