עבור לתוכן

YourGame

YOURGAME
  • הודעות פעילות

    62
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    6

YourGame זכה בפעם האחרונה ב 21 בנובמבר 2020

לYourGame היה את התוכן עם הכי פופלארי!

אודות YourGame

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    יורגיים

שדות פיד

  • מאומת אפור
    yes

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

YourGame's Achievements

YourGame Beginner

YourGame Beginner (2/17)

74

כמות מוניטין כללית

  1. אהלן חברים! היום אנחנו עולים עם הסרטון החדש בערוץ של חדשות הגיימינג, מדי שבוע אנחנו נפרסם את החדשות הכי חמות בעולם הגיימינג. והשבוע, Gameplay חדש של Cyberpunk הודלף, The Last Of Us מקבל הפקה קולנועית וAC:Valhalla שובר שיאי מכירות. מקווים שתהנו ואל תשכחו להירשם לערוץ, ללחוץ על הפעמון ולתת בלייק! צפייה מהנה לכולם!!!
  2. YourGame

    Zywoo pistol ACE

    אחד האייסים היפים והנקיים שראיתי ב-CSGO. מה דעתכם?
  3. לאחרונה הודלפו שמועות שValve עובדים על Operation שנתי בדומה למערכת ה-Battlepass שאנחנו מכירים ממשחקים כמו FortNite. בנוסף, ציוץ של מישהו קרוב לValve אישר שאנחנו קרובים מאוד לקבל אופריישן חדש! בנוסף, לפני מספר שעות, 3 מפתחים של CS:GO שיחקו בגרסת הBeta של המשחק (גרסת מפתחים), בדרך כלל המתפתחים נכנסים לגרסה לקראת שחרור עדכון. Winter is coming? מה דעתכם? דיון מהנה!
  4. ריק ומורטי עשו פרסומת לPS5 מה דעתכם על הפרסומת והקונסולה למי שיש ? האם הצלחתם להשיג אותה ? שתפו אותנו בתגובות
  5. העדכון יצא בתאריך: 15.12.2020 מה דעתכם? דיון מהנה!
  6. ברוכים הבאים לפורום המשחק VALORANT פורום זה עוסק במשחק הפופלארי VALORANT מבית המפתחת Riot Games (המוכרת מהמשחק League of Legends). מדובר במשחק יריות FPS, כאשר ניתן לבחור דמויות לשחק איתן (חלקן נעולות וניתן לפתוח אותן בעזרת XP – בעזרת משימות/משחקים/קנייתן). בשונה מ־CS:GO, לכל דמות יש יכולות מיוחדות משלה, בין היתר לרחף במפה, להשתמש ברעלים שונים, רובוטים, פלאשים, לתת חיים, להעלם, להשתגר, פלאשים ועוד. סוכנים (דמויות) במשחק: – Jett – Raze – Sova – Breach – Brimstone – Viper – Skye – Astra – Sage – Reyna – Cypher – Omen – Killjoy – Phoenix – Yoru מפות במשחק: – Icebox – Ascent – Split – Bind – Haven *מעודכן לתאריך 19/04/21 בפורום ניתן לדון על המשחק, לשתף חוויות, סרטונים, תמונות ולעזור למשתמשים הצריכים עזרה בנושא המשחק. שחקתם במשחק? מוזמנים לשתף את דעתכם בנושא – מה טוב, מה לא – לדעתכם. המשחק חינם. ניתן לקנות Battlepass (המעניק סקינים לנשקים שונים, סקין לסכין, נקודות שדרוג לנשקים ועוד), ניתן לקנות באנדלים/סקינים בודדים ונקודות שדרוג לסקינים לנשקים/סכינים. האתר הרשמי וההורדה: https://playvalorant.com ויקיפדיה: https://he.wikipedia.org/wiki/ולורנט שימו לב כי חוקי האתר & תנאי השימוש של YourGame חלים גם בפורום זה. המשך גלישה מהנה.
  7. שימו לב, לאחרונה לא מעט משתמשים נוהגים לפרסם את הסרטונים שלהם באתר. עם כך אין בעיה ואנו מזמינים אתכם לפרסם את התוכן שלכם בשמחה. מעתה והלאה תחל הגבלה חדשה – פרסום אחד, פורום אחד. כלומר, כאשר תפרסמו סרטון, תוכלו לפרסם אותו בפורום אחד בלבד. איפה ניתן לפרסם את הסרטונים שלכם? במידה וזה סרטון כללי, ניתן לפרסם אותו בפורום יוטיוב או דיבורים. במידה וזה סרטון העוסק במשחק מסוים (לדוגמה CS:GO), ניתן לפרסם אותו בפורום Counter-Strike: GO או יוטיוב או דיבורים. וכך הלאה. *כמו כן, במידה ויש לכם מספר סרטונים באותו הרגע, עשו זאת בפרסום אחד. במידה ותחליטו לפרסם את אותו הסרטון מספר פעמים, אפשרות הפרסום שלכם באתר לא תתאפשר למשך שבוע לפחות (לשיקול הצוות). חוק זה תקף לכל הפורומים ונוסף לחוקי האתר הגלובאליים בעמוד זה. המשך גלישה מהנה.
  8. פוסט ספאם ברוכים הבאים לפוסט הספאם של דיבורים! כשמו, זהו פוסט ספאם – אתם מוזמנים להספים באשכול ולכתוב כל דבר שעולה בראשכם. שימו לב להצמד לחוקי הפוסט הכתובים למטה. פרסי פוסט הספאם מידי פעם תופיע 'תגובת הפתעה' ע"י המפקחים, בה יצויין הפרס אותו תקבלו במידה ותגיבו ראשונים אחריה ו\או תבצעו משימה שנכתבה בתגובה. חוקי הפוסט כל חוקי האתר ותנאי השימוש מלבד הספאם, חלים גם בפוסט זה. * ניתן לכתוב כ־5 תגובות ברצף, לא יותר. * אין להעליב, לקלל, לרדת, להשמיץ ולהציק למשתמשים. ספאם מהנה ושנת לימודים מוצלחת!
  9. במשך חמש שנים ושלושה סרטים הצליחה סדרת הסרטים של ג'ון וויק להציג לצופה איך בהפקות אמיתיות של הוליווד שווה לעשות אקשן. במהלך כל סדרת הסרטים הצליחו צוות ההפקה להראות לנו איך נראה סרט אקשן טהור מבלי לפגוע יותר מדי במה שמסביב. לאחר הצלחתו של הסרט הקודם לענות על הרף הגבוה שהציב הסרט הראשון, גם לסרט הזה הגענו רעבים, אך בקשר לביצוע הכולל - טעון שיפור. עלילת הסרט סובבת סביב העובדה שג'ון וויק כבר לא מעוניין בעולם התחתון ובגלל עובדה זו נאלץ לרצוח בסרט הקודם חבר של "השולחן הגבוה" (מעין מועצה שאחראית על העולם התחתון) ומאז, מנהל "השולחן הגבוה" מסע רדיפות אחרי ג'ון וויק כדי שירצה את עונשו וגם דואג להעניק את מי שסייע לו לבצע את הרצח. בין היתר, ג'ון וויק מוכרז כ"מגורש" ומוצע פרס על ראש - 14 מיליון דולר ופרט שולי נוסף, מי שיסייע לו יצפה גורל דומה. לאחר שמצמידים לו טייטל כזה כמובן שג'ון וויק עושה את המעשה החכם ו...בורח תוך כדי שהוא צריך לפלס את דרכו בין המון אנשים שרוצים את הפרס היפה שנמצא על ראשו. נקודת האור הגדולה ביותר בשבילי בסרט הזה הייתה האקשן המדהים והדרך היפה שבה הצליחו צוות ההפקה להביא את האקשן הזה לידי ביטוי על המסך, הכל מזוויות הצילום, המוזיקה ברקע שתמיד תאמה לסצנה וכמובן גם הבימוי המוצלח שדאג להראות לנו את כל דרכי ההריגה הידועות לאדם מסצנות מרדף על הכביש עד לקרבות פנים אל פנים. מהפן הביקורתי יותר, אפשר להגיד שציפיתי ליותר. כמה שהם הצליחו לבצע את האקשן כמו שצריך ולשמר את הטבע של הדמות של ג'ון וויק, אפשר להגיד שלולא קיאנו ריבס, לורנס פישבורן ואולי עוד שני אנשים ספציפיים יותר, אי אפשר להגיד על המשחק שהיה יותר מדי משכנע, המונולוגים היו מאוד דלים והאקשן המרובה ניסה לחסות על הופעה דלה מצד השחקנים. גם הסיפור הוא משהו שכדאי להתייחס אליו, כמה שמדובר בסיפור שנבנה בינתיים על שני סרטים לדעתי ההפקה צריכה לפחות להראות קצת התאמצות, גם פה האקשן ניסה לפצות הרבה על סיפור דל שלעתים הופך את הסצנות האלה למיותרות. בסופו של יום, הסרט מצויין לאוהבי הסרטים שאוהבים ללכת בקז'ואל לקולנוע עם חברים, אך מי שיחפש קצת יותר ממנו ייתכן שקצת יתאכזב. ציון: 7/10
  10. היום חל ערב יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. צוות האתר משתתף בצער המשפחות השכולות. בהזדמנות זו מוזמנים להשתתף בדיון ולספר את הסיפורים שלכם הקשורים ליום הזכרון. המשך ערב נעים ושקט.
  11. אזהרה: מכיל קצת ספוילרים לסרט הנוקמים: מלחמת האינסוף (הסרט שמקדים את הנוכחי) במידה ולא ראיתם אותו, יהיה לכם הרבה להשלים לקראת הסרט הזה *לא מכיל ספוילרים* הסרט מתחיל מיד לאחר הסרט הקודם, לאחר נקישתו של ת'אנוס באצבעותיו שגרם באופן ישיר למחיקתם של חצי מכלל היצורים החיים ביקום ללא סינון וללא העדפה ואף גרם למותם של הרבה מהגיבורים האהובים ומשפחותיהם. הסרט משקף את המצב לאחר "הכישלון" הגדול במניעת תוכניותו של ת'אנוס והרצון של כולם להמשיך הלאה ולהפסיק להיאחז בעבר אך הקושי הגדול בלוותר על התכנית הגדולה וכן לרדוף אחרי ת'אנוס ולהחזיר את העולם לקדמותו. הסרט דאג להעביר לצופה את הטרגדיה הגדולה שנגרמת באיבוד כל הקרובים שלך ואת חבריך לצוות אך עדיין לשמור על הגוון הקומי שמתאים לכל סרטי מארוול בצורה הישנה והטובה. הסרט הוא הסרט הרביעי בסדרת הנוקמים אך הסרט ה-22 בכלל היקום הקולנועי של מארוול, ודואג להזכיר לנו את זה בכל מהלכות בין עם זה בעשרות האזכורים השונים במהלך הסרט או סתם כדי להזכיר לצופה את מי שאבד ואת התחושה המשפחתית שאבדה מהסרטים הקודמים. הסרט נותן לאנשים חסרי ניסיון בסרטי מארוול סרט טוב ומעניין לצפות בו, אך לצופים שהתעניינו בו אפילו קצת יתחילו להרגיש את כל החיבור הרב לדמויות שנוצר בכל מהלך היקום הקולנועי של מארוול ב-11 השנים האחרונות. אם מישהו זוכר את הסצנה שלאחר הקרדיטים בסרט הקודם, בו ניק פיורי (מפקד S.H.I.E.L.D לשעבר) שנפגע מנקישתו של ת'אנוס, מזהה את המצב הרע ושולח מסר הצלה לקפטן מארוול (יישות די בלתי מנוצחת שיצא גם סרט בכיכובה לפני הסרט הזה) וגרם "להייפ" מאוד גדול לקראת הקרב הסופי שהיא מצופה לקחת בו חלק בסרט הזה, אך בהסתכלות של סרט שמתפרש על פני שלוש שעות (ודקה) תפקידה של קפטן מארוול היה יחסית מינורי ולא משמעותי כפי שציפיתי מדמות שגרמה להייפ כזה גדול. אך דמות מפתיעה שכן תפסה פיקוד היא דווקא אנטמן (שניתן לראות שחזר כבר בטריילר) המגושם שקיבל תדמית של דמות לא חכמה במיוחד מגיע עם תכנית (אם כי עדיין לא גמורה) להחזיר את המצב לקדמותו והוא מצליח להזרים את כל הכוח המדוכא משנתו לקחת את עצמם בידיים ולגבש תכנית פעולה יחד. אף טריילר וטיזר לא משקף בצורה אמיתית את מהלך הסרט ולא משנה כמה ספקולציות הבאתי לסרט ולפתרונות השונים שיכולים להיות מוצעים בו, הפתרון שהתברר כמה שעבדו עליו כל הסרט היה מעבר למה שיכולתי לחשוב אך במקום מסויים העלה אצלי ואצל שאר הצופים את התחושה של "וואלה, איך לא חשבתי על זה". הסרט מחזיר את הפוקוס לנוקמים הראשון, לצוות המקורי של ששת הנוקמים (ונספחים ששרדו) שב"אורח פלא" יצאו כולם ללא פגע מנקישתו האכזרית של ת'אנוס ויוצר סוג של רגש נוסטלגי ומהנה לראות את הצוות הישן חוזר לעבוד יחד כמו במתקפה של לוקי על ניו יורק לפני שבע שנים. עכשיו קצת בנימה אישית: הסרט היה מעין סגירת מעגל אישית בשבילי, בהתחשב בעובדה שאיירון מן הראשון (שהוא גם הסרט הראשון ביקום הקולנועי) יצא כשעוד הייתי בייסודי, ומאז חיכיתי לכל סרט שיצא בציפייה רבה. עכשיו לאחר 11 שנים אני מאמין שהבימאים של הסרט (אנטוני וג'ו רוסו) נתנו את הסיום המרשים ביותר שיכולתי לתאר לעצמי לסרט כזה חשוב, בצורה מצחיקה, הירואית ומרגשת כמו שאפשר לצפות מכל סרט גיבורים קלאסי. הציון: 10/10:
  12. בכנס שותפות המון חברות ענק מקונסולות כגון XBOX ו4PS ועד לחברות המקצועיות ביותר בשוק הגיימינג למחשב האישי, לכן הדבר הראשון שאפשר לראות כשנכנסים זו את כמות התחרות על תשומת הלב של הצרכן, כשXBOX הביאו רכב אלפא רומיאו יוקרתי כדי לקדם את עמדות הסימולטור של Forza Horizon 4 ופלייסטיישן לא נשארו חייבים והביאו אופנוע הארלי דיווידסון מהשורה הראשונה על מנת לקדם את העמדה של Days Gone כבר מבינים רק על קצה המזלג כמה תחרות יש שם. כל חברה לא נשארה חייבת והקימה דוכן מרשים משל עצמה עם משחק והתנסות חופשית בכל ציוד, מחשב, משחק שרק תרצו, המשחקים המתפרשים על 400 העמדות רק מזכירים לנו כמה משחקים נפלאים יצאו ב2018 וכבר ב2019 וניתן למצוא שם הכל ממשחקי לגו למשחקי הרפתקה לגיימרים פחות כבדים למשחקים כמו Devil May Cry 5 וכל מה שזה דורש הוא רק ללכת כמה עמדות. למי שלא יישאב מהר מדי באולם הראשי לכל המשחקים ולאטרקציות (או שחס וחלילה גם לא התרשם), נפתח עבורו מבנה שלם השייך רק לנינטנדו ובו הם משווקים את קונסולת הסוויץ' שלהם ואת כל המשחקים שבה (ואני אומר הכל). מעמדות משחק מרובות הכוללות משחקים כמו Super Smash Brothers Ultimate ועד אפילו לCuphead שיצא לסוויץ' ממש לאחרונה והספיק לקבל שם ייצוג לעמדות קטנות יותר עם משחקים נוספים ומרובים יותר להתנסות בהם. אם הגעתם עד לכאן ועוד לא הצלחתם להשתכנע אני ממליץ גם לבקר למעלה, שפרט למספר עמדות של Sekiro: Shadows Die Twice, מתקיימים מדי סבב טורנירים נושאי פרסים במשחקים שונים. פרט לאוהל של נינטנדו נפתח כמובן אוהל גדול עם במה גדולה של משחקים והפעלות לכל מי שבא ומספר חנויות לא קטן. כל זה תוך כדי ניהול לחץ מטורף במהלך האירוע (שאכן לעתים עמוס באנשים) וניתן לראות שאירוע בקנה מידה כזה מנהל את עצמו היטב וגם כשיש הרבה מאוד אנשים נראה כי כל אחד מוצא את מקומו. בקיצור, כמה מילים לא יוכלו לתאר את הגודל של הכנס הזה, כפי שצפינו לא נראה כמותו בארץ ולכנס יש מקום טוב בליגה של הגדולים, אנחנו מזמינים את כולם לבוא ולהתרשם בעצמם מהכנס היום ומחר, וליהנות בפעם הראשונה מחוויית גיימינג ראשונה מסוגה בארץ.
  13. חוקי פורום טלוויזיה וקולנוע • כאשר אתם פותחים אשכול יש לשמור על חוקי הפורום ואסור שיהיה ספוילרים באשכול בלי להתריע את המשתמש! במידה ויש ספוילר יש לרשום בכותרת: "*מכיל ספוילרים*" כנ"ל לגבי תגובה, יש להתריע את המשתמש לפני ספוילר. • אין להגיב תגובות דאבל בשביל למנוע ספאם! • אם אתם מעוניינים ב לשאול שאלה והשאלה מכילה ספוילרים יש לרשום בכותרת את שמה של הסדרה ו *מכיל ספוילרים*! * דוגמה לכותרת: " שאלה לגבי זאב צעיר *מכיל ספוילרים*" * • אין להשתמש בשפה לא ראויה בפורום, אין להעליב שחקן, לאיים על שחקן, וכל דבר שיכול לגרום להעלבה של שחקן. • אין לפרסם הורדה לסדרה/סרט. • בכל פרסום כתבה יש גם להוסיף את המקור שממנו הבאתם את המידע. • אין לפרסם הדלפות לסדרות ו\או סרטים חדשים שיוצאים! שימו לב במידה ואתם מעוניינים לפרסם ספויילר, חובה להשתמש בכפתור הבא המסתיר את תוכן הספויילר: אי ידיעת החוקים אינה פוטרת מעונש! אתרינו אינו מעודד הדלפות! כל העובר על חוק זה ייענש בחומרה. שימו לב כי כל חוקי האתר ותנאי השימוש חלים גם על פורום זה. בברכה, הנהלת יורגיים. קרדיט ל - @Shahar
  14. הטריילר הראשון עבור הסרט הבא ביקום הקולנועי של מארוול כבר כאן: מבט ראשוני על קפטן מארוול הוצג הבוקר בתכנית "בוקר טוב אמריקה" ולאחר מכן שוחרר ביוטיוב. אזהרה - מכאן ספוילרים לנוקמים: מלחמת האינסוף ישנה ציפייה מרובה לקראת קפטן מארוול לאחר סצינת הסיום של הנוקמים: מלחמת האינסוף. בסצינה הזו, שמופיעה לאחר הקרדיטים, ראינו את ניק פיורי, המנהל לשעבר של ארגון הביון S.H.I.E.L.D, שולח הודעה באמצעות מכשיר ביפר לפני שהוא מתמוסס לאבק, לאחר שת'אנוס משמיד חצי מהחיים ביקום. לפני שהסצינה מסתיימת, אנחנו מקבלים הצצה למסך של הביפר, שמראה את הסמליל של קפטן מארוול. לכן אפשר להסיק באופן כמעט ודאי שקפטן מארוול הולכת לשחק תפקיד משמעותי בעלילה של סרט הנוקמים הבא. בתחילת החודש, המגזין האמריקאי הנודע Entertainment Weekly הפיץ כתבה גדולה מאוד על הסרט, והציג את קרול דנברס (המגולמת על ידי השחקנית ברי לארסון) בחליפה של קפטן מארוול בפעם הראשונה. הכתבה הציגה לראשונה גם כמה פרטים חדשים על הסרט, והסבירה שהסרט מציג את דנברס כאשר היא כבר עם כוחות העל שלה (כלומר - בשונה מסרטים אחרים ביקום הקולנועי של מארוול כמו איירון מן ודוקטור סטריינג', הסרט לא סובב סביב איך השיגה דנברס את כוחות העל שלה). היא עוזבת את כדור הארץ כדי להצטרף לצוות המכונה Starforce, שאותו מובילה דמות המגולמת על ידי השחקן ג'וד לאו. בכתבה גם פורסם שקפטן מארוול תיתקל ברונאן (המגולם על ידי לי פייס) - אותו פגשנו לראשונה בשומרי הגלקסיה, ואת הסקרולים (Skrulls), גזע חייזרי משנה צורה שכבר מזמן מהווים נבלים בחוברות קומיקס של מארוול. עלילת הסרט מתרחשת בשנות ה-90 ותכלול גם את ניק פיורי הצעיר (המגולם על ידי סמואל ל. ג'קסון) ואת הסוכן פיל קולסון (המגולם על ידי קלארק גרג), והיא תכלול גם את זמנה של דנברס כטייסת בחיל האוויר האמריקני. כפי שאפשר לראות בטריילר, דנברס חוזרת לכדור הארץ. היא מציינת שיש לה זכרונות של זמנה בכדור הארץ, אך נראה שאיבדה את רוב הזיכרון שלה מתקופה זו לאחר שהצטרפה לצוות Starforce. נראה שהיא עוקבת אחרי מישהו, ונראה שהיא מגייסת בעל ברית בדמותו של ניק פיורי, שנראה פחות מריר וציני מאשר הגרסא המבוגרת יותר שלו אותה בפגשנו לראשונה באיירון מן ויתר סרטי היקום הקולנועי של מארוול עד היום. התגלית הגדולה ביותר מהטריילר היא הדרך שבה יספר הסרט את סיפור העבר של קפטן מארוול: השיבה הביתה עבורה מעוררת זכרונות, ומספר סצינות מהילדות שלה ומהטירונות שלה בחיל האוויר האמריקני מוצגות בטריילר. קפטן מארוול יוצא לאקרנים ב-7 במרץ 2019.
  15. League of Legends מקבל את מצב ה-CO-OP (שיתוף פעולה) השני בהיסטוריה שלו, בשם Odyssey: Extraction. המצב החדש יושק בעדכון 8.18 בלי לעבור קודם בדיקות ב-PBE (שרת הבדיקות של Riot Games), כלומר - גרסאת הבטא תצא ישירות לשחקנים. במשחק, חמישה שחקנים עוקבים אחר סיפור במסגרתו צריך להציל את זיגס (Ziggs, הגיבור-מטיל-הפצצות האהוב) מהתרסקות. מצב המשחק החדש מושק עם שישה סקינים חדשים עבור הגיבורים Kayn, Sona, Jinx, Yasuo, Ziggs ו - Malphite. בתרגום לעברית, "Odyssey" או אוֹדִיסֵאָה, היא מילה המתארת מסע רצוף קשיים ותלאות. "Extraction" בעברית זה "חילוץ", מה שאולי מרמז על מצבי משחק נוספים ביקום ה-Odyssey, שייתכן ויושקו בעתיד. בדומה למצב המשחק "Star Guardian Invasion" משנה שעברה, יהיו כמה דרגות קושי שאפשר לשחק בהן. הדרגה הקלה ביותר היא "Intro", ודרגות קושי נוספות הן "Normal" - נורמלי, "Hard" - קשה, "Expert" - מומחים והדרגה הקשה ביותר - "Onslaught", ובעברית: "שחיטה". החדשות הטובות הן שבמהלך העצמת הכוח של השחקן על ידי השגת "Augments" (הרחבות כוח) במהלך המשחק בדרגות קושי נמוכות - ה-Augments שהושגו נשארות בידיך גם במשחקים בדרגות קושי גבוהות יותר, מה שאומר שככל שמשחקים יותר, כך קל יותר לנצח. יתר על כן, חנות המרצ'נדייז הרשמית של Riot Games תוציא למכישה ז'קט מיוחד שזמין לרכישה רק עבור שחקנים שהצליחו לנצח את מצב המשחק לפחות בדרגת הקושי הקלה ביותר. (עם זאת, עדיין צריך לשלם על הז'קט בכסף אמיתי. זה לא בגד במתנה.) מצב המשחק החדש יהיה זמין החל מה - 12 בספטמבר ועד ה-8 באוקטובר.
×
×
  • צור חדש...