עבור לתוכן

fury

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    29
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי fury

  1. https://www.youtube.com/watch?v=_IvZy6I6zUM
  2. fury

    live soon

    https://www.youtube.com/watch?v=azyQnPS80kk realm royale start in 1:45
  3. אני לבל 3 בfaceit ואני מחפש שחקנים לשחק איתם בfaceit הנה הפרופיל שלי בסטים https://steamcommunity.com/id/irvincsgo/
  4. https://www.youtube.com/watch?v=UD13DhVOFJU
  5. מחפש קבוצה/שחקנים לטורניר רציני לפחות מי שהיה global elit או רמה גבוהה בfaceit/esea מי שרוצה יכול להוסיף אותי http://steamcommunity.com/id/irvincsgo שימו לב יש חסרון שעד יום חמישי לא אוכל לשחק איתכם הטורניר ביום חמישי הבא בשעה שש אוכל לשחק איתכם ביום חמישי בצהריים בכל מקרה גם מי שרוצה אני יכול להוסיף אותי לקבוצה שלי אני צריך עוד שלוש שחקנים או שאני יצטרף לאחד מהקבוצות
  6. זה האדמין KnifeSkropZ SAIYAJIN אשמח אם תורידו לו תאדמין אופס שחכתי הכול פה פרוטקציות חחחחח
  7. fury

    תלונה

    אני יביא סיבות למה המיקסים פה חרא של your game התחיל משחק, ולא שמתי לב לא בחרתי מפה..בטעות זה כמו לא ללחוץ accept, מה שקרה באן ליומים.. (faceit לא הייתי מקבל על זה באן אבל האדמינים פה מפגרים בני שרמוטות ילדים בני 12 שמביאים באן על כל דבר קטן מביא חשק לא לחזור לפה יותר ) בסדר ניסיתי להתלונן קיללתי את האדמין מעצבים אבל הוא כמו ילד קטן לא סבלני ראה קללה לא ראה מה הסיבה שהתלוננתי שקיבלתי סתם ככה באן האריך לי לשבוע (חחחחחחחחחח בן * אין לדבר בשפה זו במערכת YourGame! * האדמין אה?) 2.חרא אדמינים, מביאים באן על כל דבר קטן, למה כי הם ילדים קטנים בני 12. שיחקתי קאבל לא מפה טובה שלי והרגתי 12 עשיתי קצת טיפה טרול מזואת אומרת טרול (הייתי 1 על 5 ושמתי עלי מולטוב כי לא היה לי סיכוי בימיוחד לא בקאבל) אדמין הביא לי באן ליום ישר!! על משחק אחד שגם זה לא היה ממש טרול כי הייתי מקום שלישי שהיו אנשים עם אפס קילים שלא הביאו להם באן כי הם בכללי גרועים. דרך אגב זה אותו אדמין שהביא לי פעמים באן קוראים לו knif מתחיל בזה והוא לא יודע באלו להביא לי באן מביא לו אכפת לו מהשלכות הוא לא מבין שיש לו כוח להביא באנים רוצה מביא לא שם זין 3 אין מערכת ראנקים אז סילברים משחקים מול גלובאלים איזה כיף אה?
  8. הסרטון מיועד במיוחד לשחקנים הוותיקים שמבינים כי אני עשיתי תסרטון די מהיר כזה ולא הסברתי כל כך הרבה אבל מי שלא הבין משהו יכול לכתוב לי הודעה פרטית או הודעה בסרטון ואני אשמח לעזור לו .
  9. חחחחחחחחחח התכוונת אלי נכון ? בהצלחה בערוץ
  10. אני מתעצל לשטויות האלה העיקר הבאתי את הנקודה שאני מחפש שתי שחקנים
×
×
  • צור חדש...