עבור לתוכן

amitay1

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    7
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    אמיתי

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

amitay1's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

2

כמות מוניטין כללית

  1. אני כבר לא יכול לשלוח תמונה כי זה קרה מיזמן.. אני לא באתי להיתלונן ואתה כם לא חייב לאמין לי. אבל רק שתיהיה מודה שזה מה שקורה אם סילבר 1 נכנס לסרבר
  2. זה מה שקורה אם שחקן שהוא לא כל כך טוב ניכנס למשחק.. *DEAD* Aionee ♥ : !kick amitay Disconnect: Kicked by administrator. Disconnect: Kicked by administrator.
  3. אני ממש מיצתהר אבל במת שאין לי מוסג בפורום ואני לא יודע איך ליפתוח אשכול כזה אז עם אני יוכל ליכתוב את האתנצלות פה ותקבל את זה אני מאוד יודה לחה. (wow אני לא יודע עיברית) אני הייתי בשרת הבהופ ניצלתי את הבאג של הנוקליפ, אני מצטער על כך, אני יודע שעברתי על החוקים כשהשתמשתי בנוקליפ אני מבטיח שאני יותר לא ישתמש בזה. אשמח אם תורידו לי הבאן.
  4. slicha ani chadash ba forum lo iodea ma lasot

     

  5. שם מגיש התלונה: amitay SteamID: STEAM_1:0:150595147 סוג ההרחקה (מיוט\גאג\באן): באן השרת שבו הוא קיבל את ההרחקה: Bunnyhop האדמין שביצע את ההרחקה: DMatrix אורך ההרחקה: 1 wk סיבת ההרחקה: bug exploit תיאור המקרה: הייתי בשרת הביאופ וניצלתי באג עם noclip הוכחות ( במקרה ויש) רציתי להגיד ש ניצלתי את הבאג של הנוקליפ, אני מצטער על כך, אני יודע שעברתי על החוקים כשהשתמשתי בנוקליפ אני מבטיח שאני יותר לא ישתמש בזה. אשמח אם תורידו לי את הבאן/תקצרו אותו קצת.
×
×
  • צור חדש...