עבור לתוכן

Jacob

מורחקים
  • הודעות פעילות

    224
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    3

כל דבר שפורסם על-ידי Jacob

  1. יופי הוא מותר לו לפרסם אשכול מכירה אבל לי אסור. הגיון
  2. כן די. כל הרעיון הוא הזמן שהסדרה שבו הסדרה היית משודרת. הנוסטלגיה
  3. לא הבנתי איך זה נוסטלגיה עבורך אם זה שודר בזמנים האלה. אתה בן 15 .
  4. ממש לא אבל בסדר. הם חברה בכללי ויש להם אולפנים . זה שהם עושים סרטים ממש לא הופך אותם לחברת אולפני סרטים. Marvel studios הם דוגמא לאולפנים. ולנושא אני לא דווקא אוהב את Marvel יותר את MCU ולא את החברה עצמה
  5. 15 דולר אני לא מתלונן. משחקי AAA לא גורמים לי לרצות לשחק ככה
  6. לא לדבר על זה שזה גם לא ממש אכפת לי. כי אם לבן אדם כיף לשחק גם שם ויש לו שם משהו יותר "נחשב" לעשות למה שהוא לא יעשה את זה? דבר שני אני לא מצפה יותר מדי משחקני CS ישראלים, לא פגשתי אף אחד מהם והם לא חייבים לי כלום.
  7. איזו הגזמה . לא צריך להיות מחובר לשום קהילה. אני הייתי אדמין כדי לעזור לשרת לא לקהילה. ואם אני הולך לשרת אחר למי אכפת, מזה הגנון הזה
  8. לא לדבר על זה שזה לא משנה. הייתי בעבר, אנשים לוקחים פה ללב איזה קהילה הם וזה לא משנה.
  9. לא מבין למה בכלל לקחת את זה למקום שכזה. אני משחק איפה שכיף לי, לא בשביל קהילה ולא בישביל אף אחד. אני אוהב את השרת זה לא צריך להיות קשור לקהילה . מישהו לא רוצה לשחק יותר לא מבין למה צריך לקחת את זה למקום של איזה בגידה כאילו שקהילה אחרת זה משהו רע, זה פשוט מקום אחר. כיף לי בשרת אחר? אני ישחק שם ואם ארצה גם יעזור. כאילו שאם אתה משחק ביורגיים אז אתה מחויב אליה.
  10. Jacob

    Heist חדש מגיע לGTA V!

    לא היה אף פעם עוד שוד חוץ מן הראשונים, אז זה השוד החדש הראשון.
  11. היה שרת ישראלי שתדע... נפתח בFXP לפני איזה שנה. כמו רוב שרתי RP שמנסים לפתוח בישראל באמת שאין טעם, הרמה של הרולפליי תיהיה אפסית והחוויה תשעמעם אחרי שבוע שבועיים לשחקנים הרציניים. קהילת המשחק בארץ מלאה רק בילדים והכמות של אנשים שהם מעל גיל 20 היא אפסית במדינה. תנסו לא אומר שלא, רק לא להעלות ציפיות.
  12. מקווה שזה הפעם האחרונה שאתה הולך לקרוא לזה ככה. לנושא סושי אבל לא מאיזה רשת גועל נפש משהו טרי ולא מטוגן
  13. שם מגיש התלונה: Jacob SteamID: STEAM_0:0:163967830 שחקן\אדמין עליו אתה מתלונן: Defbon דיקטטור קישור לסטים של השחקן עליו אתה מתלונן: אדמין תאריך המקרה: היום תיאור המקרה: נכנס לגייל מה שאני לא עושה הרבה. משנה את הקלאן לשם הישן שהיה קלאן גדול בתחילת הקהילה והוא מתחיל להגיד לשנות בחזרה ולא לדבר על זה. שיניתי וביקשתי להבין למה סתם בלי סיבה הוא נטפל כי בחוקים הבנתי שאסור שיהיה שם קלאן שיפרסם קהילה או שיעליב שחקן . הוא פשוט עונה לא חייב לך שום דבר, מה שנותן סיבה אחת לאמירות שלו והם הנטפלות חסרת צורך. והוא חוזר על עצמו ומעצים את האגו שלו ואת ההרגשה שלו שהוא נאלה יותר בזה שהוא לא חייב לי כלום. אדמין חכם היה אומר למה וסוגר סיפור, אבל הוא חייב את ההרגשת העצמה האישית הזאת שהוא יותר טוב מאחרים. אפילו אם הסיבה הית לדעתי לא נכונה לפחות שגיד ולא יהיה יהיר ומגעיל. תמיד יוצא מהשרת בתחושה מגעילה שאדמינים רק מחפשים או להשתיק אותך או להשפיל עם הכוח האינטרנטי שלהם. לסיכום: נטפל לקלאן בלי הסבר הגיוני מאחר שהקלאן היה קיים כבר מתחילת הגייל ולא היה שום בעיות בעבר. הוכחות תומכות: הערות: ממליץ לאדמינים להפסיק לנסות להראות לשחקנים כמה לא אכפת לכם מאיתנו ולענות על השאלה הכי קלה שאפשר כדי למנוע ויכוח. כאילו שהוא מחפש שיהיה לו את הסיבה לתת לי באן במקום באמת שיפסיק הבעיה לאותו רגע בשרת.
  14. אה אתה מהעיר. לא נראלי אני יכיר אותך אז..
  15. כי אני מהרצליה גאון אם אתה לא בא לך להגיד תגיד את היסודי שהיית בו.
  16. תתחדש, חבל שרק לא קנית Oculus Rift ולא את הVR של סוני הוא היה במחיר מאד קרוב לזה של סוני.
×
×
  • צור חדש...