עבור לתוכן

JerEmy

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    809
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    5

כל דבר שפורסם על-ידי JerEmy

  1. JerEmy

    מה הלוז?

    מה הולך עם השרתים? ראית שלפני קצת יותר מחודש אמרו שמורידים את החודש ומאז לא כתבתם כלום לגבי התקדמויות שהיו או תאריך להחזרת השרתים... אשמח לדעת אם שרתי הסיאס יחזרו בקרוב.
  2. אם אני יכתוב מה אני חושב על המצב ואיך לדעתי צריך לטפל בו כנראה ירחיקו אותי מפה.
  3. שיש בית ספר 6-5 שעות. שאין בית ספר 10-12 שעות.
  4. כרגע יש לי 8GB זיכרון. זה הזיכרון: kingston 8gb ddr4 2133MHZ אז רציתי להגדיל ל16GB אבל הזיכרון שלי יחסית ישן וקשה למצוא אותו אז דיברתי עם איזה מישהו והוא אמר לי שיש לו את אותו הכרטיס בדיוק רק שהMHZ הוא 2666 ולא 2133 מישהו יודע אם יהיה חיבור בין שניהם ואני יקבל 16GB?
  5. בן אדם השקיע ותרם לקהילה באשכול ארוך שעוזר מאוד למי שצריך אותו. הוא ביקש קרדיט על האשכול הזה. לא תביא לו? בתור בן אדם עם ערכים זה הדבר הנכון שצריך לעשות, פשוט לתת לו קרדיט אם זה מה שיעשה לו טוב.
  6. באתי לפתוח את האשכול הזה בדיוק. כל הכבוד לך. בושה שככה מתנהגים לבן אדם שכתב אשכול ארוך ומפורט לטובת הקהילה. עזוב איך שענו לו ועל מה שיש בניהם הם יכלו פשוט לתת לו קרדיט ולסגור את האשכול. פשוט גועל נפש....
  7. פשוט תפסיקו לעשות מהלכים טיפשיים ותביאו צוות נורמאלי שעבר בר מצווה
  8. שמע דלוקס אתה גאון באתי לפתוח אשכול כזה גם. בקשר לצוות של הקהילה: אני לא יודע אם אתה שם לב אבל 90 אחוז מהאדמינים לא נכנסים אפילו לשרתי המשחק שלא נדבר על שרת הטים ספיק ועל הפורום. בקשר לשרתים עצמם ועל האכסון שלהם. רק עכשיו אתם מבינים שזו הבעיה שלכם? שעברתם אכסון בזמן הכי טוב שלכם כי רציתם לחסוך קצת כסף כל חודש. רק יום אחרי שעברתם אכסון פתחתי אשכול ואמרתי שזה מה שעומד לקרות וזה מה שעניתם לי: במקום לשלם את האלפי שקלים האלה עברנו לשרת חזק שעולה לא מעט בחול שאתם תקבלו בו באזור 50-70 פינג שבסיאס זה לא מפריע לשרתים כמו גייל. אין צורך להתחיל עם טרנד חדש "הקהילה מתה" כי היא לא תמות ויש לכם המון הפתעות בדרך! כמו שאתה רואה לא קיבלנו הפתעות והקהילה אכן מתה... אני מבטיח לכם שהשינוי הזה עומד רק לעזור לנו כי נוכל לפתוח עוד שרתים וממן מודים ופלאגינים לשרתים שלא ראיתם באף מקום! סבבה אחי אז בפעם ה100 יש פתרון אחד ורק אחד לעבור אכסון. אם לא תעברו אכסון השרתים לא יחזרו על עצמם ואתם תבזבזו לעצמכם את הזמן שלכם.
  9. לכתוב הודעות כל פעם שאתה רוצה להוסיף משהו אתה יכול לערוך פשוט
×
×
  • צור חדש...