עבור לתוכן

Goblins

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    372
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

2 עוקבים

אודות Goblins

  • יום הולדת 08/20/2002

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    אורי

מבקרים אחרונים

2389 צפיות בפרופיל

Goblins's Achievements

YourGame Expert

YourGame Expert (4/17)

50

כמות מוניטין כללית

  1. בנימה זו אני חייב לציין שזאת עדיין הגרסה הכי טובה שיש בארץ
  2. אחי אני לא מחפש אף אחד וצודק הוא לא חייב כלום לאף אחד אבל יש הבדל בין לא לשמוע ללא לרצות לשמוע למה אני מקבל מיוט ששרת שלם מקלל ושצאבי אומר לי כוס סבתא שלך בן **** ששרת שלם בשקט פתאום הוא ניהיה חרש ולא שומע כלום אתם כלכך רוצים שהשרתים יתמלאו אבל אני יגיד לך את האמת לא במטרה לפרוש או משהו אני בקהילה הרבה זמן ורק רוצה לעזור התנהגות כזאת רק גורמת לאנשים להפסיק לרצות לשחק ומי כמוך יודע את זה שאם מישהו מתנהג ככה וגורם לאנשים להפסיק לשחק הוא דורש טיפול. ובנוסף אם זה היה אדמין הוא היה יורד תאמין לי שאני יודע
  3. זה לא שלא שמעת זה שאתה לא רצית לשמוע .
  4. הדבר היחיד שיצאת זה פרוטקציונר שמישהו אם עבר בבעיות עושה משהו ואומר למישהו בשרת "כוס סבתא שלך יבן **** מזדיין" ואתה עושה את עצמך לא שומע כי לא מתחשק לך להביא לו זה לא נקרא רחמן זה נקרא פרוטקציונר ואני ישמח עם מישהו יותר גבוה יגיב פה ובנוסף לא צריך להיות גאון כדי להסתכל על הסורס באן כדי לראות את זה. ואני מצטער שאני לא ילד רקורד ואין לי רקורד או סקרין שוט של הפרוטקציות שלך .
  5. אני אמרתי שלא? אני אמרתי שקיבלתי מיוט מוצדק רואים שאפילו לא טרחת לקרוא אפילו מה שאני אומר פה שמישהו בתפקיד כמו שלך לא צריך לעשות פרוטקציות וכאילו להתעלם מיזה שהוא קילל בחייאת אני מכיר אותך מספיק זמן כדי לדעת שטיפש אתה לא ואם אתה רוצה לעשות פרוטקציות למישהו אתה עושה את זה כמו גדול ובנוסף התנהגות כמו זאת גורמת לאנשים להפסיק לרצות להכנס לשרת ותאמין לי אין לי שום סיבה להגיד סתם.
  6. שם מגיש התלונה:Goblins SteamID:STEAM_0:1:176105263 שחקן\אדמין עליו אתה מתלונן: #Shekel Fucker# קישור לסטים של השחקן עליו אתה מתלונן: http://steamcommunity.com/id/ShekelFucker תאריך המקרה: 1/8/17 תיאור המקרה: שקל נכנס לשרת,וניהיה בריון על כולם,עושה פרוטקציות ואחרכך מתעצבן צורח גורם לאנשים לאי נעימות משתמש בגישותיו לרעה והולך. הוכחות תומכות: סרטון שלו צורח בשרת ומקבל רייג וכל השאר אפשר להסתכל בסורס באן שבזמן שאני ועוד חבר קיבלנו מיוט מישהו אחר שקילל באותה מידה לא קיבל מיוט ואפילו לא קיבל אזהרה הערות:אני חושב שזה ממש לא בסדר שמישהו בתפקידו מתנהג ככה בצורה בוטה כלכך שזה גורם לאנשים לא לרצות לשחק,בנוסף אני חושב שזה לא בסדר לעשות פרוטקציות אני קיבלתי מיוט מוצדק אבל מי שקילל אותי אפילו לא קיבל אזהרה בטענה "שהוא לא שמע אותו מקלל " ואחר-כך יוצא ברייג מהשרת אחרי שצרח כמו מטורף שאם אני או שחקן אחר ההינו עושים את זה ההינו מקבלים מיוט מזמן בקיצור ההיתי שמח עם הוא יטופל ולא יקבל פרוטקציות כמו שהוא עושה.
  7. קלאסי hunger games כמובן פרה עיוורת Box עם גרניידס ועוד כאלה קלאסים שהם יחסית ישנים (הכי כיף) ♥
  8. טקסט: Goblins לא נותן אימייל פרסם כאן לא משנה לי מה רק שיהיה יפה
×
×
  • צור חדש...