עבור לתוכן

RazR

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    19
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    רז

מבקרים אחרונים

1239 צפיות בפרופיל

RazR's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

7

כמות מוניטין כללית

  1. שלום לכולם, אני רז RazR ועומר VorTeX פתחנו קבוצה אחרי התמודדות עם המון ראנדומים כושלים.כרגע אנחנו ארבעה בקבוצה, כולם LEM , ואנחנו רוצים למצוא שחקן אחרון ולשחק קצת mm כדי להשתפר כקבוצה, וכשיגיע הזמן גם להשתתף בטורנירים.העדפה לגילאי 16+מיקרופון חובהכל מי שמעוניין יכול לשלוח לי או לעומר הודעה בסטיםVorTeX - http://steamcommunity.com/profiles/76561198052638250/ RazR - http://steamcommunity.com/id/RealRazR תודה ^^(מי ששולח בקשה כדאי גם להגיב בפרופיל ששלחתם כדי שנשים לב)
  2. שם מגיש התלונה: RazR SteamID: STEAM_0:0:151755082 סוג ההרחקה (מיוט\גאג\באן): באן השרת שבו הוא קיבל את ההרחקה: ריטייקים האדמין שביצע את ההרחקה: practical אורך ההרחקה: 10 min נראלי סיבת ההרחקה: לא יודע- גם ב reason הוא כתב "לך תעשה חמוצים" תיאור המקרה: אני משחק לי בשרת לתומי עם חברים- לא עושה טרולים- הייתי מקום ראשון בקבוצה, ופתאום הוא נותן לי באן לעשר דקות וכותב בסיבה "לך תעשה חמוצים". אני חושב שזו התנהגות לא ראויה לאדמין ואם כבר הוא חושב שאני לא בסדר שיכתוב סיבה אמיתית שאני אבין למה (למרות שאין שום סיבה). הוכחות ( במקרה ויש) זה סקרינשוט שחבר שלח לי אני כבר הייתי בבאן
  3. RazR

    שרת הסארף

    שלום נשמות, אני וכמה חברים שיחקנו אתמול בשרת הסארף ורצינו להגיד מילה טובה על האדמינים שהיו שם אתמול (לא זוכר שמות חוץ מדוניק הגבר). אני זוכר שפעם כשהיינו משחקים היה מלא בלאגן אבל עכשיו היה אחלה והיה כיף לחזור לאחר כמה חודשים שלא שיחקנו שם. תודה לכולם נ.ב. יודה הגבר מוסר דש (לאדמינים)
×
×
  • צור חדש...