עבור לתוכן

קelihay

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    4
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    אליחי

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

קelihay's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

12

כמות מוניטין כללית

  1. שם מגיש התלונה:elihay steam id:STEAM_1:0:207503891 וקיבלתי מעוד סטים לשנה steam id :STEAM_1:1:177348530 סוג ההרחקה (מיוט\גאג\באן):באן השרת שבו הוא קיבל את ההרחקה:bhop האדמין שביצע את ההרחקה:consol אורך ההרחקה:---- סיבת ההרחקה: macro תיאור המקרה:הייתי עם macro ב 400 vel קיבלתי באן ל 3 חודשים ונכנסתי לinvites ממשתמשים שונים (אני ידעתי שזה על ip ) אז לא ניסיתי לעקוף פשוט הייתי משחק עם ציטים בתקופה ההיא אז החלפתי כל פעם משתמשים וזה הכפיל לי את הבאן כל הזמן ולפני חודש וקצת באן לשנתיים אם תוכלו להוריד לי את הבאן אני אשמח. תודה.
  2. קיבלתי באן לפני שנה קיבלתי אותו לחצי שנה על macroהבאן הוכפל לי כמה פעמים כי חברים שלחו לי הזמנה ולא ידעתי למה זה וכשנכנסתי זה הכפיל לי את הבאן אם תוכלו להוריד לי את הבאן אני אשמח ודרך אגב אני לא ניסיתי לעקוף את הבאן כי אמרו לי שזה על אייפי אני פשוט הייתי נכנס לinvites של חברים והם היו בyourgame ולא ידעתי את זה אני הייתי נכנס ממשתמשים אחרים כי הייתי קונה משתמשים ומשחק עד שאני מקבל את הראנק ואז מוכר אותם עם ראנק.אני ידעתי שאי אפשר לעקוף את הבאן פשוט אני מבקש שאם אפשר שתורידו לי את הבאן כי הוא היה אמור להסתיים כבר. תודה. steam id:STEAM_1:0:207503891 וקיבלתי מעוד סטים לשנה steam id :STEAM_1:1:177348530
  3. אני לא ניסיתי לעקוף את הבאן כי אמרו לי שזה על אייפי אני פשוט הייתי נכנס לinvites של חברים והם היו בyourgame ולא ידעתי את זה אני הייתי נכנס ממשתמשים אחרים כי הייתי קונה משתמשים ומשחק עד שאני מקבל את הראנק ואז מוכר אותם עם ראנק. אני ידעתי שאי אפשר לעקוף את הבאן פשוט אני מבקש שאם אפשר שתורידו לי את הבאן כי הוא היה אמור להסתיים כבר.
  4. קelihay

    באן

    קיבלתי באן לפני שנה קיבלתי אותו לחצי שנה על bhop script הבאן הוכפל לי כמה פעמים כי חברים שלחו לי הזמנה ולא ידעתי למה זה וכשנכנסתי זה הכפיל לי את הבאן אם תוכלו להוריד לי את הבאן אני אשמח תודה.
×
×
  • צור חדש...