עבור לתוכן

dragonoid

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    8
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    benjamin

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

dragonoid's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

1

כמות מוניטין כללית

  1. ערב טוב ומה העניינים היום בסביבות 12 בלילה אני משחק בטיאף וראיתי שיש מישהו שמשחק דודגבול אמרתי סוף סוף יש שחקן בשרת הזה אני נכנס משחק איתו והוא אומר לי אם אני רוצה לקבל וי אי פי ושאני יביא סטיים ID אמרתי לו לא רוצה וי אי פי והוא התחיל לשכנע אותי ואז הוא דפק לי גאג בלתמיד עם הסיבה STFU ולא קיללתי אותו מילה ואין לי סיבה לקלל אותו אחריי זה הוא הסיר לי את הגאג והבנתי שאני מתעסק עם אדמין/מנהל שרת/לא יודע מה הוא אמר שקיבלתי את הוי איפי ושאני יצא ואכנס שוב ועשיתי כך נכנסתי הוא ראה שאין לי וביקש שוב סטיים ID אמרתי לו אין לי כח ושוב ניסה לשכנע ואחרי כמה שניות באן על מה!!!! (קיבלתי באן משאר השרתים חוץ מזה בגלל שפרסמתי שרת אחר ויכולתי להכנס אליו ונכנסתי אליו היום ושיחקתי בו לכן אני לא מבין למה הוא נתן לי באן משרת הדודגבול)
  2. למה שאנשים יחזרו לשרת הזה ספציפי למה הוא עדיף על פני אחרים? והיו טורנירים בעבר ואחרי הטורניר היה השרת עם שחקנים רק שבוע ואחר כך עוד פעם ריק אז טורניר זה ימשוך אנשים אך לא לאורך זמן. בתכלס בשרת הזה אם אתה לא טוב לא תהנה כי תמות כל פעם והכי חשוב אין מה שמניע לשחק בו חוץ מטורנירים אז מקווה שהבנתם למה אני חותר (אם לא תרשמו אני אסביר)
  3. dragonoid

    מה הקטע?

    יש לי שאלה קצת מוזרה כמו שאתם מכירים אותי אני בעיקרון שחקן דודגבול משחק מודים אחרים כשאין שחקנים בשרת הדודג' אבל כעיקרון שחקן דודג' השאלה שלי היא מה המטרה של הטורניר?
  4. dragonoid

    מפות

    היי מישהו יכול לשלוח מפות של הגייל כי חלק אין לי וחיפשתי בכל מיני אתרים ומקומות ולא נתנו לי חלק מן המפות שיש כמו ba_buns_mincraft וכדומה אם מישהו יוכל לשלוח יהיה נחמד :) #אח שלי אתה בסטלה
  5. מה הכוונה לתת לך מהירויות?
  6. dragonoid

    the dodgeball

    ערב טוב לכל הצוות היקר שעמל שעות כדי לתחזק את השרתים 3>. יש בעיה בשרת הדודג' הטיל טיפה שונה ממה שהיה מקודם(לפני סגירת השרתים והחזרתם ועד עכשיו) וזה מציק. הבעיה השניה היותר מפריעה למשחק להתנהל שכחולים מופיעים פספאון של האדומים וההפך, ויש לאגים (לא רק לי כל מי שהיה בשרת התלונן על כך) מי שנמצא בסספקט מופיעה בתוך הזירה ועושה בלוקים נוגע בטיל ומפריע להתנהלות תקינה של השרת. אני לא מבין איך אתם רוצים לעשות טורניר כשהשרת במצב הזה. ערב טוב וכמו תמיד: אח שלי אתה בסטלה D:
×
×
  • צור חדש...