עבור לתוכן

Itachi

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    19
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    1

Itachi זכה בפעם האחרונה ב 1 בספטמבר 2020

לItachi היה את התוכן עם הכי פופלארי!

1 עוקב

אודות Itachi

  • יום הולדת 02/15/1996

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    iTachi

מבקרים אחרונים

1973 צפיות בפרופיל

Itachi's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

13

כמות מוניטין כללית

  1. היודנראט, או האֶלְטֶסטֶנרָאט, היה מוסד שלטון יהודי שהיה ממונה על תיווך בין השלטון הנאצי לבין הקהילה היהודית. היה זה מוסד זמני שנועד בדיעבד לקיים את המדיניות הנאצית שקדמה לפתרון הסופי של שאלת היהודים. יודנראטים קמו בפקודת הגרמנים בקהילות יהודיות בשטחי הכיבוש הנאצי בתקופת השואה.
  2. אין שום חוק במדינת ישראל שאומר שאסור לך להעליב מישהו אתה לא תיכנס לכלא על דבר כזה לא משנה בכמה פגעת, זה רק יראה איזה אופי יש לך. הוא אמור להיכנס לכלא על הסרטון שהוא עשה על חנין זועבי לפני שנתיים וחצי בערך עזוב את זה שכל המשפט שהיה נגדו זה צביעות, אני ישאל אותך ככה מה אתה מעדיף שכמה "אלפי ילדים" יעלבו ועם זה מאות חיים של ילדים יינצלו? או שאתה מעדיף שהחיים שלהם יהיו בסכנה על סף מוות כי אין מספיק תרומות ועם זה אלפי ילדים לא ייעלבו. אני חושב שאני יודע כבר במה תבחר, אז אני מקווה שהבנת את הטעות שלך.
  3. @Krass קל לזהות אנשים כמוך שמביעים דעה על משהו שהם לא מבינים בו, ולזה יש הוכחה היום יצא השיר שלו #משפטמשיר שאם לא שמעת כל ההכנסות של השיר הזה הולכות לילדים חולי סרטן והוא אחד מהאנשים שעוזרים להם ומצילים חיים אז תחשוב לך מה היה קורה אם הוא היה נכנס לכלא, יש ילדים שכשהם רואים אותו הם נהיים שמחים מהדכאון שהם נמצאים בו (חודשים לשכב במיטה בבית חולים ולנטול תרופות כל היום מכניס את רוב האנשים לדכאון ושאין טעם לחיים), יש לזה המון עדויות אז פעם הבאה שאתה מביע דעה על משהו שאתה לא בטוח או לא מבין בו תחשוב קצת לפני. אם אתה רוצה לשמוע עוד תשובות למה שכתבת דבר איתי ב TS, אני לא הולך לענות פה על הכול.
  4. אחד הטובים הבאתם מלא גאווה לישראל אתם תותחים תמשיכו כך ראיתי הכול עקבתי אחרי המשחקים שלכם אתם פשוט מעולים :)
  5. מעולה אשמח לראות כשזה יהיה מוכן :)
  6. לדבר איתך בטים ספיק חוץ מזה כלום.
  7. תעשה סיקור ל Noragami לפי דעתי אנימה ממש טובה שלא הרבה מכירים, כדי מאוד. אפשר גם על Black Bullet Darker than black Code Geass יש לי עוד שיכולים להיות ממש טובים לסיקור אבל לא עולה לי כרגע...
  8. לא קיבלתי תשובה על ההודעה, אחרי שאני אקבל תשובה על ההודעה אחרונה אפשר לנעול.
  9. אוקיי הוא חבר שלי הוא לא היה איתי בכלל בשום שיחה הוא פשוט הגן עליי, עוד פעם אני יגיד לך גם אם הייתי שם שירים וזאת הייתה פעם ראשונה זה לא צריך להיות יום שלם. דבר שני אין לי מושג איך שמים בכלל שירים זה סתם המצאה שלך אתה יכול להמשיך לחשוב ככה אין לי בעיה אני לא מתכוון להיכנס יותר ל TTT אני מפחד לקבל סתם באנים מהקהילה.
  10. אוקיי אז יש מצב שזה לא הוא אבל למה להאשים סתם אם אפילו כל השרת אומר לך שזה לא אני ואותו דבר לגביך אתה יכול לבדוק את ה sourceban שלי מעולם לא הפעלתי שירים בשרת ועוד משהו אני לא היחיד שדיבר זה גם חבר שלך בסקייפ ששם שירים ואתה יודע על מה אני מדבר...
  11. 1. אני יודע שהוא מנהל שרת. 2. אין לי הוכחות אבל אתה יכול לבדוק את ה sourceban שלי אין לי שם מעולם מיוט \ באן על הפעלת שירים בשרת.
  12. שם מגיש התלונה: iTachi SteamID: STEAM_0:0:100162413 סוג ההרחקה (מיוט\גאג\באן): באן השרת שבו הוא קיבל את ההרחקה: TTT האדמין שביצע את ההרחקה: NaDav אורך ההרחקה: day 1 סיבת ההרחקה: שם שירים כשאי אפשר לתת מיוט תיאור המקרה: בשרת הרבה אנשים דיברו בו זמנית עכשיו דבר ראשון לא ידעתי שאי אפשר לתת מיוט ב TTT דבר שני זה לא אני שמתי שירים אני גם לא היחיד שדיבר באותו הרגע כ LIAM שם שירים כמו שכל השרת אמר אבל רק NaDaV חושב אחרת דבר שני אין לו שום הוכחה כי אם היה לו לא הייתי מקבל את הבאן הזה. דבר שלישי ואחרון האדמין הזה לא היה מוכן בכלל לשמוע אותי בטים ספיק או בכל דרך אחרת והעדיף להישאר בשרת בזמן שיש אדמינים אחרים. יש לי עוד כמה דברים אבל אני מעדיף לא לקלקל את שמו.
×
×
  • צור חדש...