עבור לתוכן

Johnny

מנהל האתר
  • הודעות פעילות

    1677
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    32

Johnny זכה בפעם האחרונה ב 30 באפריל 2022

לJohnny היה את התוכן עם הכי פופלארי!

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    .

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Johnny's Achievements

YourGame Average

YourGame Average (7/17)

650

כמות מוניטין כללית

1

Community Answers

  1. הקבוצות הרשומות לטורניר IVC הרשמה לטורניר: לחצו כאן הקבוצות:
  2. הרשמה לטורניר IVC – אליפות ישראל בוולורנט על מנת להשתתף ב-IVC, אליפות ישראל בוולורנט, עליכם להירשם באמצעות הטופס הרשמי עבור האליפות. שימו לב כי הטפסים מתחלקים ל־2 טפסים שונים: טופס ראשון מיועד לקבוצות בלבד והטופס השני מיועד ליחידים בלבד. אם תבחרו להירשם כיחידים אנחנו לא מבטיחים כי תכנסו ב-100% לטורניר, לכן העדיפות היא להירשם בקבוצות. הרשמה – טופס קבוצות: בקרוב הרשמה – טופס בודדים: בקרוב לאחר ההרשמה חובה להצטרף לדיסקורד הרשמי של הטורניר. ההרשמה תפורסם בקרוב.
  3. מוזמנים להצטרף לדיסקורד הרשמי של IVC & קהילת ולורנט ישראל כניסה לדיסקורד איך נכנסים לדיסקורד? לאחר כניסתכם לשרת יש ללחוץ הריאקשן בחדר Verifiy על מנת לבצע אימות. לאחר הלחיצה אתם מקבלים ישירות את דרגת Member המאפשרת לכם גישה לכל החדרים של השרת.
  4. הצטרפו לשרת של ולורנט ישראל & IVC בקישור: https://yourg.me/ivcdiscord החוקים הרשמיים של טורניר IVC 1. לכבד את האחר המשתתפים בטורניר מתחייבים לכבד את צוות הטורניר, השדרנים והשחקנים בקבוצתם ובקבוצות היריבות. 2. הפסד בכבוד בעת הפסד של סבב בטורניר אין לשלוח הודעות בעל תוכן בוטה לקבוצה שניצחה. יש לקבל הפסד בכבוד. 3. צ'יטים שחקנים אשר יתפסו עם צ'יטים כאלה ואחרים יפסלו מהטורניר מידית ביחד עם הקבוצה. כל מקרה לגופו. 4. חדרים מותאמים במהלך הטורניר הקבוצות מחויבות להיות בחדר המותאם עבורם בשרת הדיסקורד (שחקנים + מאמן בלבד). 5. שחקן שישי כל קבוצה מחויבת לדאוג לכך שיהיה לה שחקן שישי לגיבוי במקרים כאלה ואחרים. 6. התנהגות נאותה השחקנים בטורניר מחויבים לשמור על התנהגות נאותה בשרת הדיסקורד.
  5. רייז / סייג' / ג'ט @Azure וייפר
  6. הקישור סודר, תודה על הדיווח. לילה טוב.
  7. גולשים יקרים, עם השינויים הקרבים אנחנו מציגים בפניכם את העיצוב החדש שעלה לקהילת YourGame. העיצוב הוא עיצוב ייחודי שלא נראה כמותו ביורגיים ובכלל בפורומים בישראל. מלבד שינוי העמוד הראשי – ששונה מהקצה לקצה, העמודים של האשכולות והפורומים שונו גם הם, המגזין התחדש ואזורים נוספים באתר. מלבד שינויים הללו, שינויים נוספים יתווספו בהמשך. מה חדש? בעמוד הראשי ניתן לראות את האשכולות האחרונים מכלל הפורומים באתר, כאשר תוכלו בעזרת "אשכולות לפי פורומים" לבחור לראות אשכולות מפורום שתבחרו. מלבד זאת, במגזין החדש בצד בעמוד הראשי תוכלו לבחור מאיזו קטגוריה תרצו לקרוא את הכתבות. כמו כן, התווסף סליידר שיציג לכם חדשות ועדכונים. פחות אהבתם את רשימת האשכולות? אין בעיה – תוכלו ללחוץ על הכפתור "הצגת פורומים" ולעבור לרשימת פורומים סטנדרטית. מלבד השינויים הללו, ניתן לראות כי התפריט עבר לצד ימין – כעמודה. כאשר תעבירו עליו את העכבר, הוא ייפתח ויציג בפניכם אפשרויות נוספות (אפשרויות נוספות יתווספו בהמשך, בין היתר גרסת Light Mode). נתקלתם בבאג? מוזמנים לדווח בפורום משוב ותמיכה. המשך גלישה מהנה, הנהלת האתר.
×
×
  • צור חדש...