עבור לתוכן

Johnny

מנהל האתר
  • הודעות פעילות

    1677
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    32

כל דבר שפורסם על-ידי Johnny

  1. הקבוצות הרשומות לטורניר IVC הרשמה לטורניר: לחצו כאן הקבוצות:
  2. הרשמה לטורניר IVC – אליפות ישראל בוולורנט על מנת להשתתף ב-IVC, אליפות ישראל בוולורנט, עליכם להירשם באמצעות הטופס הרשמי עבור האליפות. שימו לב כי הטפסים מתחלקים ל־2 טפסים שונים: טופס ראשון מיועד לקבוצות בלבד והטופס השני מיועד ליחידים בלבד. אם תבחרו להירשם כיחידים אנחנו לא מבטיחים כי תכנסו ב-100% לטורניר, לכן העדיפות היא להירשם בקבוצות. הרשמה – טופס קבוצות: בקרוב הרשמה – טופס בודדים: בקרוב לאחר ההרשמה חובה להצטרף לדיסקורד הרשמי של הטורניר. ההרשמה תפורסם בקרוב.
  3. מוזמנים להצטרף לדיסקורד הרשמי של IVC & קהילת ולורנט ישראל כניסה לדיסקורד איך נכנסים לדיסקורד? לאחר כניסתכם לשרת יש ללחוץ הריאקשן בחדר Verifiy על מנת לבצע אימות. לאחר הלחיצה אתם מקבלים ישירות את דרגת Member המאפשרת לכם גישה לכל החדרים של השרת.
  4. הצטרפו לשרת של ולורנט ישראל & IVC בקישור: https://yourg.me/ivcdiscord החוקים הרשמיים של טורניר IVC 1. לכבד את האחר המשתתפים בטורניר מתחייבים לכבד את צוות הטורניר, השדרנים והשחקנים בקבוצתם ובקבוצות היריבות. 2. הפסד בכבוד בעת הפסד של סבב בטורניר אין לשלוח הודעות בעל תוכן בוטה לקבוצה שניצחה. יש לקבל הפסד בכבוד. 3. צ'יטים שחקנים אשר יתפסו עם צ'יטים כאלה ואחרים יפסלו מהטורניר מידית ביחד עם הקבוצה. כל מקרה לגופו. 4. חדרים מותאמים במהלך הטורניר הקבוצות מחויבות להיות בחדר המותאם עבורם בשרת הדיסקורד (שחקנים + מאמן בלבד). 5. שחקן שישי כל קבוצה מחויבת לדאוג לכך שיהיה לה שחקן שישי לגיבוי במקרים כאלה ואחרים. 6. התנהגות נאותה השחקנים בטורניר מחויבים לשמור על התנהגות נאותה בשרת הדיסקורד.
  5. רייז / סייג' / ג'ט @Azure וייפר
  6. הקישור סודר, תודה על הדיווח. לילה טוב.
  7. גולשים יקרים, עם השינויים הקרבים אנחנו מציגים בפניכם את העיצוב החדש שעלה לקהילת YourGame. העיצוב הוא עיצוב ייחודי שלא נראה כמותו ביורגיים ובכלל בפורומים בישראל. מלבד שינוי העמוד הראשי – ששונה מהקצה לקצה, העמודים של האשכולות והפורומים שונו גם הם, המגזין התחדש ואזורים נוספים באתר. מלבד שינויים הללו, שינויים נוספים יתווספו בהמשך. מה חדש? בעמוד הראשי ניתן לראות את האשכולות האחרונים מכלל הפורומים באתר, כאשר תוכלו בעזרת "אשכולות לפי פורומים" לבחור לראות אשכולות מפורום שתבחרו. מלבד זאת, במגזין החדש בצד בעמוד הראשי תוכלו לבחור מאיזו קטגוריה תרצו לקרוא את הכתבות. כמו כן, התווסף סליידר שיציג לכם חדשות ועדכונים. פחות אהבתם את רשימת האשכולות? אין בעיה – תוכלו ללחוץ על הכפתור "הצגת פורומים" ולעבור לרשימת פורומים סטנדרטית. מלבד השינויים הללו, ניתן לראות כי התפריט עבר לצד ימין – כעמודה. כאשר תעבירו עליו את העכבר, הוא ייפתח ויציג בפניכם אפשרויות נוספות (אפשרויות נוספות יתווספו בהמשך, בין היתר גרסת Light Mode). נתקלתם בבאג? מוזמנים לדווח בפורום משוב ותמיכה. המשך גלישה מהנה, הנהלת האתר.
  8. על פייסבוק עוברים בהחלט ימים לא קלים ובמיוחד על היו"ר והמנכ"ל, מארק צוקרברג. לאחר שיצא בהצהרה שהוא תומך בטראמפ ובחופש הביטוי ברשת החברתית שלו, עשרות אם לא מאות עובדי פייסבוק החלו למרוד ויצאו נגד המנכ"ל. בכתבה זו, נסכם עבורכם 3 דברים שקרו בזמן האחרון ברשת החברתית, מחוצה לה ובנוסף העדכון שכולנו חיכינו לו, ה־Dark Mode מגיע סוף־סוף לאפליקציה הפופלארית. מצב ה־Dark Mode מגיע לאפליקציה לאחר שהאתר של הרשת החברתית עבר מהפך מבחינת העיצוב ואף מצב הדארק מוד הגיע גם אליו, כעת האפשרות מגיעה גם לאפליקציה הפופלארית, המונה מעל ל־2.5 מיליארד הורדות. האפשרות מגיעה אמנם באיחור לא קטן, לאחר שניתן להפעיל את המצב הכהה באפליקציות רבות, בינהן אף אפליקציות של פייסבוק עצמה, כגון WhatsApp ו־Messenger. במידה וקיים בבעלותכם סלולרי עם מסך OLED, המצב צפוי לחסוך לכם בסוללה, וכמובן, נעים יותר לעניים בלילה ובמצבים בהם החדר חשוך. נכון לעכשיו, אין תאריך רשמי להגעת הפיצ'ר לאפליקציה, אך אתר 9to5google מספק לנו הצצה נדירה לאפשרות לה כולנו מחכים. ה־Dark Mode באפליקציית Facebook. התמונה שפרסמו 9to5google הסטארטאפ הישראלי שביטל שיתוף פעולה עם פייסבוק בעקבות המצב בארצות הברית ובעולם כולו, סטארטאפ ישראלי החליט לבטל את שיתוף הפעולה עם הרשתית החברתית הגדולה בעולם, בעקבות ההחלטות אשר פייסבוק קיבלה, בהן סירבה למחוק פוסטים של טראמפ בעניין המחאה בארצות הברית. הסטארטאפ, בשמו Talkspace, היה אמור לספק למשתמשי הרשת החברתית טיפולים נפשיים בתשלום, על־ידי פסיכולגיים מוסמכים, אשר הותאמו בקפידה לכל מטופל. הדבר נעשה דרך אפליקצייה ייעודית ודרך אתר החברה, ללא הצורך לצאת מהבית. החברה עצמה, גייסה כבר מעל ל־110 מיליון דולר בסבבי גיוס מסביב לעולם. Talkspace פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר מסירות סרטון של דונאלד טראמפ לאחר שקיבלו תלונות על הפרת זכויות יוצרים, ברשתות החברתיות החליטו להסיר פוסט של הנשיא האמריקני, דונאלד טראמפ. בטוויטר החליטו להשבית את הסרטון בלבד, כאשר הפוסט נשאר, אך בפייסבוק ובאינסטגרם החליטו להסיר את הפוסט לגמרי. לאחר שטראמפ נחשף לדבר, כינה את המעשה כ"לא חוקי". ברשתות החברתיות הגיבו כי התוכן הוסר משום שקיבלו תלונות על זכויות יוצרים. הסרטון עלה בנוסף באתר הסרטונים הפופלארי YouTube, בערוץ היוטיוב של הנשיא, המונה מעל ל־400 אלף מנויים ומשם הוא לא הוסר. באתר הגיבו כי הסרטון לא הוסר משום שהוא לא עובר על שום חוק ובין היתר, לטענתם, לא מפר זכויות יוצרים. נכון לעכשיו, הסרטון צבר כ־524 אלף צפיות, 29 אלף לייקים וכ־9.8 דיסלייקים.
  9. חברת פייסבוק (Facebook) הודיעה כי השיקה באופן רשמי וגלובאלי את שירות העברת התמונות שלה, המאפשר העברת תמונות וסרטונים היישר מפייסבוק לשירותים אחרים. הכלי עצמו הושק עוד בשנת 2019, כאשר נוצר שיתוף פעולה מפתיע בין פייסבוק לחברות גוגל, אפל, טוויטר ומיקרוסופט. השירות נועד על־מנת לאפשר העברת תמונות קלילה ובטוחה, כאשר תוכלו להעביר תיקיות שלמות לחשבון ה־Google Photos שלכם. עד ההשקה הרשמית והגלובאלית, הכלי היה זמין במספר מדינות מצומצם. שירות העברת התמונות בפייסבוק על־מנת לעשות זאת, גשו לעמוד ה־DTP שלכם בפייסבוק (קישור לעמוד). בכניסה לעמוד, תצטרכו לחזור על הסיסמה שלכם למען הבטיחות. לאחר שעשיתם זאת בהצלחה, לחצו על הכפתור "בחר יעד" ובחרו באפשרות Google Photos. כעת, תהיה לכם האפשרות לבחור מה תרצו להעביר, תמונות או סרטונים. בעת הלחיצה על כפתור "הבא", תועברו אל עמוד ההתחברות לחשבון הגוגל (Google) שלכם. לאחר העברת התמונות או הסרטונים, תופיע לכם תיקייה בשם האלבום המקורי מפייסבוק, בתוספת הכיתוב "הועתק מפייסבוק". כמו כן, תקבלו אמייל המודיע על סיום התהליך. נכון לעכשיו, כפי שניתן להבין, השירות מאפשר העברה לחשבון ה־Google Photos בלבד, אך בעתיד ככל הנראה תתאפשר העברה לשירותים החברים בפרויקט, ובין היתר אל הרשת החברתית טוויטר (Twitter). מה דעתכם על הכלי החדש? אתם חושבים שיהיה לכם שימוש בו? מוזמנים לשתף בתגובות את דעתכם.
  10. Facebook (פייסבוק) רוצה להשתלט על כל תחום שהיא עדיין לא נמצאת בו. לאחר שהצליחה עם פלטפורמת Facebook Gaming, שהניבה לא מעט הצלחה לפייסבוק, בחברה ממשיכים לנסות למשוך אליהם קהל יעד נוסף. לאחר שפורסם כי Google (גוגל) תשיק את אפליקצייה התשתלב ב־YouTube (יוטיוב) במטרה להתחרות ב־TikTok (טיקטוק). כעת, גם פייסבוק עצמה מנסה להתחרות בהצלחה המסחררת של טיקטוק ומשיקה גרסת בטא ל־Collab. האפליקצייה תהיה שונה במעט מטיקטוק, כאשר מטרתה היא שיתופי פעולה מוזיקליים בין יוצרים ומוזיקאים. אפליקציית Collab / תמונה: פייסבוק פייסבוק הודיעה כי האפליקציה תהיה שונה במעט מטיקטוק, כאשר האפליקציה תחבר 3 יצירות שונות לקטע וידאו ואודיו אחד, כאשר האפליקציה תעשה זאת בסנכרון מושלם ככל הניתן. כל יוצר, לא משנה אם מתחיל, חובב או מקצועי, יוכל לחבר את קטעי המוזיקה שלו לקטעי מוזיקה של אחרים במאגר הנמצא באפליקציה. נכון לעכשיו, האפליקציה זמינה כגרסת בטא למכשירי iOS בלבד, כאשר ישנו הצורך בהרשמה בעמוד ייעודי הנפתח עבור האפליקציה. בשלב זה, הגישה להרשמה ו/או לאפליקציה חסומה מישראל. מה דעתכם, פייסבוק תצליח להשתלט גם על התחום של הסרטונים הקצרים? האם לדעתכם זוהי מתחרה ראויה לטיקטוק? מוזמנים לשתף בתגובות.
  11. לאחר פרישתו של אריק (Mr.Green) מתפקידו כמפקח גלובאלי, עלה הצורך במפקח חדש שימלא את מקומו. ארצה להגיד למפקח היוצא, אריק, המון בהצלחה בהמשך ותודה על תקופה ארוכה בתפקיד. כעת, מוזמנים לקבל את המפקח החדש: Alex מפקח גלובאלי אלכס, אשר כיהן לא מעט זמן ולא במעט קדנציות כמנהל פורום ואף בתפקידים נוספים במהלך הזמן, מתקדם כעת לתפקיד הפיקוח הגלובאלי המיוחל. ארצה לאחל לך המון בהצלחה בתפקיד ובטוח כי תבצע אותו בהצטיינות.
  12. 1. חינמי, בתוכו ניתן לקנות סקינים ועוד. 2. עכשיו הוא שוקל כ־7.12GB. 3. יהיה ניתן להוריד אותו דרך https://playvalorant.com.
  13. שינויים בעיצוב לאחר שעלינו במרץ עם עיצוב חדש, הוחלט על שינוי מספר חלקים בו. השינוי המרכזי חל בקטגוריות ובפיד, כאשר הם הוחלפו במראה חדש ומרענן. הקטגוריות צומצמו הן בעיצוב והן בפורומים, כאשר כעת יופיעו 2 פורומים בשורה ולא בטבלה. נפתחה קטגורייה חדשה, תחביבים ופנאי, והיא תרכז את כל הפורומים הקשורים לתחביבים ולעיסוקים שלנו בשעות הפנאי. בדיון וקהילה נשארו מספר פורומים הקשורים לאתר ובהמשך ירוכזו בו פעילויות, פרויקטים ועוד. מלבד עיצוב הקטגוריות החדשות, נוסף פיצ'ר חדש – צמצום קטגוריות. במידה והאתר ארוך מידי עבורכם, תוכלו ללחוץ על הסוויץ' () ולאחר שהצבע שלו נהפך לירוק, הפורומים נהפכים לקטנים. ניתן לצמצם קטגורייה אחת ולא חייב את כולן ישירות. מלבד השינוי בקטגוריות, האשכולות החשובים צוצמו לארבעה אשכולות גדולים, במקום שמונה אשכולות. הפיד השתנה למתכונת הודעות אחרונות בצורה ה"רגילה" אך עם עיצוב חדש. מקווים שאהבתם. במידה ויש הצעות ו/או תלונות, מוזמנים לכתוב. המשך גלישה מהנה.
×
×
  • צור חדש...