עבור לתוכן

Venomens

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    1155
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    7

כל דבר שפורסם על-ידי Venomens

  1. רוצה להעביר את כל הקורונה? תראה וואן פיס. לא תתחרט.
  2. אני ראיתי לאחרונה את הסדרה ב kimcartoon https://kimcartoon.me/ אתר נחמד עם המון cartoons אחד השיטות הכי טובות להבדיל בין השניים זה שאנימה לרוב מדבר על החיים ובעיות בחיים וכו' וcartoon פשוט מצחיק... עוד דרך נחמדה זה בסגנונות האנימציה. לאנימה יש אנימציות מאוד יחודיות בדמויות, בסביבה וכו' שלסדרות מצוירות רגילות פשוט אין.
  3. שלום לכולם, חלקכם מכירים אותי חלקכם כנראה לא, בכל זאת אציג את עצמי. אני איתי ואני מנהל הקהילה החדש של קהילת ה CS:GO. אני שמח להיות כאן ולתרום את חלקי ומקווה שאוכל לעזור לקהילה בצורה הנכונה והטובה. לכבוד חזרתי להנהלה וחזרתו של קהילת הקונטר החלטתי להתחיל בלפתוח את שרתי ה- Retakes. אז איך אנחנו נכנסים לשרתים? מאוד פשוט! קודם כל, כלל שרתי הסיאס נמצאים ברשימה מסודרת בסורסבאן בלינק הבא, רשימת שרתים סורסבאן בנוסף לכלל השרתים שנמצאים בסורסבאן תוכלו להיכנס לשרתים שלנו עם האייפי. Retakes 1 - play.csgo.co.il:43000 Retakes 2 - play.csgo.co.il:43001 Retakes 3 - play.csgo.co.il:43004 מאחל לכולם חווית משחק מהנה
  4. שלום רב נטלי, אני חושש שהבעיה היא לא במשחק אלה במחשב. אני חושב שאוליי המחשב שלך לא מסוגל להריץ את המשחק חלק כמו שצריך. אז מה לעשות? אני ממליץ ללכת להגדרות של המשחק ולהוריד את ההגדרות של הגרפיקה. פתרון זה גורם לפחות עומס על המחשב ומקל עליו.
  5. אני אישית לא אהבתי. אבל למרות זאת המון אנשים אוהבים את זה. תנסה זה לא יזיק. נ.ב מיותר לשאול אנשים במיוחד בצורה הזאת. לפי דעתי אשכול מבוזבז.
  6. אוליי תפסיק להתערב לי בחיים
  7. Venomens

    בדיוק זה

    דולפינים זה אש
  8. אמממממממ.... לא זכור לי... זכור לך? @Noobusy
  9. דיברתי עם @Noobusy בטינדר וישר היה קליק.
  10. האשכול ה40000 כזה גרוע כבר עדיף שלא יהיה אשכול 40000. עצוב.
  11. *לפני שיתחיל הכתבה אני רוצה להגיד מראש שהכל כבר היה והפוסט הזה עולה באיחור.* אז הסדרה המדהימה!! וואן פיס חוגגת 20 שנה של שידור. רגע מה? 20 שנה??? כן כן 20 שנה! מעוד לפני 20 שנה יוצאים פרקים! מטורף!! אז איך אתם חוגגים את ה20 שנה האלה כי בטוקיו יש להם תוכניות גדולות! בתוך מקום שקוראים לו מגדל טוקיו (Tokyo Tower) קיים פארק בנושא הסדרה וואן פיס. ולכבוד חגיגות ה20 שנה הם החליטו להקים תערוכה אשר עוקבת אחר המסע המופלא של לופי והחבורת הפיראטים "כובעי הקש". התערוכה הזאתי התקיימה הקומה החמישית של המגדל והיא נפתחה ב24 לאפריל. התערוכה מכילה מידע מה "East Blue Arc" עד ל "Skypiea arc". התערוכה מראה את עיצוב הדמויות והסרטוטים מכל arc, ועוד חומרי אקסטרה פה ושם. להלן כמה תמונות מהתערוכה. בהתחלה, אנחנו מקבלים מידע והיכרות עם הדמויות הראשיות, ועם העלילות מחלק מהסצנות המבססות אותן. לדוגמה, תוכלו לראות את לופי שובר את החבית בפרק הראשון ואת נאמי בוכה לעזרה בפרק 37. בנוסף לזה קיים גם קיר עם מכתבי הערכה משחקני הסדרה ומאנשי מפתח אחרים הקשורים לסדרה, כגון מפיקים במהלך השנים וכו'. לכל arc יש מידע אשר מסביר בקצרה על העלילה, וגם מראה דברים עיקרים אשר קרו וחלק מעיצובי הדמויות הצדדיות שמופיעות בarc. בנוסף לכל זה קיים גם ארונית אשר מציגה "פיגרס" של וואן פיס אשר נוצרו במהלך ה15 שנים האחרונות. (כמובן שלא כל הפיגרס שנוצרו נמצאים שם) אפשר לראות גם העתק של תסריט שהמדובבים השתמשו בו כדאי לקרוא את השורות שלהם. ואם לא התרשמתם עדיין אז בנוסף לכל זה תוכלו לראות תחפושות אשר נלבשו ע"י דמויות בסדרה, ובנוסף לכל זה תוכלו גם לראות מודל בגודל אמיתי של החיה של "Vivi" הברווז המוזר "Karoo" בתמונה להלן תוכלו לראות קיר עם אנימציות מפתח. אחד מהאנימציות המפורסמות ביותר שמשכו הכי הרבה צומת לב בוואן פיס הוא הפתיח "We Are!" תוכלו לדפדף בין חוברת ולראות כמה "פריימים" אייקונים. אבל בדרך יציאה שלך מהתערוכה המדהימה הזאת לא תוכל שלא להשים לב למלך הפיראטים נותן לך השראה ללכת ולחפש את האוצר המפורסם שלו, "One Piece" מה אתם חושבים על התערוכה המדהימה הזאתי? אשמח לשמוע את דעותכם בתגובות.
  12. שלום לכולם אז אם אתם יודעים ואם אתם לא יודעים פעם הייתי מעדכן הרבה בחדשות אנימה והיה לי טיפה חסר לאחרונה. השאלה היא כך: האם אתם תהיו מעוניינים לשמוע על חדשות מעולם האנימה? יהיה לזה חיוביות אצלכם? אתם תגיבו ותקראו ותתעניינו? אשמח לתשובות ? *כמו שרשום בכותרת, לא רוצה לראות הודעות ספאם לכו תעשו 20 הודעות שבועיות במקום אחר*
  13. לא. הסיפור מתרחש לאחר אנדגיים. זה כן! אבל זה יהיה סוג של המשך לסרט הקודם של ספיידרמן. לפי הטריילר אנחנו טיפה יכולים להבין מה יהיה שם ובאיזה תקופת זמן כל זה מתרחש.
×
×
  • צור חדש...