עבור לתוכן

TorNim0s

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    207
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    1

TorNim0s זכה בפעם האחרונה ב 30 בספטמבר 2016

לTorNim0s היה את התוכן עם הכי פופלארי!

אודות TorNim0s

  • יום הולדת 12/16/1998

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    אלדד

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

TorNim0s's Achievements

YourGame Advanced

YourGame Advanced (3/17)

42

כמות מוניטין כללית

  1. שם מגיש ההצעה: אלדד פירוט על ההצעה: פתיחה של קהילת DAYZ כולל שרתים מדוע אני חושב שההצעה שלי טובה: אחרי 5 שנים של פיתוחים דייזי הגיע לשלב BETA ומפרסם את הכל, את הקבצי שרת, את המערכות ליצירת מודים ויצירת שינויים למפה. בעבר דייזי היה אחד המשחקים הכי משוחקים בשוק ואני מאמין שעם היציאה של ה BETA ותחילת המודים יהיה יותר ויותר אנשים שיבואו לשחק עד שיתמלא בסופו של דבר כי זה משחק שבנוי בצורה טובה וכיפית. אני מציע לכם לפתוח עכשיו את הקהילה ולהרים שרת ולהריץ מודים ולהכנס לעניינים מההתחלה, וככה להוביל את הקהילה הישראלית אליכם. הערות: כרגע כנראה אין מודים, מה שינהל את השרת יצטרך ללמוד להכין מודים ולתכנן את המפה לבד.
  2. שלום לכולם, אתמול לא התקיים האיוונט, עקב בעיות תכניות. לכן היום בשעה 16:00 יתקיים איוונט גדול בשרת, האיוונט יהיה אותו איוונט, Specialbox הקופסא החדשה. פרטים על הקופסא אפשר לראות במידע השרת. האיוונט שיהיה הוא: מתנות בכל המפה, ואם יהיו הרבה אנשים יהיה עוד כגון טורנדו, מתנות מתפוצצות ועוד... בנוסף עולים 2 אנשי צוות חדשים במהלך האיוונט, על מנת לאפשר לשרת להתקיים בצורה טובה יותר.
  3. לא יודע תנסה לבדוק אולי אתה צריך למחוק ולהתקין את המשחק
  4. זה לא נתקע מפה זה לוקח זמן עד שנכנסים כי זה מוד כבד אתה צריך לחכות עד 2 דקות עד שיכנס זה תלוי במחשב שלך
  5. אם עשית את זה לא צריך להיות לך אחוזי הורדה כי זה לא אמור להוריד כלום אפשר צילום?
  6. כנס להגדרות ואז כנס ל others ואז שנה שם מ allow download anything - ל do not allow to download ואז זה פשוט יכנס לך בלי להוריד כלום
  7. בטח שמתגעגעים! אחלה מוד של אחלה משחק של אחלה אנשים.
  8. לא באתי לפה לעשות את העבודה אני כבר הקמתי פה בעבר קהילה מצליחה של גריס מוד וכרגע אין לי את הזמן לזה, באתי כי הקהילה הזאת חשובה לי ונתתי פה מלא בעבר וכרגע ראיתי משחק שממש מתקדם והולך להפציץ ברמה של קונטר החלטה היא שלכם להשקיע בה או לא אבל אני לא באתי לעשות את זה רק באתי להביא רעיון.
  9. אני מסביר לך שוב לא יהיה פה פעילות של שום דבר אם לא תביאו אותה. אם לא תפתחו את הפורום הזה אם לא תריצו טורנירים ותשקיעו בזה זה לא יקרה אני לא פה כדי לעשות את זה בשבילכם אבל אין לי בעיה לעזור. הקהילה כרגע לא קיימת באף מקום בישראל לפי מה שאני יודע ואם אתם לא תעשו את זה מישהו אחר יעשה ואז יהיה מאוחר מדי בשבילכם אני מביא לכם את הרעיון כדי שתקדימו את המאוחר. החלטה שלכם בסופו של דבר.
  10. הקהילה הזאת פעם הייתה מאוד מצליחה ויש לה מלא פוטנציאל הבעיה שכבר אין לי הרבה מה להציע. לפני חודש בערך ניסיתי להביא לכם רעיון והנה אני בא לפה שוב להציע לכם. פתחתי כבר אשכול על זה והינה הדיון שהיה - אני לא ממש רוצה להכנס לדברים שכתוב שם. אני יאמר את זה ככה הקהילה הזאת בגסיסה אם אתם רואים את זה או לא זה המצב. הדברים פה לא מתחדשים כל כך וזה לא מציע יותר מדי לעומת קהילות אחרות. רוצים שינוי רוצים להציע מצוין זה ההתחלה. יש משחק בשם Rainbow Six Seige המשחק הזה כרגע בתהליך עלייה הוא יחסית חדש והוא מתקדם בצעדי ענק. אם אתם לא רוצים להישאר מאחורה ולהיות מקדימה זה הזמן שלכם להתחיל להקים קהילה של זה. מה זאת אומרת? זה אומר קחו צעד תאחדו את כל השחקנים של המשחק ולא בקבוצת פייסבוק כמו שכבר יש עם אלפי אנשים, תובילו אותם לפה. תעשו להם תחרויות שיכירו בכם ותיהיו אלה שייצגו את המשחק הזה בישראל. מקווה שתשתמשו במה שאני מציע אם אתם צריכים עזרה אתם מוזמנים לפנות אלי, בהצלחה ושבוע טוב.
  11. אם הקהילה הזאת באמת רוצה להצליח ואני מאמין שהיא יכולה היא צריכה להתפתח גם לדברים שהישראלים לא הכי פועלים בו שגם בזה אני חולק אני מכיר מלא אנשים שמשחקים בזה פשוט הם לא פה כי אין את זה באף פורום. אם אתה לא מכיר את המשחק זה בעיה שלך לפי הדיווחים שלהם יומית משחקים בו מעל 2 מליון אנשים ככה שאפשר להשוות אותו אפילו לPUBG. בכל מקרה מקווה שיפתח ושתנסו להפעיל את זה גם בארץ.
  12. שלום לכולם, Rainbow Six Seige הוא משחק שכרגע פעיל מאוד. אני חושב שאפילו יותר מקונטר. ואני חושב שראוי שיהיה לו פורום משלו!!!! תודה והמשך יום טוב.
×
×
  • צור חדש...