עבור לתוכן

DoNe4

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    26
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    Kai

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

DoNe4's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

1

כמות מוניטין כללית

  1. אני הקאי הטוב יותר xD, בכל מקרה רעיון טוב @orangelist
  2. איזה כיף שהוא ממשיך לקלל אותי ואף אחד לא עושה כלום.
  3. שם מגיש התלונה: קאי - DoNe4 SteamID: STEAM_0:0:202093835 שחקן\אדמין עליו אתה מתלונן: KILL4LIVE וFireGhoSt קישור לסטים של השחקן עליו אתה מתלונן: http://steamcommunity.com/profiles/76561198387441427/ http://steamcommunity.com/id/FireGhoSt_/ תאריך המקרה: שחקתי בשרת deathrun עד ששני ילדים התחילו לרדת על אנשים ולשים מוזיקה וביקשתי שיפסיקו, כמובן שהם לא הפסיקו והמשיכו וגם העליבו אותי. הוכחות תומכות: רקורד. הערות: אין.
  4. אני מדבר איתו כרגע תודה אתה מוזמן לנעול
  5. וגם אפשר לראות אותו דוקר את RedHustler בזמן שהוא בליינד.
  6. שם מגיש התלונה: קאי SteamID: STEAM_0:0:202093835 שחקן\אדמין עליו אתה מתלונן: `MΔfrUm\ קישור לסטים של השחקן עליו אתה מתלונן: http://steamcommunity.com/id/Mafrom/ תאריך המקרה: שחקתי לי בשרת הארנה בכיף אם חברי הטוב גלוקז. הגיע הזמן שהשרת מחליף מפה ונשפתי על המיק שלי לשניה בצחוק. אני מבין אם זה נחשב לאיר ראייפ ואני חושב שמגיע לי מיוט. הקונטר שלי לפעמים קורס וכאשר החליף מפה קרס לי המשחק. מפרום שאצלי בחברים ראה שזה יצא לי מהמשחק ושהפעלתי מחדש, ולהפתעתי כאשר נכנסתי או יותר נכון ניסיתי להכנס אני רואה שקיבלתי באן. אז אני נכנס לסורס באן וכתוב לי "Breaking Server Rules" שאני מבין שאם נשפתי על המיק זה מיוט אבל איך שברתי חוקי שרת בכך שנשפתי על המיק? גם במהלך הזמן ששיחקתי מפרום נתן לי סלאפים עשה לי דראגס והשגתי סקרין שוט שלו עושה למישהו בליינד. פעם הבא שאני בשרת אנסה להשיג עוד הוכחות אם זה לא מספיק. הוכחות תומכות: קובץ מצורף. הערות: הפעם הוא הגזים.
  7. DoNe4

    James Taylor

    גיימס הוא אחד הזמרים האהובים עלי. הרבה אומרים שיש לי טעם גרוע במוזיקה ושאני זקן אבל לא אכפת לי! מוזיקה מצוינת ממליץ לכם לנסות בעיקר את השיר You got a friend שיר מדהים שלו! ואם לא אהבתם תמיד יש את הbee gees. xD
  8. כל ספר כל הוא עשוי טוב, אני רק יכול להגיד שאני לא חובב של פנטזיה כל השאר אשמח.
  9. DoNe4

    ספר לפסח

    אני מחפש ספר טוב לקרוא לחופש יש המלצות?
  10. אני הולך לטוס לספרד למסע שורשים!
×
×
  • צור חדש...