עבור לתוכן

WDYM

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    9
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    נבו

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

WDYM's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

2

כמות מוניטין כללית

  1. שם פרטי:נבו שם המשתמש בסטים:WDYM האדמין עליו אתה מתלונן:GodOfWar סיבת התלונה:עושה פריז סתם התאריך בו התרחש המקרה:3.12.18 17:30 הוחכות: הערות:כל פעם שאני מעתיק את הטופס יש לי כזה לבן בכל הטקסט בבקשה תסדרו את זה או תלמדו אותי איך לסדר את זה ?
  2. שם פרטי:נבו שם המשתמש בסטים:WDYM שם האדמין עליו אתה מתלונן:MEGI סיבת התלונה:עושה סלאפים (slap/) סתם + מספים את הצאט עם זה התאריך בו התרחש המקרה:20/11/2018 22:54 הוחכות: הערות:זה לא סוף הסלאפים יש עוד הרבה עם הייתי מגלגל למעלה,אני מבקש שתטפלו בזה כי נמאס עם האביוסים של האדמינים שלכם! (סליחה על האגרסיביות)
  3. שם פרטי:נבו שם המשתמש בסטים:Elad האדמין עליו אתה מתלונן:Saar סיבת התלונה:אוקיי אז איזה ילד נכנס בשם Elad בסטים,אז אלעד שינה את השם לWhatDoYouMean איזה כיף! השם Elad פנוי! אז אני לקחתי את השם Elad! פתאום סער אומר לי תשנה את השם או שאתה מקבל קיק! איזה כיף השם אלעד היה פנוי ולקחתי אותו ועכשיו סער מאיים עלי בקיק איזה צחוקים! הוא הביא לי קיק לחינם !! בבקשה תורידו אותו תודה! הוכחות:שלחתי תמונה שהשם של elad זה whatdoyoumean והשם שלי זה elad! הערות:תורידו אותו ?
×
×
  • צור חדש...