עבור לתוכן

indi

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    41
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    1

indi זכה בפעם האחרונה ב 27 באוקטובר 2016

לindi היה את התוכן עם הכי פופלארי!

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    איתי בלאיש
  • משחקים אהובים
    Team Fortress 2

מבקרים אחרונים

1756 צפיות בפרופיל

indi's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

11

כמות מוניטין כללית

  1. indi

    Freekill

    ובכל אופן שוחחתי עמו, והוא טוען שלא היה ולא נברא, מכיוון שהוא חבר צוות בקהילה אנחנו נוטים להאמין לו ובכך לסיים את הסיפור, במידה ויתפס משקר יוענש השחקן הנ"ל בחומרה. נא לנעול בבקשה.
  2. indi

    Freekill

    מה שאתה בעצם אומר פה זה שהוא הרג אותך ועוד שחקן, אתה מתכוון בזה שאחרי המקרה הנ"ל האדומים הצליחו להרוג אותו ? או שכל השאר ביצעו "חוקים" בתאים?
  3. indi

    Freekill

    אם רק יורשה לי לשאול מתי זה קרה מכיוון שלפני כמה ימים לא היו גישות והשרת הפך למין שרת Casual. בכל אופן ההוכחה אינה מספקת את תלונתך, אך אדבר עמו.
  4. טוב אז ככה, לפני כחודשיים אני וחברי לצוות אקספוז (XpOz), שוחחנו לגבי הספיישל WarDay, בזמן השיחה צצו לנו רעיונות לשיפור המשחק ואפילו למשחק חדש ואסביר את עצמי. לכחולים ולאדומים יהיו מספר שחקנים שווה לדוגמה - 5:5 / 10:10 / 12:12... האדמין בוחר להעביר את הכחולים למקום מסוים ואת האדומים למקום מסוים - כמה שהקבוצות יותר רחוקות ככה יותר טוב. לאחר מכן הוא מקפיא את שתי הקבוצות במקום (freeze), לכחולים הוא מפעיל את הפקודה: wvote, ולאדומים יעשה האדמין Vote לאדומים רנדומלים - אני רוצה לציין שאם הספיישל הזה באמת יעבוד יוסף פלאגין לבחירת אדום רנדומלי. לאחר ששני ההצבעות נגמרות, צובע האדמין את שני הנבחרים מכל קבוצה בצבעים שונים ובולטים, לדוגמה - אדומים - ירוק | כחולים - שחור - ובשביל לעשות את זה נא להשתמש בפקודות הבאות: Colorize [name] Green - בשביל האדומים | Colorize [name] Black, בשום פנים ואופן אסור לסמן את הנבחר האדום בשחור (הצבע שהוא מקבל לאחר הריגת כחול). אחרי שסיימנו עם זה, האדמין מחלק Supply (תחמושת) לכל אחת מן הקבוצות, לאחר מכן הוא מוריד לשני הנבחרים מכל קבוצה את הנשקים (strip - wep). המשחק מתחיל האדמין מוריד לכל המשתתפים את ההקפאה (Freeze) והמשתתפים חופשיים להסתובב במפה, אך מוכרחים להגן על הנבחר שלהם (V.I.P), במידה והנבחר (V.I.P) ייהרג, ילקח מקבוצתו התחמושת והקבוצה השנייה תמשיך לתקוף כרגיל, הקבוצה שהנבחר (V.I.P) שלהם נהרג מוכרחים להמשיך להילחם ולשרוד עם כל מה שנשאר להם (Meele), אם ברצונם יכולים גם לנסות להגיע למחסן הנשק (Armoury), אך אסור להם להיות שם יותר מפעם אחת ולהישאר שם יותר מחמש שניות. הקבוצה היריבה שהרגה בהצלחה את הנבחר (V.I.P) של הקבוצה השנייה, יקבלו Supply בשנית וינסו להוריד את הקבוצה היריבה להם בעוד והם בורחים / פורצים וונטות לארמורי וכד' - לכחולים אסור להיכנס דרך הדלת הראשית עד שאני מקווה שיתוכנת פלאגין שיעצור את הדלת הנפתחת לכחולים באותו הזמן בספיישל. *אני רוצה לציין שהיום הספקתי לעשות שני ניסיונות בשרת ולא ראיתי תגובה שלילית אחת לגביו, אבל כמובן שאתה פה בכדי להעביר הערות ו/או הארות לגביו, אז תרגישו חופשי :)* למשחק הזה הייתי קורא - V.I.P Assassins. אשמח לדעת מה דעתכם ואקווה שתסכימו לקבל אותו בחום ובאהבה לשרת ה Jailbreak. תודה וחג שמח.
  5. מפתיחת תיבות. הרבה אנשים לא מחשיבים את זה כהימור, אבל ההימור הכי גדול זה הפתיחת תיבות שלהם ש 90% מהפעמים אתה מפסיד גם אם קיבלת נייף. אחרי שאנשים הבינו את זה הרבה עברו לאתרי הימורים באינטרנט לכן Valve אסרו על זה אבל הם עלו על דרך לעקוף את זה אני לא זוכר איך...
  6. הייתי שמח אם valve דווקא יהפכו את המשחק לקצת יותר ראליסטי בקטע שממש מציק לי בזמן האחרון קורא לפעמים ששני אנשים יורים באותו הזמן אבל אם ליריב יש נקודת פינג אחת נמוכה יותר משלך הכדור שלו יחשב ושלך יתבטל וימחק הייתי שמח אם זה לא היה קורה ...
  7. @Fuzzy שמן שלי שפוט, שותה גישות כמו מים 3>
  8. אז שלום, קוראים לי איתי אחד התחביבים שלי הוא לשחק CS:GO ולאחרונה שמתי לב שנפתח טורניר פסח חדש שאשמח להשתתף בו. לכן אני מחפש קבוצה שבה אוכל לפתוח במשחקים. במקור הייתי Legendery Eagle Master עד שפרשתי ל TF2 ונהייתי אדמין כמו שאפשר לראות... הרמה שלי כרגע היא MG1 אני משוכנע ובטוח שאני משחק יותר טוב מהרמה ולכן אני מבקש שאם תהיה איזו קבוצה אני מבקש שתבחנו אותי בכל דרך זה לא משנה לי. תודה מראש, איתי.
  9. נשמע, נחמד. רק איך אפשר לגרום לכל האדומים והכחולים כאילו לשחות ? הם יכולים גם לשחות עד השמיים ?
  10. ההבדל היחידי בין סאקסטון לבין פריקפורטרס שיש הרבה יותר בוסים הרבה יותר אפשרויות
  11. כחולים עם בודהה הם לא יכולים למות מלבה ויש להם אינסוף אממו הם יכולים לקפץ את דרכם החוצה אדומים שנופלים זה בעיה שלהם לא קרה לך אף פעם בהאנגר כמו שנבו ציין
×
×
  • צור חדש...