עבור לתוכן

UnderZero

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    34
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי UnderZero

  1. שווה לי לבנות Hackintosh ? בכללי אני חושב להשתמש בו רק בשביל Final Cut איזה עוד שימושי יש לו ?
  2. ברגע שאני יצלח לסדר ש adobe premiere pro יעבוד שוב על המחשב שלי. יש לי ידע רב בעריכה, שידורים, צילום ובכללי כל מה שמסביב יוטיוב יש לי ערוץ ישן עם 3500 רשומים, הערוץ ישן ולא פעיל. בעיקר בגלל אי שביעות רצון מהתוכן הישן שלי אז בכללי אני יכול לצלם אני יכול לתת טיפים לצערי אני לא יכול לערוך או לרנדר בצורה נורמלית את הסרטונים שלי שזה המכשול הכי גדול שלי כרגע.
  3. נמק איזה סגנון אנימה יש מלאה דברים שקשורים לאנימה
  4. זה לא משנה מי אנחנו באינטרנט אני יכול להיות שחור, לבן בן 10 או בן 20 אנחנו לא באים לפה כדי שיציקו לנו אנחנו באים לפה כדי להיות עם האנשים שאנחנו בוחרים להיות. הקול שלנו הוא אמצעי תקשורת ואמצעי תקשורת לעולם אסור לקטלג, אסור לאפלות ואסור להבדיל בנינו בגלל איך שאנחנו מדברים או איך שאנחנו נשמעים כי כלנו פה כי בחרנו להיות שווים כי פה כולנו בסך הכל שורות של אפס ואחת.
  5. שאלה קשה אבל המשחק הFPS הראשון שלי הוא כנראה הcod הראשון אני זוכר אותי ואחד החברים שלי יושבים מול מסך מחשב ומתחלפים בתורות של מי משחק. והמשחק mmo הוא runescape 2 אני זוכר שבזבזתי שעות על המשחק הזה להתחרות בחברים מי היו ברמה יותר גבוה במה. הימים מהילדות שלי ב2007 דרך הגב היום זה בדיוק 10 שנים מאז ה The falador massacre בrunescape.
  6. אז אפשר לפתוח קבוצה שמשחק לעתים קרובות במשחק
  7. Insurgency --------------------------------------------------------------------------------- הוא משחק יריות מגוף ראשון הרץ על מנוע הSource כמו CSGO המשחק טקטי והגמפלי הוא כפי. אפשר בקלות לשורף עליו שעות עם אתה משחק עם חברים יש לו תמיכת במודים ואני ממליץ מאוד לנסות את המוד Day of infamy אשר מאפשר לשחק במצב מלחמת העולם השנייה בתור ארצות הברית או גרמניה עם מפות מהתקופה כמו D-day אני ממליץ לקנות אותו עכשיו כי באותו מחיר אתם יכולים לקנות מפתח בcsgo. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- http://store.steampowered.com/app/222880 -------------------------------------------------------------------------------------------------------- [video=youtube;oj3xh0BvDBk]
  8. אני יודע שזה ישמע מוזר באבל זה [video=youtube;bpCPiyy3G0s]
  9. יש לי ערוץ כרגע רוב מה שיש שם זה מהלייבים של הקלאן : The Crazy Tigers משחקים במישמות בARMA בעתיד אני יעלה עוד תוכן פשוט כרגע יש לי בעיה עם להשיג תוכנת עריכה שלא עושה לי בעיות. לערוץ: https://www.youtube.com/channel/UCg3pdR2o1VLNl86o4Gm1lww מקווה שתעקבו לרואת מה יקרה בהמשך אני ישמח לקבל ביקורת.
×
×
  • צור חדש...