עבור לתוכן

Ronengg

יוטיובר
  • הודעות פעילות

    38
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    1

Ronengg זכה בפעם האחרונה ב 1 בפברואר 2018

לRonengg היה את התוכן עם הכי פופלארי!

1 עוקב

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    רונן

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Ronengg's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

34

כמות מוניטין כללית

  1. היום בשעה 21:00, ישחקו יוניקסטארס נגד FATE מכווית. אתמול ב 19/05, נרשמו מספר קבוצות ישראליות למוקדמות של ה MAJOR שיקרה בסוף חודש ספטמבר. הפעם, הקבוצות מישראל בחרו להשתתף דווקא במוקדמות של מזרח התיכון ואסיה להבדלים מפעמים אחרות באירופה. יוניקסטארס, שמחליפה רוסטרים 20 פעם כל שנה, כנראה לא התאמנו ממש. כרגע הליין אפ כולל את : Nertz, anarkez, shp3x, LaNrEfNi ו Hydra שממלא את מקומו של FrizeR. מהתרשמות מהחצי גמר, Hydra שיחק בצורה ממש טובה וניצח קרבות חשובים בכל ה BO3 שבסופו של דבר יוניקסטארס נצחו 2-1. במידה והם מנצחים את ה BO3 היום, יזכו יוניקסטארס לטוס ללונדון ולשחק ב MINOR שממנו מגיעים ל MAJOR. שיהיה בהצלחה השידור יהיה בערוץ :https://www.youtube.com/ronengg לינק מדויק יפורסם בהמשך.
  2. היי שוב נדב, 1. רציתי להיות סטרימר אחרי שראיתי את summit1g משדר, הוא היה הסטרימר הראשון שצפיתי בו והסטרימר האהוב עליי עד היום. הייתי עובד בעבודת של טבחות וסובל (פיצה עגבניה, קקאו וכ'ו), וכל הזמן פנטזתי על איזה כיף יהיה לי אם אוכל להרוויח כסף ממשהו כ"כ מהנה כמו שידורים, ושיהיה לי קהל שצופה בי משחק. 2. אין לי בעיה לשדר, אני נהנה לעשות את זה, ואם תיהיה לזה במה בעתיד, אז למה לא. לא כעבודה ראשית כמובן, כי אני נהנה לעשות דברים נוסף מלבד לשדר. 3. האוכל האהוב עליי הוא סושי, אני גם ממש אוהב לאכול צ'יזבורגר, פיצה ורביולי :). אין ממש יוטיובר אהוב, אבל אני נהנה לצפות בסרטונים של Sugar Zaza. במוזיקה גם אין לי אמן שאני אוהב, אני שומע המון אנשים ולהקות. 4. את האמת שאין לי כ"כ מודל לחיקוי, יש לי כמה אנשים שאני מעריך אותם מאוד ולוקח מהם דוגמאות בכל מיני פרמטרים בחיים. למשל summit1g למדתי ממנו כל מיני דברים בנוגע לשידורים חיים, משי חי (יוצא האח הגדול), למדתי כל מיני דברים באיך להתבטא נכון. מקווה שעניתי לך על רוב השאלות ! אחלה סופ"ש.
  3. Ronengg

    רונן שאלה

    היי, זה כיף מאוד להיות ביוטיוב, כי אני מרגיש שאני באמת גדל והערוץ שלי מקבל חשיפה כל הזמן. והקהילה ממש ענקית וכיף להיות חלק מקהילה ממש ענקית. המקרה של מינימאי וגיימר צ'אנל די ציער אותי, בגלל שהייתי בצד של מינימאי כי הערכתי שהסיכוי שהוא משקר הוא סיכוי קטן, כי זה מעשה טיפשי להשמיץ ייוטיובר בצורה כזאת בשביל פרסום כשאתה פתוח בצורה כל כך קלה לתביעה על לשון הרע. הוא יצא טיפש, והטעה אותי בדרך, אני עדיין לא בטוח אם יש צודקים ב100% בפרשה הזאת, מה שכן, הסרטון של גיימר צ'אנל יש יותר הוכחות.
  4. עשינו כבר מעל ומעבר. פניתי למשטרה, ואני מקווה שזה יעזור. מעבר, אני לא הולך להאיבק זה יותר, אם אנשים לא מבינים שהוא נוכל עד עכשיו, מצבם עגום.
  5. Ronengg

    שאלה

    היי אורי, 1. כן אני מרגיש הבדל, היה לי יותר כיף בטוויץ', אבל אני מקווה שיוטיוב כפלטפורמה יחסית חדשה לסטרימים, תתפתח ותיהיה טובה יותר ויעילה יותר לסטרימים בעתיד. 2.אם יצא משחק דומה לזה אני יהיה בין הראשונים לשחק, ממש אהבתי את Late shift, אבל אני לא אשחק בו שוב כי אני כבר מכיר את העלילה. תודה ♥
  6. היי, זה סרטון ישן של אליאס שהגיב על סרטון שעשיתי עליו מזמן שחושף שהוא שיקר על הצופים שלו יהודי כדי לקבל את תמיכתם. ועל זה שהוא נוכל. הוא בחר להתייחס רק לצאת של זה שהוא "לבנוני", ובנוסף לזה שיקר שהוא "פיניקי", שהפיניקים היו עם בלבנון בתקופה כשלישראל עוד היו קוראים "כנען", כרגע אני פיניקים בעולם כי הפיניקים התרבו ביחד עם המוסלמים והערבים מסביב. סך הכל, עוד סרטון מניפולציה של נוכל.
  7. היי שוב, אני אוהב לשחק משחקי סינגל-פלייר בשידורים שלי שיש להם עלילה, זה תוכן מעניין לצפות בו, פחות מעניין עבור הילדים שלא יודעים אנגלית כ"כ, אז הם פחות נהנים. לא יצא לי להתחבר ל PUBG כל כך, יש לי בערך 100 שעות במשחק. ואני לא אוהב את האלמנט של הבניה בפורטנייט, אז גם למשחק הזה פחות התחברתי. אהבתי את H1Z1 הישן מאוד, אהבתי את Deceit מאוד ואת PAYDAY 2 בזמנו. כל שלושת המשחקים האלה עברו שינויים יותר מידי דרסטיים והקהילה שהייתה להם די נטשה אותם. מלבד Deceit שהפך לחינמי אז יותר ויותר אנשים משחקים בו. והמשחק האהוב עליי הוא CS-GO.
  8. Ronengg

    שאלה לרונן

    היי עומר, למחוא כף.
  9. Ronengg

    שאלה לרונן

    כשאתה מוציא 2 סרטונים בשבוע, ומגיע לממוצע של למשל 120 אלף צפיות על כל סרטון, מאמין שאתה יכול להרוויח רק מכסף של הפרסומות בסביבות ה6000 שקל, ואולי יותר. ככל שאתה יוטיובר יותר גדול, יש לך יותר סרטונים שאתה מקבל עליהם צפיות. למשל, אם יש לך 100 סרטונים, זאת אומרת 100 מקורות הכנסה מסרטונים מידי חודש ביוטיוב. כשיש לך 500 סרטונים, זה 500 מקורות הכנסה. ככה שאם אתה מתמיד ומעלה סרטונים אתה אמור להרוויח יותר ויותר כסף מפרוסמות. ספונסרים ישראלים לא מרבים לשלם כסף, אלא לתת מוצרים בדרך כלל, אולי זה ישתנה עם הזמן. ותרומות עוזרות המון יותר מהכל. היו חודשים בטויוץ' שהחייתי רק מתרומות וזה היה מספיק.
  10. היי שוב בינקושי, הפלטפורמה של הטוויץ, פעם הייתה הפלטפורמה היחידה לשידורים חיים, בנוסף לפלטפורמה נוספת שהייתה די טובה בשם Hitbox, שכיום עדיין קיימת אבל בשם שונה. היו עוד סטרימרים ישראלים איתי שם, אם זה מורט Shadowskrops , ספייסיקראפ, טולי שהיה הסטרימר הכי גדול בארץ בזמנו, נונית ועוד. (אז הקהילה הייתה יותר גדולה מהיום בגלל שהיו עוד סטרימרים יחסית גדולים ששידרו באותה תקופה). אני וטולי היינו חברים עוד מחטיבת הביניים, עד שבתיכון היינו באותה כיתה והתחברנו. בהתחלה הוא עזר לי קצת ופרסם אותי ביוטיוב. (התחלתי באוק' 2015). ומאז הייתי משדר פשוט בין 20-30 אנשים בהתחלה. אני מאמין שאם אתה מספיק מבדר ואתה יודע גם לבדר את המספר הקטן של הצופים שיש לך, אתה תגדל. הכי חשוב זה להתמיד, וכמובן להיות כשרוני במה שאתה עושה, והתוצאות יגיעו :)
  11. ידוע לי שיש בנות שמנצלות את זה שהן נשים ושולחות תמונות ציצי או נותנות יחס כלשהו לילד והוא שולח להן סקינים, חושב שזה מביך קצת שהן עושות את זה, אבל אם הילד מספיק טיפש ונופל בפח אז בעיה שלו. כשיש ילדים עם בעיות חרדה או מחלה נפשית אחת או אחרת זה כואב. אני מבין בפסיכולוגיה אבל לא לרמות הכי עמוקות, ואני יודע שמתמודדים עם זה בעזרת כדורים וכל מיני טיפולים. אני חושב שלהמון אנשים יש סממנים של נרקיסיזם, מחלת גדלות ועוד דברים ולא מחשיבים אותם כחולי נפש. למשל רון נשר, לוקה קצת במחלת גדלות ומתבטא בצורה שמראה את זה, אבל אף אחד לא ישלח אותו עכשיו להתאשפז.
  12. היי קטניה יא טרולר, לא חסמתי אותך בדיסקורד. לא כל כך מכיר בנות שטובות בישראל בקאונטר סטרייק. למרות שיש כמה קבוצות של נשים די טובות בעולם בקאונטר, אבל הן לא משתוות לרמות הכי גבוהות בעולם, ולדעתי גם קבוצות tier 2-3 יותר טובות מהקבוצת נשים הטובה בעולם. בנוגע לילדים אבודים, יש 2 תוצאות סופיות ממקרים כאלה, או שהילד הילך לאיבוד לגמרי ויסיים בעולם הפשע/סמים/התאבד, או שיהיה מספיק חזק ובגלל הקשיים האלו יצא בן אדם חזק שיכול להתמודד עם כל מה שהחיים ישימו בפניו, סופ"ש נעים!
  13. Ronengg

    שאלה לרונן

    היי קוויקי, הגמר של FaZe - C9 היה הגמר הכי מעניין שהיה אי פעם לדעתי, ממש נהנתי לצפות בו. כואב קצת על גרדיאן שזה גמר של מייג'ור שלישי שהוא הפסיד כבר, ולא זכה אף פעם. ההישג של C9 היה פסיכי לגמרי, בגלל שבדרך הם הדיחו את Astralis בשלב הבתים (זוכי מייג'ור לשעבר) אחר כך את G2 (שוקס,אייפקס,קניS ו NBK זוכי מייג'ור לשעבר בקבוצות קודמות LDLC/EnvyUS) אחר כך SK שגם כן זוכי מייג'ור לשעבר ואין מה לפרט עליהם כל כך. ואז הקבוצה עם ה arguebly הסקיל הכי גבוה בעולם. כל הגמר הזה היה סוריאליסטי לגמרי, סקדודל שקיבל המון ביקורות רעות שהוא הורס לליין-אפ של C9 כיכב והיה המצטיין של הגמר. והקאמבק שלהם מ15-11 באינפרנו, ואז שהם זרקו 3 match points, הכל הוביל לזה שזה היה הגמר הכי טוב שהיה. סופ"ש נעים!
  14. היי אוריג'ינל, פדופיליה היא פאראפיליה (הפרעה בעוררות המינית), יש פדופילים שנמשכים בעיקר לילדים, ויש פדופילים שנמשכים לילדים אבל ימשכו באותה קלות גם למבוגרים אז הם פשוט מתעלמים מהדחף שלהם לילדים בגלל שהם מבינים שהוא חולני. בנוגע ללמה הוא פדופיל, אני לא יודע. אבל הוא משתמש במעמד שלו כיוטיובר כדי להתחיל עם צופות צעירות שצופות בו וזה מגעיל. סופ"ש נעים.
  15. Ronengg

    שאלה לרונן

    היי אפופיס, מאמין שכן. חושב שבערך ב2022 למשל, הגיימינג יהיה בתקופת פריים וסטרימים, יוטיוב וכל העסק הזה יהיה במצב הרבה יותר טוב. עם השנים ה eSports והגיימינג עולים ועולים וככה גם הסטרימרים והיוטיוברים. סופ"ש נעים !
×
×
  • צור חדש...