עבור לתוכן

kobi

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    298
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    4

kobi זכה בפעם האחרונה ב 11 במרץ 2017

לkobi היה את התוכן עם הכי פופלארי!

אודות kobi

  • יום הולדת 10/22/2000

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    אופק

קישורים חברתיים

  • Steam
    FuckOff

מבקרים אחרונים

3346 צפיות בפרופיל

kobi's Achievements

YourGame Advanced

YourGame Advanced (3/17)

158

כמות מוניטין כללית

  1. אחי כרגע סתרת את עצמך, רשום בחוק 1 שמותר לו לעשות הכל ובחוק 3 שמותר להרוג אותו אם הוא הפר משהו שהסיטי אמרו...אמרת לטרור לא לוי אי פי...אתה טוען שוי אי פי זה טרור WTF. "הערות : לדעתי אתם צריכים לחשוב פעם נוספת לגבי העונש שלי. ולעשות בחן קל לצוות השרתים לגבי החוקים לא יזיק." לא הצוות צריך בוחן קל אלא אתה אחשלי
  2. kobi

    PUBG שובר שיאים - שוב

    זהההה מלאאאא כסףףףףף, כל חברת משחקים מצליחה הייתה מתה לחמש מליון שחקנים.... תראה את lawbreakers יש להם 20 שחקנים בלחץ.... ויצירת המשחק עלתה פי 100 מליצור את pubg...
  3. kobi

    PUBG שובר שיאים - שוב

    אל תגיד שטויות.... חוץ מהמשפט הראשון שלך שהיה טיפה הגיוני כל השאר פשוט מיותר.... 10 אחוז מהשחקנים זה 5 מליון אנשים רק שתדע....
  4. XD אתה מדבר כאילו למערכת יש בינה מלאכותית: "חשדה ודפקה לו באן...". בוא אני אסביר לך איך זה עובד: המערכת קוראת את הלוגים שלך. הלוגים זה בעצם דיוק הקפיצה(הטיימינג בין נחיתה לעוד קפיצה),כמות הקפיצות(אם זה space אז ברור שזה אחד,ועם זה עם הגלגלת אז בין 2 ל-20 וכמובן מקרו זה בין 20-100 או לכל היותר) וכמובן סטרייפים(הדיוק בין מקשי A ו-D ולהזזת העכבר שמאלה וימינה) למרות שסטרייפ לא נחוץ פה אלא רק בקייזי. כאשר אני אומר לוגים זה ברבים משמע זה לא רק קפיצה אחת כי יכול להיווצר מצב של "מזל", או כך בחשבון שיש מצנח(אם יש מישהו באוויר מפעיל מצנח ומספים את הגלגלת להנאתו, הוא לא יקבל באן). אז כשהמערכת קוראת את הלוגים היא לוקחת את הלוג של כל קפיצה וגם את הלוג של הקפיצה שבאה אחריה ומשווה לדוגמא: קפיצה 1-כמות:8, דיוק:83% קפיצה 2-כמות:17, דיוק:75% קפיצה 3-כמות:5, דיוק:93% כשהמערכת תראה את הלוגים הנ"ל היא תחייך ולא תעשה כלום(אהה הבנת בינה מלאכותית, "תחייך"....אין לי חיים-_-). הנה דוגמאות ללוגים שהמערכת כן תתעקב על אותו שחקן ותעשה עוד השוואות: 1)קפיצה 1-5: כמות-20(MAX), דיוק:75%-95%. קפיצה 6: כמות-3000, דיוק:100%. קפיצה 7-10:כמות-100, דיוק:85%-100%. 2)קפיצה 1-10:כמות:20-30, דיוק:70%-90%. 3)קפיצה 1-10:כמות:1-7, דיוק:85%-100%. מקווה שהסברתי את זה טוב למה לא קשה להבין את זה, ולמתלונן אם אתה רואה שהדוגמאות שכן מוכרות לך...אז אשכול התלנצלות הוא הפתרון בשבילך.
  5. המערכת לא תיתן לך באן עם אתה לוחץ סתם 50 מיליון פעם על SPACE(א, אין שום מקלדת בעולם שמסוגלת ל 50 מליון לחיצות במהירות כזאת וב, כי המערכת לא עובדת ככה). אם אתה לא יודע איך המערכת עובדת אל תגיד שקרים. אתה רוצה הסבר? תבקש. המשך יום מהנה.
  6. אתה ממש טריגרד גבר, לא הגיוני שקיבלת באן סתם על סקריפטים בטוח השתמשת...יש אנשים שיותר מנוסים ממך בביהופ פה בקהילה ולא קיבלו באן. וגם אני ניסיתי בוא נגיד "לעבוד" על המערכת שתביא לי באן אבל זה לא עבד. בנוסף, אתה יכול לבקש מהמתכנת את הלוגים שלך בזמן שקיבלת באן ואפשר לראות עד כמה הביהופ שלך "קיצוני'.(כמות קפיצות בגלגלת בזמן קפיצה אחת, דיוק קפיצה בין קפיצה, דיוק סטרייפ וכל זה רק כמה פעמים לפי מספר הקפיצות עד הבאן). אני לא מבין למה צריך להוריד לך את הבאן, אלא אם תתנצל... כי כבר הביאו הזדמנות שניה לכל הסקיפטרים בעבר.
  7. אז למה אם יש מישהו במיוט אדמינים ומנהל שרת עושים ווט סיטי על הדקה.....
  8. ניצול באגים= סליי ראונד הבא...פשוט מאוד. ואנלא ילד חרא כמוך שיחשוב לעשות את זה...אני יעשה לגיט ביהופ.
  9. הלוואי תחזירו את הרייס, זה היה אחד האלרים הטובים....
  10. ממש לא אכפת לנו אם הם טובות או לא, יש סיבה למה משחקים את אותם מפות שוב ושוב....כי אוהבים אותם. הרוב הגדול. וגם ממש מגוונים במפות, כל איזה חצי שעה יש RTV או שאדמין פשוט מעביר מפה על דעת עצמו. ובנוסף יש לגו חדשה שמשחקים מלא ומונגייל שגם ראיתי שמשחקים הרבה.
  11. ממש לא, אם תצא מפה שיש לה 10 אחוז....והיא תבחר...כולם יצאו או שיהיה בלאגן. כל הקטע זה הרוב קובע, גם אם זה קלאן של שמונה ציפציפים שבוחרים את אותה המפה ביחד ואז המפה נבחרת...כי כנראה הם הרוב.
  12. kobi

    Joker Skin

    וקרס לי לפני דקה, וגם בבוקר קרס. אני לא חוזר שוב כי אני יודע שיקרוס שוב.
×
×
  • צור חדש...