עבור לתוכן

HyperActive

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    128
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    1

HyperActive זכה בפעם האחרונה ב 20 בנובמבר 2016

לHyperActive היה את התוכן עם הכי פופלארי!

1 עוקב

אודות HyperActive

  • יום הולדת 07/24/1995

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    יניב

מבקרים אחרונים

1585 צפיות בפרופיל

HyperActive's Achievements

YourGame Beginner

YourGame Beginner (2/17)

16

כמות מוניטין כללית

  1. פיטפיטון יא מלך התגעגעתי.. עתיק עתיק אחי
  2. אני אגיד לך משהו קטן. אם אתה רוצה שיטפלו לך בתלונות או להגיד חוות דעת לגבי השרת תלמד להתכתב, תלמד לנהל דו שיח בין בני אדם. כל תגובה שלך אתה מעליב ומטנף, משתמש במילים שאסור להשתמש בפורום בכלל, תגיד תודה בכלל שפתחו לך את השכול. ועכשיו, בגלל שאתה ילד שלא יודע ומכיר את המושג "כבוד בסיסי" ו"תרבות דיון" אני אבקש מאחד המנהלים שינעל לך את האשכול. אם זה היה תלוי בי, הייתי שולל לאדם כמוך את הזכות להגיב בפורום עד שלא תבקש סליחה על הדיבור הבוטה שלך. לסיום, אם אתה רוצה שיתנו לך מענה על תלונות תדע לדבר בכבוד ולא כמו גועל נפש. מציע לך שלפני שאתה מגיש ביקורת על ההנהלה כאן תלמד קודם לדבר. זיו אשמח אם תנעל את האשכול כי הוא עבר כל גבול, אם יש איזושהי דרך לתת ביקורת על התנהלות השרת אז זה ממש לא הכיוון. @Zpower
  3. אתה סותר את עצמך. מצד אחד אתה אומר שלאף אחד לא אכפת מתלונות אבל יש לך כאן 2 עמודים של תגובות על הנושא ותגובות של יותר מ2 אדמינים. אז מה אתה מנסה להגיד כאן?
  4. מה אכפת לך מי עולה ומי לא? ואם האדמין הוא אח של המנהל או לא? ברגע שאדמין לא עושה את עבודתו כראוי אני מבטיח לך שהוא יעוף מהתפקיד שלו, וזה לא קשור אם הוא אח של מנהל או לא. כל שחקן שמוכיח את עצמו בשרת מקבל הזדמנות להיות חלק מהצוות, ללא יוצא מן הכלל, ואומר לך אחד שהיה כאן מנהל ויעידו כאן אנשים כמה השתדלנו לתת הזדמנות להמון אנשים להיות בצוות, ופשוט שחקנים שלא מתאימים לצוות לא נשארו בו. אתה בכלל לא אמור להתערב בנושא הזה, אני קיבלתי את האדמין שלי בצדק, כי אני עושה את העבודה כמו שצריך בלי בעיות ואף אחד לא אמור לתת לך דין בחשבון למה אני אדמין והאם קיבלתי את זה סתם או לא.
  5. הבנתי מה אתה אומר ואני אנסה לענות לך על השאלה- ברגע שאתה אומר "נאצי", "אדיוט", "מפגר" או כל דבר מעליב אחר, אתה בעצם נותן לגיטימציה לשחקנים להשתמש במילים האלה ללא שום חשש ובאופן חופשי. לכן, אנחנו לא נאפשר לשחקנים להשתמש במילות גנאי האלה בשרת בגלל סיבה אחת פשוטה- הם לא נועדו לפרגן\ לעודד שום שחקן אלא ההפך, ויותר מזה אם קראת לבן אדם "טמבל" או משהו בסגנון, אתה לא יודע איך הוא קיבל את ההערה שלך. אולי הוא נעלב אבל בגלל שאתם חברים הוא לא יגיד לך על זה כלום. לכן פשוט מיותר להשתמש במילות גנאי האלה ואנחנו מעדיפים להפחית את השימוש בהן. עוד משהו?
  6. בדר"כ שחקנים שאומרים את זה הם בהחלט קנאים. מי שתרם מקבל גם דמויות שאי אפשר לקנות ב/shop אז זה בהחלט שווה.
  7. אני אתייג את אלון למען קבלת מענה מהיר. @Dark
  8. גם אם מדובר בהתנצלות צריך טופס מסודר. כל תלונה\התנצלות או כל דבר שמלווה בבדיקה של האדמין צריכה להיות עם כמה פרטים מינימלים על הארוע למשל זמן סיבת ההרחקה וכו.. למעל יראו ויראו ועל מנת להקל על הצוות. כאשר בנאדם נכנס לפורום ורואה אשכול כזה שבנאדם פתח ב30 שניות מראה על זלזול מוחלט בפורום. פורום צריך להיות מסודר וכן גם האשכולות, ולכן גם האשכולות צריכים להיות מסודרים וצריכים לכלול מינימום פרטים ולא כמה מילים. הבנת?
  9. טופס? שם מגיש התלונה: SteamID: סוג ההרחקה (מיוט\גאג\באן): השרת שבו הוא קיבל את ההרחקה: האדמין שביצע את ההרחקה: אורך ההרחקה: סיבת ההרחקה: תיאור המקרה: הוכחות ( במקרה ויש) זה שאתה מגיש המון תלונות לא אומר שזה פוטר אותך מלהגיש טופס קצר וברור כמו כל שחקן בקהילה.
  10. @Skyline אתה בטוח ששמעת אותו אומר קהילה מתחרה ולא יורגיים?
  11. תפסיק כבר להתלונן על כל שטות לא משנה מה אמרת לפרטי פרטים כל עוד העלבת שחקן בשרת מגיע לך העונש שקיבלת. תדע להתמודד עם עונשים במקום לפתוח תלונות כל היום.
  12. הבאן היה סה״כ לחצי שעה, אין לך הוכחות וזו מילה שלך כנגד מילה של אדמין. חוץ מזה שההוכחות שלך זה רק תצלום של הבאן ככה שהוא לא עוזר בכלום.
×
×
  • צור חדש...